Pele w meczu BRA - reszta świata?

Data: 2010-06-21 01:32:56
Autor: colidar
Pele w meczu BRA - reszta świata?
Witam

w 1990 roku miałem 11 lat.
Jak przez mgłę pamiętam z tego okresu (1989-1991) mecz towarzyski Brazylia - reszta świata, a może Santos - reszta świata (???), w którym to meczu zagrał Pele. Być może zagrał tylko pół meczu (wiek, kondycja).
Czy ktoś pamięta takie wydarzenie? Czy tylko mi się przyśniło?

Fajnie by było opowiadać kiedys wnukom, że widziałem Pelego na boisku.
Nie mogę wyszperać w google nic na ten temat.
Pamiętacie coś takiego?

pzdr
--
Dzieci zaczynają w końcu myśleć, że Bóg jest kręgowcem w gazowym stanie skupienia. - A. Einstein
[http://maciejochocki.blogspot.com]

Data: 2010-06-21 01:59:06
Autor: Marek W.
colidar <colidar@wiadomocozrobic.wp.pl> napisał(a):
[...]

Nie przyśniło Ci się :)
Taki mecz miał miejsce. Było to na okoliczność 50-ych urodzin Pelego.
Potruchtał trochę po boisku, zrobił parę sztuczek i po przerwie już chyba nie zagrał. Ponieważ pamiętam, że truchtał w żółtej koszulce więc raczej był to mecz Rezszta Świata - Brazylia. Nie Santos, ale mogę się w tej kwestii mylić.

Data: 2010-06-21 09:03:11
Autor: Michal Jankowski
Pele w meczu BRA - reszta świata?
Data: 2010-06-21 20:06:17
Autor: colidar
Pele w meczu BRA - reszta świata?
Michal Jankowski pisze:
U mnie google działa.
http://articles.latimes.com/1990-11-01/sports/sp-5198_1_50th-birthday

  MJ

No, jakbym wpadł na te urodziny to też bym znalazł.

Dzięki wielkie