Pełna Odpowiedzialność! - grzmi Tusk

Data: 2014-07-04 17:40:40
Autor: u2
Pełna Odpowiedzialność! - grzmi Tusk
- Moja mama po 42 latach pracy w szpitalu dostała 1600 zł odprawy, a prezes kontrolowanej przez państwo spółki po 19 dniach miał dostać 700 tysięcy - grzmiał Donald Tusk jeszcze kilka lat temu. Polityk, który, jak przyznał Paweł Graś, wstawił kolegę do PGE tylko dla kilkumilionowej odprawy, wzywał w 2005 r. do "Pełnej Odpowiedzialności", w ten sposób rozwijając skrót PO. Dziś te słowa brzmią jak przykry żart.

Gdy w 2005 r. trwała kampania wyborcza i Donald Tusk chciał zostać prezydentem Polski, a dla swojej partii zdobyć władzę - obiecywał wiele, a najwięcej w kwestii standardów demokratycznych, uczciwości władzy. To wszystko pod hasłem "taniego państwa" i walki z politykami wyzyskującymi obywateli.

"Nie pozwolimy innym polityką nałożyć kagańca na obywateli. My, ja, Platforma Obywatelska nałożymy kaganiec władzy, bo taka powinna być kolej rzeczy i taki jest nasz cel. (...) Politycy powinni przede wszystkim i to jest zadanie dla Platformy Obywatelskiej, powstrzymać się od okradania ludzi z ciężko zarobionych przez nich pieniędzy" - to słowa obecnego premiera i lidera PO z konwencji krajowej tej partii z czerwca 2005 r. Zlot partyjny odbył się pod hasłem... Pełna Odpowiedzialność.

Temu hasłu towarzyszył spot, który dziś jest ponurym żartem. To materiał, którego Tusk z pewnością nie chciałby obecnie oglądać. - Napatrzyłem się na ludzi władzy, którzy myślą, że wszystko im wolno. Których pazerność nie zna granic. Ale dziś mówię z całą powagą: koniec z ich przywilejami. Weźmiemy za to odpowiedzialność - mówił Donald Tusk.

ZOBACZ SPOT "PEŁNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ"

http://www.youtube.com/watch?v=jgISb8RCilc

--
Generał Skalski o żydach w UB :
http://www.youtube.com/watch?v=ScSz0xY5W88

Data: 2014-07-05 06:45:44
Autor: Mark Woydak

pajac "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:53b6caf8$0$2371$65785112news.neostrada.pl...
[...]

"Spółka Srebrna, w której radzie nadzorczej zasiadała m.in. posłanka
Szczypińska, Marek Suski, Kazimierz Kujda i Krzysztof Wyszkowski, a w Radzie
Nadzorczej - Lech Kaczyński to jeden z najciekawszych interesów ludzi
dzisiejszego Prawa i Sprawiedliwości. Związani z Jarosławem Kaczyńskim
szefowie spółki gwarantują partii stały dopływ gotówki i atrakcyjne budynki,
o których pierwszy raz usłyszano już w latach 90. W obrocie znajdują się te
same nieruchomości, które kiedyś zostały przekazane Fundacji Prasowej
Solidarność i te same, które ta sama Fundacja wynajmowała za ciężkie
pieniądze bankowi BPH. "Srebrna" znana jest, jako "matka" kolejnych
dziwacznych tworów, wśród których jest założona przez Kaczyńskiego i Dorna
Fundacja Nowe Państwo i "Srebrna media". Apolityczna "Srebrna" i jej kolejna
"córka" - Fundacja Nowy Kierunek, której szefami są księgowi i strażnicy
partyjnych pieniędzy PiS dotuje stojącą na krawędzi bankructwa "Gazetę
Polską Codziennie", a prezesowi gwarantuje święty spokój wynajmując
sąsiadującą z jego domem okazałą willę na warszawskim Żoliborzu,
partycypując w kilkusettysięcznych kosztach wynajęcia jego ochrony
osobistej, a także produkując i organizując warte blisko milion złotych
(tylko ostatnia kampania) spoty, wiece i wieczory wyborcze."

Łapać złodzieja! Łapać złodzieja!

http://tiny.pl/q8ntq

MW

Pełna Odpowiedzialność! - grzmi Tusk