Data: 2009-04-06 15:07:38 | |
Autor: yabba | |
Pekniety zatrzask w 7-miesiecznym Lenovo R61i (C.D.) | |
Użytkownik "Pawelek" <ewel214@wp.pl> napisał w wiadomości news:661bbf80-3f29-4291-b8ff-def092d4ca83c11g2000yqj.googlegroups.com...
Witam ponownie po dłuższej przerwie :-) Jak już opisywałem w poprzednim wątku uszkodzeniu uległ mój komputer Lenovo R61i, poniżej link: http://groups.google.pl/group/pl.comp.pecet/browse_thread/thread/e56a6da60b1180a2/7ecd5faba6322164?hl=pl&lnk=gst&q=r61i+serwisu#7ecd5faba6322164 Za radą grupowiczów oddałem komputer do serwisu RAM Serwis. Oczywiście przed oddaniem sprzętu do naprawy zapytałem Pani czy mają takie przypadki i jak sa zalatwiane. Otrzymałem informację, że oczywiście wymienia się takie rzeczy na gwarancji. Ucieszony powyższa wiadomoscia oddałem komputer do naprawy i oczekiwałem na kontakt z firmy RAM Serwis... Po ok. tygodniu otrzymałem najpierw sms, aby skontaktować sie z serwisem, a następnie informacje na telefon, że odmówiono naprawy gwarancyjnej. Poprosiłem o uzasadnienie i kosztorys naprawy płatnej na e-mail. Otrzymałem e-mail, że serwis jest serwisem producenta i występuje w imieniu gwaranta oraz, że odmawiają naprawy z tytułu gwarancji. Za powyższą "diagnoze" jestem zobligowany do zapłacenia kwoty 84,18zł jako, że nie zgodziłem się na naprawę zawiasu, która wynosiłaby 25% wartości komputera... Wnioski radzę wysunąć każdemu kto będzie chciał reklamować tam sprzęt... Panu o ksywie "Piotrek" serdecznie gratuluje. Kryptoreklama się udała.... Ponadto proszę każdego o kontakt kto miał podobną sytuację i zwycięsko z niej wybrnął, ponieważ nie mam pojęcia jak mam teraz postąpić.... Prosiłeś o tę diagnozę? Jeśli nie, to dlaczego masz płacić za niezamawianą usługę? Co do gwarancji, poproś o odpowiedź na piśmie, w której wskażą zapis wykluczający uznanie tej usterki. -- Pozdrawiam, yabba |
|
Data: 2009-04-06 15:13:54 | |
Autor: szerszen | |
Pekniety zatrzask w 7-miesiecznym Lenovo R61i (C.D.) | |
Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w wiadomości news:grcupa$rpi$1inews.gazeta.pl... Co do gwarancji, poproś o odpowiedź na piśmie, w której wskażą zapis wykluczający uznanie tej usterki. to jedno, a druga sprawa to rzecznik praw konsumenta czy jak on sie tam nazywa kolejna sprawa to wysmarowac pismo do centrali, opisac problem i poprosic o pomoc u ustosunkowanie sie do praktyk serwisu |
|