Pęknieta rama - jak z gwarancją?

Data: 2012-06-02 16:36:50
Autor: steve69
Pęknieta rama - jak z gwarancją?
No to sobie jeszcze trochę poczekam ze złożeniem roweru na nowej ramie :-(

Pojechałem dzisiaj do "Ski Team" odebrać nową ramę.
Na miejscu dowiedziałem się, że do tej ramy potrzebne są stery
pół-zintegrowane, a takich w tej chwili w sklepie nie mają, trzeba je kupić
gdzie indziej.

OK, no to po namyśle jadę do "Airbike" przy KEN 49. Tam kupuję stery i z nimi
udaję się do chłopaków z serwisu z prośbą o założenie.
Ramą ląduje w uchwycie stojaka i zaczyna się pasowanie.

O ile dolna miska wchodzi go główki ramy bez kłopotu, o tyle z górną są
problemy - nijak nie idzie wpasować jej do otworu. Po dokładniejszych
oględzinach okazuje się, że góra główki ramy jest zniekształcona tak, że nie
ma mowy o włożeniu tam miski sterów. Wygląda to tak, jakby główka została
mocno uderzona (prawdopodobnie gdzieś podczas transportu) i z okręgu zrobiła
się elipsa.

W tym momencie mało mnie szlag nie trafił!!!

Podziękowałem chłopakom z serwisu, zwróciłem niepotrzebne mi w tej
sytuacji stery (dzięki wielkie ekipie "Airbike" za wyrozumiałość), zapakowałem
ramę do kartonu i pojechałem z powrotem do "Ski Team".
Tam spisanie oświadczenia i reklamacja reklamacji.

Rama została w sklepie, a ja w wisielczym nastroju z niczym wróciłem do domu.
Ciekawe, ile to znowu potrwa?

Coraz bardziej nie lubię Treka...  :-/

--
Pozdrawiam.

Data: 2012-06-24 15:59:59
Autor: kamil/Endurorider.pl
Użytkownik " steve69" <steve69@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jqdff2$as0$1inews.gazeta.pl...

Rama została w sklepie, a ja w wisielczym nastroju z niczym wróciłem do domu.
Ciekawe, ile to znowu potrwa?

Coraz bardziej nie lubię Treka...  :-/

Taka sytuacja powinna zostać potraktowana priorytetowo. Poza tym brawo jasiu dla ST za nie sprawdzenie czy rama jest ok.

--
http://Endurorider.pl
16/06/2012 CS HG 51 11-32

Data: 2012-06-24 15:14:27
Autor: steve69
Pęknieta rama - jak z gwarancją?
Wreszcie finał mej udręki!

W piątek (22.06) odebrałem nową ramę w "Ski Team". Trek tym razem się postarał
i przysłał mi ramę model 8000 z 2011r. malowaną na biało-czarno-czerwono,
czyli komponującą się kolorystycznie z moją Rebą ;-D

Po sprawdzeniu, czy wszystko z rama jest OK, pojechałem do "Airbike" przy KEN
49 zamontować stery i mechanizm korbowy.

O ile montaż sterów przebiegł "bezboleśnie", o tyle z zamontowaniem mechanizmu
korbowego pojawiły się kłopoty (ja to mam szczęście).
Okazało się, że w tej nowej ramie jest mufa o szerokości 89,5 mm i pasują do
niej jedynie wciskane wkłady suportu o średnicy 41 mm (np. SM-BB91-41A). Czyli
ten, który kupiłem w komplecie z korbami FC-M770 nie nadaje się. Do tego w
"Airbike" nie mieli takich wkładów...

Zaczęło się wydzwanianie po innych sklepach. Okazało się, że takie wkłady mają
w "Plusie" na ul. Zamiany 12.
No, to rama do samochodu i "wio" do "Plusa". Na miejscu kupiłem wkład i
poprosiłem od razu o zamontowanie. Po kilkunastu minutach odbierałem ramę z
zanotowanym wkładem oraz mechanizmem korbowym.

Wreszcie mogłem wrócić do domu z nową ramą!

Za składanie roweru wziąłem się w sobotę. Wyszło tak:

http://img836.imageshack.us/img836/3156/dsc05110b.jpg

Muszę jeszcze kupić tarczówki na tył (w starym miałem v-ki), ale to jutro.

Mam nadzieję, że to już koniec problemów, że teraz już tylko jeździć. :-D

--
Pozdrawiam.

--

Pęknieta rama - jak z gwarancją?