Grupy dyskusyjne   »   pl.comp.pecet   »   Pekniety zatrzask w 7-miesiecznym Lenovo R61i (C.D.)

Pekniety zatrzask w 7-miesiecznym Lenovo R61i (C.D.)

Data: 2009-04-06 15:07:38
Autor: yabba
Pekniety zatrzask w 7-miesiecznym Lenovo R61i (C.D.)
Użytkownik "Pawelek" <ewel214@wp.pl> napisał w wiadomości news:661bbf80-3f29-4291-b8ff-def092d4ca83c11g2000yqj.googlegroups.com...
Witam ponownie po dłuższej przerwie :-)

Jak już opisywałem w poprzednim wątku uszkodzeniu uległ mój komputer
Lenovo R61i, poniżej link:
http://groups.google.pl/group/pl.comp.pecet/browse_thread/thread/e56a6da60b1180a2/7ecd5faba6322164?hl=pl&lnk=gst&q=r61i+serwisu#7ecd5faba6322164

Za radą grupowiczów oddałem komputer do serwisu RAM Serwis. Oczywiście
przed oddaniem sprzętu do naprawy zapytałem Pani czy mają takie
przypadki i jak sa zalatwiane. Otrzymałem informację, że oczywiście
wymienia się takie rzeczy na gwarancji. Ucieszony powyższa wiadomoscia
oddałem komputer do naprawy i oczekiwałem na kontakt z firmy RAM
Serwis...
Po ok. tygodniu otrzymałem najpierw sms, aby skontaktować sie z
serwisem, a następnie informacje na telefon, że odmówiono naprawy
gwarancyjnej. Poprosiłem o uzasadnienie i kosztorys naprawy płatnej na
e-mail. Otrzymałem e-mail, że serwis jest serwisem producenta i
występuje w imieniu gwaranta oraz, że odmawiają naprawy z tytułu
gwarancji.

Za powyższą "diagnoze" jestem zobligowany do zapłacenia kwoty 84,18zł
jako, że nie zgodziłem się na naprawę zawiasu, która wynosiłaby 25%
wartości komputera...

Wnioski radzę wysunąć każdemu kto będzie chciał reklamować tam
sprzęt...
Panu o ksywie "Piotrek" serdecznie gratuluje. Kryptoreklama się
udała....

Ponadto proszę każdego o kontakt kto miał podobną sytuację i zwycięsko
z niej wybrnął, ponieważ nie mam pojęcia jak mam teraz postąpić....



Prosiłeś o tę diagnozę? Jeśli nie, to dlaczego masz płacić za niezamawianą usługę?

Co do gwarancji, poproś o odpowiedź na piśmie, w której wskażą zapis wykluczający uznanie tej usterki.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2009-04-06 15:13:54
Autor: szerszen
Pekniety zatrzask w 7-miesiecznym Lenovo R61i (C.D.)

Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w wiadomości news:grcupa$rpi$1inews.gazeta.pl...

Co do gwarancji, poproś o odpowiedź na piśmie, w której wskażą zapis wykluczający uznanie tej usterki.

to jedno, a druga sprawa to rzecznik praw konsumenta czy jak on sie tam nazywa

kolejna sprawa to wysmarowac pismo do centrali, opisac problem i poprosic o pomoc u ustosunkowanie sie do praktyk serwisu

Pekniety zatrzask w 7-miesiecznym Lenovo R61i (C.D.)

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona