Grupy dyskusyjne   »   pl.comp.pecet   »   Pekniety zatrzask w 7-miesiecznym Lenovo R61i (C.D.)

Pekniety zatrzask w 7-miesiecznym Lenovo R61i (C.D.)

Data: 2009-04-06 10:05:12
Autor: Przemek
Pekniety zatrzask w 7-miesiecznym Lenovo R61i (C.D.)

Użytkownik "Pawelek" <ewel214@wp.pl> napisał w wiadomości news:661bbf80-3f29-4291-b8ff-def092d4ca83c11g2000yqj.googlegroups.com...
Witam ponownie po dłuższej przerwie :-)

Jak już opisywałem w poprzednim wątku uszkodzeniu uległ mój komputer
Lenovo R61i, poniżej link:
http://groups.google.pl/group/pl.comp.pecet/browse_thread/thread/e56a6da60b1180a2/7ecd5faba6322164?hl=pl&lnk=gst&q=r61i+serwisu#7ecd5faba6322164

Za radą grupowiczów oddałem komputer do serwisu RAM Serwis. Oczywiście
przed oddaniem sprzętu do naprawy zapytałem Pani czy mają takie
przypadki i jak sa zalatwiane. Otrzymałem informację, że oczywiście
wymienia się takie rzeczy na gwarancji. Ucieszony powyższa wiadomoscia
oddałem komputer do naprawy i oczekiwałem na kontakt z firmy RAM
Serwis...
Po ok. tygodniu otrzymałem najpierw sms, aby skontaktować sie z
serwisem, a następnie informacje na telefon, że odmówiono naprawy
gwarancyjnej. Poprosiłem o uzasadnienie i kosztorys naprawy płatnej na
e-mail. Otrzymałem e-mail, że serwis jest serwisem producenta i
występuje w imieniu gwaranta oraz, że odmawiają naprawy z tytułu
gwarancji.

Za powyższą "diagnoze" jestem zobligowany do zapłacenia kwoty 84,18zł
jako, że nie zgodziłem się na naprawę zawiasu, która wynosiłaby 25%
wartości komputera...

Wnioski radzę wysunąć każdemu kto będzie chciał reklamować tam
sprzęt...
Panu o ksywie "Piotrek" serdecznie gratuluje. Kryptoreklama się
udała....

Ponadto proszę każdego o kontakt kto miał podobną sytuację i zwycięsko
z niej wybrnął, ponieważ nie mam pojęcia jak mam teraz postąpić....


A jak kiedys opisywalem sytuacje jak w kilku lenovo z serii R padla bateria rowno po 12 msc a serwis sie wypial
(pani z infolinii na propozycje naprawy z tyt. niezgodnosci towaru z umowa stwierdzila ze " moge isc do sadu a
prawnikow to oni maja na pewno lepszych"  to grupowi klakierzy lenovo mnie zakrzyczeli  .Na drugi raz nie kupowac dziadostwa tej firmy,
ja juz nic od nich nie kupie.

Data: 2009-04-06 04:24:29
Autor: Pawelek
Pekniety zatrzask w 7-miesiecznym Lenovo R61i (C.D.)
(pani z infolinii na propozycje naprawy z tyt. niezgodnosci towaru z umowa
stwierdzila ze " moge isc do sadu a
prawnikow to oni maja na pewno lepszych"  to grupowi klakierzy lenovo mnie
zakrzyczeli  .Na drugi raz nie kupowac dziadostwa tej firmy,

Ja niestety zrobiłem coś gorszego...skorzystałem z ich rad i teraz
jestem w plecy za "diagnoze". Nie rozumiem tylko dlaczego tak silnie
chcą zarobić ? Przecież pytałem czy takie rzeczy są robione na
gwarancji i w przypadku gdybym otrzymał odpowiedź negatywną to bez
problemu skleiłbym to poxyliną lub czymś innym , podobnym...

Paweł

Pekniety zatrzask w 7-miesiecznym Lenovo R61i (C.D.)

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona