Pele w meczu BRA - reszta świata?

Data: 2010-06-21 01:59:06
Autor: Marek W.
Pele w meczu BRA - reszta świata?
colidar <colidar@wiadomocozrobic.wp.pl> napisał(a):
Witam

w 1990 roku miałem 11 lat.
Jak przez mgłę pamiętam z tego okresu (1989-1991) mecz towarzyski Brazylia - reszta świata, a może Santos - reszta świata (???), w którym to meczu zagrał Pele. Być może zagrał tylko pół meczu (wiek, kondycja).
Czy ktoś pamięta takie wydarzenie? Czy tylko mi się przyśniło?

Nie przyśniło Ci się :)
Taki mecz miał miejsce. Było to na okoliczność 50-ych urodzin Pelego.
Potruchtał trochę po boisku, zrobił parę sztuczek i po przerwie już chyba nie zagrał. Ponieważ pamiętam, że truchtał w żółtej koszulce więc raczej był to mecz Rezszta Świata - Brazylia. Nie Santos, ale mogę się w tej kwestii mylić.

Data: 2010-06-21 09:03:11
Autor: Michal Jankowski
Pele w meczu BRA - reszta świata?
Data: 2010-06-21 20:06:17
Autor: colidar
Pele w meczu BRA - reszta świata?
Michal Jankowski pisze:
U mnie google działa.
http://articles.latimes.com/1990-11-01/sports/sp-5198_1_50th-birthday

  MJ

No, jakbym wpadł na te urodziny to też bym znalazł.

Dzięki wielkie

--
Dzieci zaczynają w końcu myśleć, że Bóg jest kręgowcem w gazowym stanie skupienia. - A. Einstein
[http://maciejochocki.blogspot.com]

Pele w meczu BRA - reszta świata?