Pęknieta rama - jak z gwarancją?

Data: 2012-03-11 19:12:20
Autor: J
Pęknieta rama - jak z gwarancją?

Użytkownik " steve69"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jj08j2$ph3$1@inews.gazeta.pl...

I teraz pytanie: jak to jest z dożywotnią gwarancją dla pierwszego właściciela
ramy, jakiej udzielał Gary Fisher?
Czy to rzeczywiście działa?
Czy ktoś już reklamował takie coś z pozytywnym skutkiem?
Rower to Gary Fisher Big Sure kupiony w warszawskim Ski Team w sierpniu 2004r.

Daj znac jak sie sprawa zakonczyla, moze sie komus przyda.
Pozdrawiam

Data: 2012-03-11 19:22:03
Autor: steve69
Pęknieta rama - jak z gwarancją?
Póki co rower został w Ski Team na 17 Stycznia. Tam mają go rozebrać i goła
rama, razem z kserokopią karty gwarancyjnej, mojego dowodu osobistego oraz
opisem usterki, ma być wysłana do USA.

Wkurzyłem się tylko bardzo, gdy okazało się, że rower nie będzie rozebrany "od
ręki", bo serwisant (a właściwie serwisantka) ma tyle roboty, że musi to
poczekać. Jadąc tam miałem nadzieję, że zabiorę resztę klamotów i na jakiejś
tymczasowej ramię złoże sobie rower "zastępczy". Okazało się, że jednak nie da
rady :-(

A wystarczyło podczas rozmowy telefonicznej wspomnieć o dużym obłożeniu
robotą. Wtedy sam bym wszystko pozdejmował i zawiózł im samą ramę.

--
Pozdrawiam.

Data: 2012-03-11 20:32:43
Autor: kamil/Endurorider.pl
Użytkownik " steve69" <steve69@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jjiu0r$n92$1inews.gazeta.pl...
Póki co rower został w Ski Team na 17 Stycznia. Tam mają go rozebrać i goła
rama, razem z kserokopią karty gwarancyjnej, mojego dowodu osobistego oraz
opisem usterki, ma być wysłana do USA.

3 miesiące nie wyjęte... tyle trwała reklamacja poisona czyli droga pomiędzy PL a DE u mojego znajomego...

[...]

Ja bym kupił inną ramę a po resztę gratów pojechał i zabrał żeby mieć na czym jeździć.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2012-03-11 19:55:51
Autor: steve69
kamil/Endurorider.pl <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał(a):
Ja bym kupił inną ramę a po resztę gratów pojechał i zabrał żeby mieć na czym jeździć.

We wtorek znowu będę w Warszawie. Tym razem wezmę ze sobą potrzebne narzędzia
i jeśli nie rozebrali jeszcze roweru, to sam to zrobię na miejscu i zabiorę graty.
Nie będę czekał w nieskończoność.

--
Pozdrawiam.

Data: 2012-03-11 21:10:49
Autor: kamil/Endurorider.pl
Użytkownik " steve69" <steve69@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jjj007$rpg$1inews.gazeta.pl...
[...]

I słusznie! Uważam, że nie powinno się niczego zostawiać w jakimkolwiek serwisie bo potem coś zginęło, coś się nie zgadza etc...

Data: 2012-03-12 09:00:25
Autor: rmikke
Pęknieta rama - jak z gwarancją?
Dnia Sun, 11 Mar 2012 21:10:49 +0100, kamil/Endurorider.pl naskrobał/a:

[...]

Tru, tru.

Mi w dobrym serwisie zaginal bagaznik. I to nie jakis druciak, Topeak. Odkupili
mi, ale pare modeli nizej (bez prowadnicy i klapy)...

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-03-12 17:36:11
Autor: steve69
Pęknieta rama - jak z gwarancją?
Szlag mnie zaraz trafi!

Od 12:00 próbuję dodzwonić się do serwisu, by spytać, czy rozebrali rower i
czy można zabrać podzespoły. To już 6 godzina moich prób.
Oczywiści nikt nie odbiera!

Trudno, jutro jadę w ciemno. Jeśli rower nadal stoi cały, to sam go rozbebeszę
i zabiorę klamoty.

Nie wiem, czy wymienią mi ramę.
Wiem natomiast, że ja w Ski Team już nic nie kupię!

--
Pozdrawiam.

Data: 2012-03-11 21:53:18
Autor: Ignac
 steve69 <steve69@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
We wtorek znowu będę w Warszawie.

  ...i domagaj się roweru zastępczego z tego względu że gwarancja   u nas (Polska) ma być załatwiona do bodaj 14 czy 21 dni,w związku   że w tym terminie nie wyrobią się i nie będziesz bez roweru przez
  3 czy 4 miechy...chyba że w gwarancji masz jakieś inne postanowienia.
  Nie dotykaj złomu to jest ból producenta/dystrybutora.
  Na czas naprawy mają Ci dać zastępczy rower!
  Informuj jak Ci poszło będziemy wymyślać ciąg dalszy akcji.

  Ignac

Data: 2012-03-11 23:08:41
Autor: steve69
Pęknieta rama - jak z gwarancją?
"... [] W przypadku niemożności dokonania naprawy, elementy objęte gwarancją
zostaną wymienione na nowe w terminie do 30 dni od zgłoszenia. W przypadku
wymiany ramy roweru gwarant zastrzega sobie prawo wydłużenia okresu
oczekiwania na czas konieczny do sprowadzenia nowej ramy do Polski."

I wszystko jasne...

--
Pozdrawiam.

Data: 2012-03-12 06:06:09
Autor: kamil/Endurorider.pl
Użytkownik " steve69" <steve69@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jjjb9o$64n$1inews.gazeta.pl...
[...]

Niestety nie bez powodu pisałem o 3 miesiącach...

Data: 2012-04-12 15:21:50
Autor: steve69
> [...]
>

> I wszystko jasne...

Niestety nie bez powodu pisałem o 3 miesiącach...

Mała aktualizacja:

* Po 31 dniach od daty złożenia reklamacji zostałem poinformowany, że
reklamacja została uznana i że przyznano mi nową ramę na wymianę.

* Ramę będę mógł odebrać, gdy zostanie ona dostarczona do sklepu Ski Team.
Czyli może to jeszcze potrwać.

No nic, pozostaje czekać...

--
Pozdrawiam.

Data: 2012-04-12 19:29:13
Autor: Ignac
Pęknieta rama - jak z gwarancją?
 steve69 <steve69@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
No nic, pozostaje czekać...
 No to teściowa się cieszy a my wraz z nią.  Ignac

Data: 2012-04-12 19:38:28
Autor: kamil/Endurorider.pl
[...]

ŁAŁ! Nie jest aż tak źle ;D

--
http://Endurorider.pl
08/04/2012 koniec testu SR Suntour Duro

Data: 2012-03-12 08:08:11
Autor: Ignac
[...]

     ...a argumentacja typu no to weźcie ramę z innego roweru i
  do niej przełużcie moje części przecież nie będę czekał do lata
  na ramę...nie mają rowerów gotowch z Twoją ramą przecież taka
  operacja to moment...i pokazać im palcem o z tego egzemplarza.
    Ignac

Data: 2012-03-12 09:06:13
Autor: Fabian
On 11.03.2012 22:53,  Ignac wrote:
[...]

Gwarancja jest dobrowolnym świadczeniem na rzecz klienta w formie i warunkach dowolnych ustalonych przez gwaranta.

Fabian.

Pęknieta rama - jak z gwarancją?