Pęknieta rama - jak z gwarancją?

Data: 2012-03-05 09:02:05
Autor: rmikke
Pęknieta rama - jak z gwarancją?
Dnia Sun, 4 Mar 2012 17:25:54 +0000 (UTC),  steve69 naskrobał/a:

No to sobie dzisiaj pojeździłem...

Popołudnie, piękna pogoda, słońce, ok. 8°C. Postanowiłem wybrać się na małą
przejażdżkę po zimowej przerwie w rowerowaniu.

Podczas sprawdzania roweru zauważyłem, że górna rura ramy jakoś dziwnie się
wygina. Po dokładniejszych oględzinach okazało się, że pękła rura ramy tuż
przy spawie w miejscu, gdzie dochodzi do rury podsiodłowej.

http://img685.imageshack.us/img685/4100/dsc04802jy.jpg

http://img191.imageshack.us/img191/2305/dsc04804w.jpg

http://img109.imageshack.us/img109/5161/dsc04806j.jpg

http://img821.imageshack.us/img821/3721/dsc04807o.jpg

I teraz pytanie: jak to jest z dożywotnią gwarancją dla pierwszego właściciela
ramy, jakiej udzielał Gary Fisher?
Czy to rzeczywiście działa?
Czy ktoś już reklamował takie coś z pozytywnym skutkiem?

Rower to Gary Fisher Big Sure kupiony w warszawskim Ski Team w sierpniu 2004r.

Ja reklamowalem.

Mimo, ze od czasu zakupu roweru znikl sklep, w ktorym go kupilem i zmienil sie
dystrybutor na Polske, a rama byla poocierana w paru miejscach, bez problemu
wymienili. Ino z powodu nieistnienia sklepu, we wlasnym zakresie musialem
zalatwic zamiane roweru na rame i czesci, a po wymianie - z powrotem. I wyslac
rame w pudelku do SSC. We Wrocku bodajze.

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Pęknieta rama - jak z gwarancją?