Data: 2009-04-07 08:45:59 | |
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz | |
Pekniety zatrzask w 7-miesiecznym Lenovo R61i (C.D.) | |
On Sun, 5 Apr 2009 23:53:57 -0700 (PDT), Pawelek <ewel214@wp.pl>
wrote: Za powyższą "diagnoze" jestem zobligowany do zapłacenia kwoty 84,18zł Bo to RAM Serwis. Od ~10 lat każdy kto miał z nimi do czynienia odradza tam jakąkolwiek naprawę która nie jest gwarancyjna. Choć i tu są klocki. Przestał kiedyś pracować laptop kolegi z pracy. Jaklo że miał ze 3-4 meisiace to do serwisu - akurat oni byli gwarantem. Po tygodniu informacja na telefon że uszkodzona jest karta graficzna - przegrzana. Naprawa gwarancyjna się nei należy bo to według nich uszkodzenie mechaniczne z winy użytkownika. Podobnie działał CSS który serwisował sprzęt HP. Każda naprawa pogwarancyjna u nich - nawet jak to było wkręcenie śrubki za 20 groszy - kosztowała ~70% wartości sprzętu - "bo to jest cena ryczałtowa". A na gwarancji normą było że oddałeś jeden egzemplarzz sprzętu a odbierąłeś inny - na zasadzie "sztuka jest sztuka" i "nie mamy Pana płaszcza i co nam Pan zrobi"? A jak robisz naprawę nie gwarancyjną to spróbuj np. w Devro http://www.devro.home.pl/ Mam z nimi bardzo pozytywne doświkadczenia - ekspertyzę i wycenę naprawy będziesz miał od ręki jeśli sprawa jest prosta. Jeśli coś bardziej skomplikowane to na drugi dzień. Wymieniali mi np. w laptoku kumpla zintegrowaną z płytą grafikę która szwankowała. Zdrówko |
|