Pęknieta rama - jak z gwarancją?

Data: 2012-05-18 07:02:31
Autor: steve69
Pęknieta rama - jak z gwarancją?
Po 69 dniach od chwili złożenia reklamacji dostałem wreszcie e-mail, że nowa
rama (Trek 6700 z 2012r.) została właśnie dostarczona do Ski Team i tam na
mnie czeka.
Ucieszyłem się ogromnie.

Trochę mi przeszło, gdy doczytałem, że pęknięta rama CZARNO-CZERWONA
wymieniona została na nową BIAŁO-NIEBIESKĄ.
Szlag by to! Kto to wybierał?!
Moja czerwona Reba pasuje do niej jak kwiatek do kożucha...

--
Pozdrawiam.

Data: 2012-05-18 02:03:38
Autor: rmikke
Pęknieta rama - jak z gwarancją?
On Friday, May 18, 2012 9:02:31 AM UTC+2,  steve69 wrote:
Po 69 dniach od chwili z�o�enia reklamacji dosta�em wreszcie e-mail, �e nowa
rama (Trek 6700 z 2012r.) zosta�a w�a�nie dostarczona do Ski Team i tam na
mnie czeka.
Ucieszy�em si� ogromnie.

Troch� mi przesz�o, gdy doczyta�em, �e p�kni�ta rama CZARNO-CZERWONA
wymieniona zosta�a na now� BIA�O-NIEBIESK�.
Szlag by to! Kto to wybieraďż˝?!
Moja czerwona Reba pasuje do niej jak kwiatek do ko�ucha...

Mogę Cię przytulić, mi też odesłali niebieską zamiast szaro-oliwkowej. Żeby chociaż czarną, ale nie, wprawdzie mają, ale na nich jest napisane Marlin. Tak jakby ta rama nie była już wówczas ostatnim elementem nie wymienionym na lepszy... :D

Data: 2012-05-18 09:31:44
Autor: Jan Srzednicki
On 2012-05-18,  steve69 wrote:
[...]

Moja czerwona Reba pasuje do niej jak kwiatek do koĹźucha...

Cóż, jak Ci się chce, to zapewne można to oprotestować. Rower o spójnej
kolorystyce to jednak miły widok. ;)

Data: 2012-05-18 11:46:30
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Pęknieta rama - jak z gwarancją?
Jan Srzednicki, Fri, 18 May 2012 09:31:44 +0000 (UTC), pl.rec.rowery:
On 2012-05-18,  steve69 wrote:
[...]

Jak baby, no jak baby...

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-05-18 13:38:57
Autor: Fabian

On 2012-05-18,  steve69 wrote:
[...]

A chciał byś jeździć na niebieskiej ramie z czerwonym widelcem?

Fabian.

Data: 2012-05-18 05:06:48
Autor: rmikke
On Friday, May 18, 2012 1:38:57 PM UTC+2, Fabian wrote:
> [...]
>
> Jak baby, no jak baby...

A chciał byś jeździć na niebieskiej ramie z czerwonym widelcem?

Całkiem niedawno widziałem takie zestawienie w ofercie jakiegoś sklepu...

Data: 2012-05-18 15:24:54
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Pęknieta rama - jak z gwarancją?
Fabian, Fri, 18 May 2012 13:38:57 +0200, pl.rec.rowery:

On 2012-05-18,  steve69 wrote:
[...]

A czerwony widelec jest wolniejszy? Albo niebieska rama jest wolniejsza?
Kompletnie nie robi mi to różnicy.

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-05-18 13:27:25
Autor: Jan Srzednicki
On 2012-05-18, Marek 'marcus075' Karweta wrote:
[...]

Kompletnie nie robi mi to róşnicy.

Czarno-zielone mają najlepiej pracujące zawieszenie.

On 2012-05-18,  steve69 wrote:
[...]

Niebieskie są brzydkie i wolne.

Fabian.

Data: 2012-05-18 19:34:58
Autor: steve69
Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid> napisał(a):
Cóż, jak Ci się chce, to zapewne można to oprotestować...

Niestety nie można.
Dzwoniłem do S.S.C. i tam się dowiedziałem, że albo biorę to co mi z USA
przysłali, albo nie biorę i wtedy nie mam nic :-/

Wygląda na to, że nie mam wyjścia i na pstrokatym jeździć będę.

--
Pozdrawiam.

Data: 2012-05-18 20:17:40
Autor: Jan Srzednicki
On 2012-05-18,  steve69 wrote:
Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid> napisał(a):
Cóż, jak Ci się chce, to zapewne można to oprotestować...

Niestety nie moĹźna.
Dzwoniłem do S.S.C. i tam się dowiedziałem, że albo biorę to co mi z USA
przysłali, albo nie biorę i wtedy nie mam nic :-/

Wygląda na to, że nie mam wyjścia i na pstrokatym jeździć będę.

Znaczy zaraz, łaskę robią, że wymieniają, bo mogliby nie?

Data: 2012-05-18 14:02:06
Autor: Ignac
 steve69 <steve69@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Trochę mi przeszło, gdy doczytałem, że pęknięta rama CZARNO-CZERWONA
wymieniona została na nową BIAŁO-NIEBIESKĄ.
Szlag by to! Kto to wybierał?!
Moja czerwona Reba pasuje do niej jak kwiatek do kożucha...

Zadbali o to żebyś więcej teściowej na ramie nie woził
tylko skąd sie dowiedzieli,że Twoja teściowa jest taką estetką i na "pstrokaciznę" nie wsiądzie.

 Ignac

--

Pęknieta rama - jak z gwarancją?