PelOstwo sie obsralo :)

Data: 2009-04-06 22:25:13
Autor: dexth
PelOstwo sie obsralo :)
On 6 Kwi, 23:55, "Green Apple" <skaramanga...@gazeta.pl> wrote:
nol koment :)
-- -
[.........]

Sam jestes obsrany. Ujawnili dla takich jak Ty interesujacy Cie
fragment
 http://wiadomosci.onet.pl/1948278,11,item.html

Data: 2009-04-07 10:09:17
Autor: Piotr
PelOstwo sie obsralo :)
Dnia Mon, 6 Apr 2009 22:25:13 -0700 (PDT), dexth napisał(a):

Sam jestes obsrany. Ujawnili dla takich jak Ty interesujacy Cie
fragment
 http://wiadomosci.onet.pl/1948278,11,item.html

Z powyższego tekstu wynika, że poprze Rasmussena, można się domyślać
co było w reszcie rozmowy. I jeżeli Rasmussen zrozumiał, że Tusk go
popiera, to dobrze zrozumiał. A Tuskowymi żalami i ambicjami się
poprostu nie zajął, i słusznie, od tego Tusk powinien mieć
psychoterapeutę.
Ty zrozumiałeś ten fragment inaczej?
pz
Piotr

Data: 2009-04-07 10:32:03
Autor: Piotr
PelOstwo sie obsralo :)
Dnia Tue, 07 Apr 2009 10:23:03 +0200, Andrzej Adam Filip napisał(a):

No przecież ten Rasmussen *musiał* zrozumieć inaczej! ;-)

Dlaczego musiał? Nie musiał, skoro facet mu się wdzięczy i gada o tym, że Polska  "m i a ł a" ambicje w tej sprawie i, że "Polska jest  p r z e w i d y w a l n y m członkiem NATO, zachowuje
się w sposób  k o n s t r u k t y w n y  i  c e n i  premiera Danii",
to jak miał to zrozumieć? Przecie ten facet nie miał pojęcia z jakim krętaczem gada. pz
Piotr

Data: 2009-04-08 15:10:55
Autor: dexth
PelOstwo sie obsralo :)

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:fqvtowtka5p4.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Mon, 6 Apr 2009 22:25:13 -0700 (PDT), dexth napisał(a):
[............]

Ty zrozumiałeś ten fragment inaczej?

Tak, inaczej. Ja zrozumiałem, że Pan Prezydent uwierzy każdemu, ale nie z naszego rządu.

pozdr dexth

Data: 2009-04-08 16:50:05
Autor: Piotr
PelOstwo sie obsralo :)
Dnia Wed, 8 Apr 2009 15:10:55 +0200, dexth napisał(a):

Tak, inaczej. Ja zrozumiałem, że Pan Prezydent uwierzy każdemu, ale nie z naszego rządu.

Czy prezio w to uwierzył to inna sprawa. Zarzuty platfusów są dęte a
sprawa niezwykle mętna, tak jak ich intencje.
pz
Piotr

Data: 2009-04-08 10:19:47
Autor: dexth
PelOstwo sie obsralo :)
On 8 Kwi, 16:50, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Wed, 8 Apr 2009 15:10:55 +0200, dexth napisa (a):

> Tak, inaczej. Ja zrozumia em, e Pan Prezydent uwierzy ka demu, ale nie z
> naszego rz du.

Czy prezio w to uwierzy to inna sprawa.

Rozmawiał z Rasmussen'em i właśnie od niego dowiedział się, że
Rasmussen ma poparcie pana premiera Tuska i rządu polskiego.

sprawa niezwykle m tna, tak jak ich intencje.

Intencje Pana Prezydenta też można nazwać mętnymi.

pozdr dexth

PelOstwo sie obsralo :)