Grupy dyskusyjne   »   pl.comp.pecet   »   Pekniety zatrzask w 7-miesiecznym Lenovo R61i (C.D.)

Pekniety zatrzask w 7-miesiecznym Lenovo R61i (C.D.)

Data: 2009-04-07 13:18:55
Autor: Mark
Pekniety zatrzask w 7-miesiecznym Lenovo R61i (C.D.)
Dnia Sun, 5 Apr 2009 23:53:57 -0700 (PDT), Pawelek napisał(a):

Za radą grupowiczów oddałem komputer do serwisu RAM Serwis

Ja tam wole CSS Beskidy.
Z RAM SERVIS korzystam jak musze, w przypadku Fujitsu.
Fakt ze CSS nie jest najszybsze.. szybszy jest RAM Serwis - ale za to nie
mam wiekszych uwag do CSSa.

--
Mark

Data: 2009-04-07 20:18:40
Autor: Piotrek
Pekniety zatrzask w 7-miesiecznym Lenovo R61i (C.D.)
Ja tam wole CSS Beskidy.
Z RAM SERVIS korzystam jak musze, w przypadku Fujitsu.
Fakt ze CSS nie jest najszybsze.. szybszy jest RAM Serwis - ale za to nie
mam wiekszych uwag do CSSa.

no widzisz, kazdy chwali cos innego :)
ja sie wlasnie z CSS przenioslem do RAM Serwisu po ich zenujacym poziomie obslugi i kosmicznych terminach napraw. niestety przez pewien czas serwis Lenovo robil CSS nawet jak sie oddalo do RAM Serwisu(nie na wszystkie naprawy mieli autoryzacje) i zdazala sie naprawa gwarancyjna gdzie trzeba bylo czekac bardzo dlugo (okolo 4 tyg) i w momencie kiedy juz bylem mocno wkurzony i chcialem usluge reklamowac odebralem notebooka z karteczka z CSS beskidy ze czas naprawy trwal 3 dni !!
po tym wykonalem telefon do Lenovo Polska inforumujac ze CSS przegina i srednio sie wykazuje jako autoryzowany serwis Lenovo na co otrzymalem informacje ze CSS jest w Lenovo obecnie na okresie probnym(po licznych skargach klientow) i jesli serwis sie nie poprawi to umowa na serwisowanie ich sprzetu zostanie rozwiazana.

jak to teraz wyglada to niewiem, rozmowa z Lenovo Polska byla jakies poltora roku temu.

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-04-08 11:02:15
Autor: Mark
Pekniety zatrzask w 7-miesiecznym Lenovo R61i (C.D.)
Dnia Tue, 7 Apr 2009 20:18:40 +0200, Piotrek napisał(a):

Ja tam wole CSS Beskidy.
Z RAM SERVIS korzystam jak musze, w przypadku Fujitsu.
Fakt ze CSS nie jest najszybsze.. szybszy jest RAM Serwis - ale za to nie
mam wiekszych uwag do CSSa.

no widzisz, kazdy chwali cos innego :)

No ale ja wyraznie napisalem ze w CSS terminy sa dlugie, zdaje sobie z tego
sprawe. I to jest ich zdecydowany minus.
Natomiast nie zdazylo mi sie jeszcze zebym z jednym notebookiem jezdzil do
nich 3 razy. A do Ram Serwis owszem.


--
Mark

Data: 2009-04-08 21:19:38
Autor: Piotrek
Pekniety zatrzask w 7-miesiecznym Lenovo R61i (C.D.)
No ale ja wyraznie napisalem ze w CSS terminy sa dlugie, zdaje sobie z tego
sprawe. I to jest ich zdecydowany minus.
Natomiast nie zdazylo mi sie jeszcze zebym z jednym notebookiem jezdzil do
nich 3 razy. A do Ram Serwis owszem.

wiesz ja jezdzilem jako firma a nie osoba prywatna wiec moze tutaj byla roznica.
nie zadazylo mi sie zebym musial kilka razy jezdzic do nich z jedna i ta sama sprawa.
kiedys jak im wozilem do naprawy np napedy DVD to zawozilem na gwarancji tylko naped, bo szkoda mi bylo wozic caly sprzet jak user dostal zastepczy naped i po krzyku.
ale na karcie gwarancyjnej musialem wpisac dane notebooka, no i IBM/Lenovo ma baze w ktorej ma zapisany numer seryjny komputera i wszystkie numery seryjne komponentow ktore wchodza w jego sklad(naped, bateria, dysk twardy itd itp) chodzi o to zeby np ze starego notebooka nie wsadzic do nowki uszkodzonego napedu  i nie oddac do naprawy gwarancyjnej.
no i mi dzwoni kierownik oddzialu krakowskiego ze im warszawa odbila ta naprawe bo sie nie zgadza numer seryjny napedu z serialem notebooka na karcie gwarancyjnej.
wyjasnilem mu ze nie jestesmy w stanie panowac ktory naped jest z ktrego napedu przy ponad stu notebookach i userzy sami czasem moga sie zamieniac sprzetem(chociazby jak maja zamiast napedow dodatkowe baterie, pozyczaja sobie itd itp).
i umowilem sie ze im wysle liste wszystkich serialow z tego modelu jakie posiadamy(prawie 100 seriali :) i oni sobie dopasuja serial do tego napedu(data gwarancji moze byc liczona od dnia sprzedania ale musi byc dowod sprzedazy lub od daty wyprodukowania)
no wiec RAM Serwis dostal liste naszych seriali a ja sobie tylko jezdzilem z pustymi kartami gwarancyjnymi i wypelnialem na miejscu co tam bylo potrzeba :)

tak ze ja naprawde nie mam powodow do narzekania :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-04-09 09:26:53
Autor: Mark
Pekniety zatrzask w 7-miesiecznym Lenovo R61i (C.D.)
Dnia Wed, 8 Apr 2009 21:19:38 +0200, Piotrek napisał(a):

wiesz ja jezdzilem jako firma a nie osoba prywatna wiec moze tutaj byla roznica.

LOL, a myslisz ze ja co, mam parenascie notebookow roznych producentow w
domu czy co?:)
Oczywiscie ze nie jezdzilem jako osoba prywatna. I swoje zdanie podtrzymuje.
Jesli chodzi o naprawy gwarancyjne - to korzystam tez z RAM Servis, ale trzy
razy z jednym Fujitsu jezdzilem. Za czwartym wyslalem juz do nich klienta
osobiscie, niech sie dalej sam uzera.
Natomiast naprawy *pogwarancyjne* to juz tylko CSS. Taniej, i bezproblemowo
- choc dlugo. I za sama diagnostyke nic nie biora, jesli naprawa okaze sie
kosztowna.


--
Mark

Pekniety zatrzask w 7-miesiecznym Lenovo R61i (C.D.)

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona