Pęknięta rama Scott Scale 50 [foto]

Data: 2010-06-20 13:28:59
Autor: Wojtek M.
Pęknięta rama Scott Scale 50 [foto]

Witam

Wszystko jest teraz takie super lekkie, wycieniowane, że nawet
legendarny scott zaczyna pękać, gówno jednym słowem.
Jest to model ramy z kolekcji 2009. Właśnie trwa proces reklamacji,
liczę, że uda się ją wymienić, rama jest jeszcze na gwarancji.

Najpierw złąmałem scott boulder z 93 roku, potem aluminiowy super american też z 93, a w 98 rozleciał się team racin chromomolibdenowy z 95 roku. Przesiądź się na treka i zapomnij o tym badziewiu. Śmigam na 8500 z 98 roku do dziś :)

Data: 2010-06-20 13:34:01
Autor: Wojtek M.
[...]

Boulder był z 92. Teraz mam to i NIGDY więcej skieła nie polecę nikomu. Wyleczyłem się raz na zawsze

http://www.foto.rower.org.pl/Pychowice_24_04_2010/images/DSC_7706.jpg

Data: 2010-06-20 15:31:52
Autor: kml

Użytkownik "Wojtek M." <djmorda@tenbit.pl> napisał w wiadomości news:hvkub5$els$1news.agh.edu.pl...
[...]

Super, to jeszcze wylecz się z linkowania do tego samego zdjęcia po 4 razy w jednym temacie.

kml
Last update 14/06/2010 Zestaw do czyszczenia bukłaka za 15PLN :)

Data: 2010-06-20 20:26:12
Autor: Wojtek M.
Pęknięta rama Scott Scale 50 [foto]

http://www.foto.rower.org.pl/Pychowice_24_04_2010/images/DSC_7706.jpg

Super, to jeszcze wylecz się z linkowania do tego samego zdjęcia po 4 razy w jednym temacie.

Przepraszam, zapomniałem że wkleiłem w poprzedniej odpowiedzi

Pęknięta rama Scott Scale 50 [foto]