Pekniety zatrzask w 7-miesiecznym Lenovo R61i (C.D.)

Data: 2009-04-06 13:58:58
Autor: szerszen
Pekniety zatrzask w 7-miesiecznym Lenovo R61i (C.D.)

no coz ram serwis nie ma dobrej opini, serwisowali dla mojej firmy duza partie stacjonarnych komputerow umieszczonych w roznych lokacjach i mam uzasadnione podejrzenia co do tego ze naprawiali fikcyjne usterki (np w komputerze wyslanym do serwisu, ktory mial problem z polaczeniem sie z siecia, wymieniali zasilacz, co oczywiscie nie wplywalo na skutecznosc polaczenia), dlatego lepiej omijac ich szerokim lukiem

Data: 2009-04-06 05:12:09
Autor: Pawelek
On 6 Kwi, 13:58, "szerszen" <szers...@tlen.pl> wrote:
Użytkownik "Pawelek" <ewel...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:661bbf80-3f29-4291-b8ff-def092d4ca83c11g2000yqj.googlegroups.com...

co oczywiscie nie wplywalo na skutecznosc polaczenia), dlatego lepiej omijac ich
szerokim lukiem
Szkoda, że wcześniej tego nie wiedziałem !!!!

Wracając do meritum; co w takiej sytuacji zrobić czy jest możliwość
odwołania się od decyzji serwisu ? Czytałem na innych wątkach tejże
grupy, że w przypadku innych komputerów jak np. Toshiba taka usterka
jest usuwana bez problemu na gwarancji...

Paweł

Pekniety zatrzask w 7-miesiecznym Lenovo R61i (C.D.)