Pełna wersja materiału TVN o Iskrach

Data: 2013-09-17 19:10:51
Autor: jerzu
Pełna wersja materiału TVN o Iskrach
On Mon, 16 Sep 2013 22:29:21 +0200, anacron <anacron@anacron.pl>
wrote:

http://ttv.pl/archiwum/99001,polskie-fotoradary-klamia,0.html

Dobre. "Urz±dzenie mierzy drgania sprężarki klimatyzacji". To nawet
nie jest ¶mieszne, to jest żałosne. Upadła teza o wiatraku, bo się
okazało że nie każde auto ma wiatrak przed chłodnic±, to teraz dorabia
się kolejn± ideologię.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-09-17 19:26:34
Autor: RoMan Mandziejewicz
Pełna wersja materiału TVN o Iskrach
Hello jerzu,

wrote:
[...]

Nie lubię anachronicznych pierdół ale faktem jest, że drgania
czegokolwiek - silnika, sprężarki a nawet samej chłodnicy przy
pracuj±cym silniku mog± powodować przekłamania. W końcu do sprawdzania
"suszarek" używa się... kamertonu.

Zakłócenia od nawiewu wynikaj± raczej ze zbierania zakłóceń ze
szczotek silnika nawiewu po prostu.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-09-17 19:39:19
Autor: DoQ
[...]

a czy przypadkiem sam silnik spalinowy nie generuje drgań?

Data: 2013-09-17 19:42:39
Autor: DoQ
W dniu 2013-09-17 19:39, DoQ pisze:

a czy przypadkiem sam silnik spalinowy nie generuje drgań?
"ucięło" mi posta..

no więc skoro uznano, że drgania sprężarki powoduj± przekłamania, to jakim cudem służy to do pomiaru prędko¶ci w samochodach spalinowych gdzie sam silnik powoduje takie drgania?

Data: 2013-09-17 20:06:59
Autor: RoMan Mandziejewicz
Pełna wersja materiału TVN o Iskrach
Hello DoQ,

Nie lubię anachronicznych pierdół ale faktem jest, że drgania
czegokolwiek - silnika, sprężarki a nawet samej chłodnicy przy
                  ^^^^^^^
pracuj±cym silniku mog± powodować przekłamania. W końcu do sprawdzania
"suszarek" używa się... kamertonu.
a czy przypadkiem sam silnik spalinowy nie generuje drgań?

Podkre¶lone.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-09-17 20:14:09
Autor: DoQ
Pełna wersja materiału TVN o Iskrach

Podkre¶lone.

Dopisane.

Data: 2013-09-17 19:28:15
Autor: Czesław Wi¶niak
[...]

To co mierzy iskra ?

Data: 2013-09-17 20:07:21
Autor: anacron
W dniu 17.09.2013 19:28, Czesław Wi¶niak pisze:
[...]

A co się stanie gdy pod radar postawisz wzbudzony kamerton? Troche
wiedzy z fizyki nikomu nie zaszkodziło.

--
anacron

Data: 2013-09-17 20:32:48
Autor: Czesław Wi¶niak
Pełna wersja materiału TVN o Iskrach
To co mierzy iskra ?

A co się stanie gdy pod radar postawisz wzbudzony kamerton? Troche
wiedzy z fizyki nikomu nie zaszkodziło.

Mnie sie pytać nie musisz.

Data: 2013-09-17 20:05:59
Autor: anacron
wrote:

[...]

Jeste¶ idiot±, a przynajmniej nie masz pojęcia o fizyce.

http://damskomesko.pl/2013/02/jak-zostac-najszybszym-czlowiekiem-na-swiecie/

Ten sam patent zadziała na iskrę i każdy radar.
Pozdro.

--
anacron

Data: 2013-09-17 20:13:59
Autor: RoMan Mandziejewicz
Pełna wersja materiału TVN o Iskrach
Hello anacron,

[...]

Jeste¶ idiot±

Jeste¶ prymitywnym chamem bez krzty honoru.

[...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-09-17 20:24:59
Autor: DoQ
Pełna wersja materiału TVN o Iskrach

Jeste¶ idiot±
Jeste¶ prymitywnym chamem bez krzty honoru.

Za to celebryt±!!!

Data: 2013-09-17 20:27:03
Autor: anacron
[...]

Zabolało? Przykro mi

--
anacron

Data: 2013-09-17 22:10:17
Autor: RoMan Mandziejewicz
Pełna wersja materiału TVN o Iskrach
Hello anacron,

Jeste¶ idiot±
Jeste¶ prymitywnym chamem bez krzty honoru.
Zabolało? Przykro mi

Nawet nie wiesz do kogo pisałe¶?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-09-17 20:28:30
Autor: Shrek
On 2013-09-17 20:05, anacron wrote:

http://damskomesko.pl/2013/02/jak-zostac-najszybszym-czlowiekiem-na-swiecie/

Ten sam patent zadziała na iskrę i każdy radar.

No dobra - czemu tak nie zrobiłe¶? TVN byłby wniebowxięty.

Shrek.

Data: 2013-09-17 20:30:01
Autor: anacron
On 2013-09-17 20:05, anacron wrote:

http://damskomesko.pl/2013/02/jak-zostac-najszybszym-czlowiekiem-na-swiecie/

Ten sam patent zadziała na iskrę i każdy radar.

No dobra - czemu tak nie zrobiłe¶? TVN byłby wniebowxięty.

Bo robimy już lepszy patent (bedzie wzbudzał wszystkie radary w
promieniu 2-3km) i niebawem będzie gło¶no o fotoradarach. Więcej nie
powiem...

--
anacron

Data: 2013-09-17 22:01:20
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-09-17 20:30, anacron pisze:
[...]

Jestem pełen uznania za Twoje materiały i tu mój szacun. Ale mam trochę
mieszane uczucia co do tego co powyżej.
Nie jest tajemnic± że można zakłócić prace praktycznie każdej
elektroniki i każdego urz±dzenia elektronicznego zwłaszcza pomiarowego.
Przyznam się że okazjonalnie przegl±dam tematy fotoradarów oraz Twoich
materiałów i może pomin±łem te informację. Moje pytanie odno¶nie
powyższego co powiedziałe¶ o wzbudzaniu. Ku czemu to ma służyć?

1 Czy likwidacji fotoradarów?
2 Czy ustawiania ich tylko w miejscach faktycznie niebezpiecznych, a w
pozostałych miejscach patrzenia przez palce na to że auta pomykaj±
110 na 90?
3 Czy chodzi oto by podnie¶ć prędko¶ć maksymaln± na drogach gdzie
praktycznie można jechać bezpiecznie 100-110 a nie 90. Tudzież 70-80 a
nie 60 lub 50?
Bo jest wiele dróg na których przed remontem po dziurach jechało się max
90, a po remoncie gdzie droga została poszerzona dalej jest 90, a s± i
miejsca gdzie ta prędko¶ć została obniżona do 70.
4 A może chodzi o co¶ innego?

--
Krzysiek

Data: 2013-09-17 22:23:42
Autor: anacron
W dniu 17.09.2013 22:01, Krzysztof 45 pisze:
Nie jest tajemnic± że można zakłócić prace praktycznie każdej
elektroniki i każdego urz±dzenia elektronicznego zwłaszcza pomiarowego.

Radary nie tak łatwo je¶li chce się to robić "masowo". Ale da się, na
razie mamy zasięg około 700m. Wzbudzamy je na absurdalne prędko¶ci
(>230km/h)

1 Czy likwidacji fotoradarów?

Nigdy nie byłem fanem likwidacji pomiarów prędko¶ci.

2 Czy ustawiania ich tylko w miejscach faktycznie niebezpiecznych, a w
pozostałych miejscach patrzenia przez palce na to że auta pomykaj±
110 na 90?

Chodzi o to, aby w końcu robiono to poprawnie. Na pocz±tek potrzebne s±
dwa zdjęcia, a nie jedno. Każdy radar potrafi zsumować prędko¶ci, wróć
potrafi wykazać różnicę prędko¶ci pomiędzy dwoma poruszaj±cymi się w
przeciwnych kierunkach obiektami, gdy tylko zgadzaj± się k±ty.
Oczywi¶cie różnicę t± należy pomnożyć przez ilo¶ć stosownych kosinusów
k±tów odbić. Bez dwóch zdjęć nie da się tego zweryfikować w żaden
sposób, a polskie biurwy zakładaj±, że radar się nie myli.

http://damskomesko.pl/2013/06/jedno-zdjecie-to-za-malo/

Przede wszystkim w całym działaniu, chodzi o to, aby Państwo
przestrzegało prawa w takim samym stopniu w jakim wymaga tego od obywatele.

--
anacron

Data: 2013-09-17 23:36:04
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-09-17 22:23, anacron pisze:

Przede wszystkim w całym działaniu, chodzi o to, aby Państwo
przestrzegało prawa w takim samym stopniu w jakim wymaga tego od
obywatele.

No tak. To podstawa uczciwego państwa.
Ale co¶ tu nie gra w tym co powiedziałe¶. WyobraĽ sobie państwo polskie
z uczciwymi obywatelami którzy nie łami± przepisów, nie pala i nie pij±.
Oczywi¶cie tego co ma akcyzę LOL ;)

Zauważyłe¶ że masz poklask ludzi którzy uważaj± że w dzisiejszych
czasach prędko¶ci maksymalne s± nieżyciowe? Że te ograniczenia służ±
tylko temu by wyrwać kasę od ludzi a nie chodzi o bezpieczeństwo? Że np.
usytuowanie znaku teren zabudowany w polu to absurd? Że kara za +20 na
autostradzie jest taka sama jak za +20 w centrum miasta itp, itd. Że te
ograniczenia tylko utrudniaj± sprawn± komunikację? Oczywi¶cie w to co
wymieniłem wpasowany jest FR i zwi±zany z tym biznes.

Komu z tych ludzi chodzi o przestrzeganie prawa przez państwo w
funkcjonowaniu urz±dzeń rejestruj±cych prędko¶ć, jak sami to prawo łami±?
Ja też to prawo łamię i to nagminnie co się przyznaję, i puki będzie
jakie jest, będę je łamał.
Osobi¶cie nie wnikam/łem czy te "suszarki" s± sprawne czy sprawne
inaczej, ponieważ zawsze jestem ¶wiadom z jaka prędko¶ci± jadę. Kilka
razy mnie zatrzymali za prędko¶ć i byłem ¶wiadom tej prędko¶ci z jaka
jadę. Prędko¶ć jak± oni mi pokazywali, to było jakie¶ +- około 5ciu km/h.

Co zrobisz gdy wprowadz± urz±dzenia pomiarowe i zasady których nie
podważysz? Szczerze. Będziesz usatysfakcjonowany?
--
Krzysiek

Data: 2013-09-17 23:46:00
Autor: anacron
W dniu 17.09.2013 23:36, Krzysztof 45 pisze:
[...]

Zapłaciłem w życiu kilkana¶cie mandatów, zdawałem na PJ więcej niż raz,
choć za każdym razem zdałem za pierwszym razem. Ani mandaty, ani punkty
mnie nie bol±. W większo¶ci przypadków pomiar zgadzał się z prędko¶ci±.
W 3 przypadkach miałem w±tpliwo¶ci co do pomiaru, wła¶ciwie w 1
w±tpliwo¶ć, a w 2 byłem pewny, że wskazana przez urz±dzenie prędko¶ć nie
była moj±. Nie zamierzam płacić za nie swoje wykroczenia. A po tym jak
próbowano mnie wsadzić do więzienia za grożenie policjantowi złożeniem
skargi do prokuratury (to nie żart i mam na to papierki z piecz±tkami
prokuratury i s±du) sprawa stała się osobist±. Wiem, że zabrzmi to
górnolotnie, ale naprawdę nie o takiej Polsce mój ojciec my¶lał, gdy go
na moich oczach przed domem pałowali...

Co zrobisz gdy wprowadz± urz±dzenia pomiarowe i zasady których nie
podważysz? Szczerze. Będziesz usatysfakcjonowany?

W pełni usatysfakcjonowany będę, gdy osoby winne temu burdelowi osobniki
usłysz± zarzuty.

--
anacron

Data: 2013-09-18 07:16:34
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-09-17 23:46, anacron pisze:

Co zrobisz gdy wprowadz± urz±dzenia pomiarowe i zasady których nie
podważysz? Szczerze. Będziesz usatysfakcjonowany?

W pełni usatysfakcjonowany będę, gdy osoby winne temu burdelowi
osobniki usłysz± zarzuty.

Jeste¶ naiwny. Kruk krukowi oka nie wykole. Nie w tym systemie
kolesiostwa które wchłonęło to co najgorsze z PRLu. Nie takie wały i
przekręty wychodziły na jaw i nikomu nie postawili zarzutów. W Polsce
nie ma odpowiedzialno¶ci urzędniczej. Jedyne co możesz zrobić i co
robisz to pokazać jak jest i ich o¶mieszyć. A jak się wkurwia,
oczywi¶cie ci na stołkach ministerialnych, to bez względu na koszta
zakupi± najnowocze¶niejszy sprzęt za ciężki szmal i na tym się skończy.

Jeżeli masz potencjał na walkę o Polskę o której my¶lał Twój ojciec, to
wykorzystywany jest trochę nie w tym kierunku co powinien.

Gówno które jest i ¶mierdzi, trzeba zlikwidować i odkazić głęboko
miejsce w którym leżało a nie walczyć z jego smrodem. Ja tak t± walkę widzę.
Ale życzę powodzenia.
--
Krzysiek

Data: 2013-09-18 09:22:48
Autor: anacron
W dniu 18.09.2013 07:16, Krzysztof 45 pisze:

Jeste¶ naiwny. Kruk krukowi oka nie wykole.

Rzuciłem im ko¶ć i poczekam, aż się zagryz±. TVN24 o 8:00 widział? :D

Dziekuję

--
anacron

Data: 2013-09-18 14:21:10
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-09-18 09:22, anacron pisze:

Jeste¶ naiwny. Kruk krukowi oka nie wykole.
Rzuciłem im ko¶ć i poczekam, aż się zagryz±. TVN24 o 8:00 widział? :D

Niestety nie.

--
Krzysiek

Data: 2013-09-18 14:22:55
Autor: anacron
W dniu 18.09.2013 14:21, Krzysztof 45 pisze:
W dniu 2013-09-18 09:22, anacron pisze:

Jeste¶ naiwny. Kruk krukowi oka nie wykole.
Rzuciłem im ko¶ć i poczekam, aż się zagryz±. TVN24 o 8:00 widział? :D

Niestety nie.

Zdobędę i na YT wrzucę dzi¶.

--
anacron

Data: 2013-09-18 14:35:52
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-09-18 14:22, anacron pisze:
Rzuciłem im ko¶ć i poczekam, aż się zagryz±. TVN24 o 8:00 widział? :D
Niestety nie.
Zdobędę i na YT wrzucę dzi¶.

Super. Chętnie obejrzę.

--
Krzysiek

Data: 2013-09-18 14:48:54
Autor: anacron
W dniu 18.09.2013 14:35, Krzysztof 45 pisze:
W dniu 2013-09-18 14:22, anacron pisze:
Rzuciłem im ko¶ć i poczekam, aż się zagryz±. TVN24 o 8:00 widział? :D
Niestety nie.
Zdobędę i na YT wrzucę dzi¶.

Super. Chętnie obejrzę.

http://youtu.be/9VKkfgGvRAs

Tu będzie za chwilę, dostałem od tefałenu.

--
anacron

Data: 2013-09-18 18:41:08
Autor: Krzysztof 45
Pełna wersja materiału TVN o Iskrach
W dniu 2013-09-18 14:48, anacron pisze:

http://youtu.be/9VKkfgGvRAs

Rozporz±dzenie swoje. GUM swoje, a Sokołowski pieprzy że będzie sadził
się do producenta iskry LOL.
A może policja powinna ujawnić tre¶ć specyfikacji przetargowej? Bo na
kilometr ¶mierdzi wałem.

--
Krzysiek

Data: 2013-09-20 20:15:55
Autor: z
W dniu 2013-09-18 18:41, Krzysztof 45 pisze:
A może policja powinna ujawnić tre¶ć specyfikacji przetargowej? Bo na
kilometr ¶mierdzi wałem.

http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Policyjne-radary-Iskra-1-pod-lupa-prokuratury,wid,16005612,wiadomosc.html

http://tiny.pl/qhttm

"- Badany jest proces zatwierdzania tych urz±dzeń, w tym sprawdzenia ich odporno¶ci na zaburzenia elektromagnetyczne, jak i wydania stosownych ¶wiadectw legalizacji pomimo wadliwo¶ci działania oraz importu ich do kraju w drodze przetargu publicznego - zaznaczył prok. ¦lepokura. Dodał, że dalsze decyzje zostan± podjęte po wykonaniu zaplanowanych czynno¶ci, na razie ¶ledztwo jest prowadzone w sprawie.
Postępowanie od połowy _marca_ prowadzi Prokuratura Rejonowa Warszawa ¦ródmie¶cie-Północ. Zawiadomienie w sprawie złożyła do krakowskiej prokuratury jeszcze w zeszłym roku osoba prywatna, ostatecznie sprawa trafiła do stołecznej prokuratury.
"
:-)

Data: 2013-09-20 21:18:26
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-09-20 20:15, z pisze:
[...]

Rzecznik prasowy prokuratury Dariusz ¦lepokura i prokurator ¦lepokura.
I wszystko w temacie LOL
Prokurator znany z tego że zlecaj± mu dziwne samobójstwa i wypadki
¶miertelne polityków, ekspertów, ¶wiadków itp.

--
Prof. Witold Kieżun "Smutno mi, że umieram jednak nie w tej Polsce,
o któr± walczyłem http://www.youtube.com/watch?v=YWQwKq6tNE0#t=29

Data: 2013-09-18 14:40:20
Autor: masti
Pełna wersja materiału TVN o Iskrach
Dnia pięknego Wed, 18 Sep 2013 07:16:34 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
napisał:

W dniu 2013-09-17 23:46, anacron pisze:

Co zrobisz gdy wprowadzÄ… urzÄ…dzenia pomiarowe i zasady ktĂłrych nie
podważysz? Szczerze. Będziesz usatysfakcjonowany?

W pełni usatysfakcjonowany będę, gdy osoby winne temu burdelowi
osobniki usłyszą zarzuty.

JesteĹ› naiwny. Kruk krukowi oka nie wykole. Nie w tym systemie
kolesiostwa które wchłonęło to co najgorsze z PRLu.

a co wchłonęły systemy krajów zachodnich? Bo tam działa dokładnie tak samo.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-09-18 18:47:50
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-09-18 16:40, masti pisze:

a co wchłonęły systemy krajów zachodnich? Bo tam działa dokładnie tak
samo.

Ty na Czechy spĂłjrz a nie zaglÄ…daj w dupÄ™ krajom zachodnim. Do nich to za sto lat nawet siÄ™ nie zbliĹĽymy.

--
Krzysiek

Data: 2013-09-18 18:57:13
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-09-18 18:47, Krzysztof 45 pisze:
W dniu 2013-09-18 16:40, masti pisze:

a co wchłonęły systemy krajów zachodnich? Bo tam działa dokładnie tak
samo.

Ty na Czechy spĂłjrz

Działa tak samo i skutecznie.

a nie zaglÄ…daj w dupÄ™ krajom zachodnim. Do nich to
za sto lat nawet siÄ™ nie zbliĹĽymy.

ZbliĹĽamy siÄ™ w sposĂłb mierzalny i ĹĽadne czary tego nie zmieniÄ….

Data: 2013-09-18 20:30:19
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-09-18 18:57, Artur Maśląg pisze:

a nie zaglÄ…daj w dupÄ™ krajom zachodnim. Do nich to za sto lat nawet
siÄ™ nie zbliĹĽymy.

ZbliĹĽamy siÄ™ w sposĂłb mierzalny i ĹĽadne czary tego nie zmieniÄ….

Ty coĹ› jarasz? My siÄ™ cofamy. Czesi siÄ™ zbliĹĽajÄ… i nas odstawili w
kaĹĽdej dziedzinie ĹĽe nawet dymu juĹĽ nie wÄ…chamy.

Masz kilka z dziesiątek przykładów mierzalnych i nie ośmiesz się.
Miłego czytania.

Za miliony nie wsadzajÄ….
http://wiadomosci.onet.pl/krakow/wyrok-ws-bylej-ksiegowej-zarzadu-infrastruktury-komunalnej-i-transportu-w-krakowie/8yp0f

Komunistyczna bezpieka trzęsie biznesem.
http://hej-kto-polak.pl/wp/?p=75625

Polska znów spadła w rankingu wolności gospodarczej
http://www.pb.pl/3330294,63309,polska-znow-spadla-w-rankingu-wolnosci-gospodarczej

"Nic mnie z PolskÄ… nie Ĺ‚Ä…czy"
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/fala-komentarzy-na-temat-polakow-za-granica-nic-mnie-z-polska-nie-laczy/szv9w

Pod koniec stulecia wg średniego scenariusza ma nas być mniej niż 30
milionĂłw, a w wariancie pesymistycznym 16 milionĂłw
http://wpolityce.pl/dzienniki/dziennik-krzysztofa-rybinskiego/41985-pod-koniec-stulecia-wg-sredniego-scenariusza-ma-nas-byc-mniej-niz-30-milionow-a-w-wariancie-pesymistycznym-16-milionow

I taki malutki przykład pracy policji.
"Kradziony rower znalazłem na Allegro. Policja nie mogła"
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34889,14602565.html

Destrukcja i demontaż tego kraju i społeczeństwa postępuje w takim
tempie, że strach myśleć co będzie za 20-30-50 lat.
Mam nawet wątpliwości czy zajęli by teraz nasze ziemie gdybyśmy komuś
wypowiedzieli wojnÄ™. Dali by kopa w dupÄ™ i pogonili go do granicy.

Jaraj dalej to świństwo.
--
Krzysiek

Data: 2013-09-18 20:44:20
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-09-18 20:30, Krzysztof 45 pisze:
[...]

Ty coĹ› jarasz?

Ja nic, ale Franz ma Camele :>

My siÄ™ cofamy.  Czesi siÄ™ zbliĹĽajÄ… i nas odstawili w
kaĹĽdej dziedzinie ĹĽe nawet dymu juĹĽ nie wÄ…chamy.

Najwyraźniej masz niewielki kontakt z rzeczywistością.

Data: 2013-09-18 21:16:03
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-09-18 20:44, Artur Maśląg pisze:

Najwyraźniej masz niewielki kontakt z rzeczywistością.

Mało podałem faktów z rzeczywistości? Nie docierają? Rozumiem.
EOT
--
Krzysiek

Data: 2013-09-18 21:31:52
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-09-18 21:16, Krzysztof 45 pisze:
W dniu 2013-09-18 20:44, Artur Maśląg pisze:

Najwyraźniej masz niewielki kontakt z rzeczywistością.

Mało podałem faktów z rzeczywistości?

Spoko, zawsze możesz podać te 3 wybrane i resztę
pominąć. To dokładnie Ci napisałem.

Nie docierajÄ…?

Spoko, znam te płacze i dość wybiórcze traktowanie
rzeczywistości, faktów itd. Nic nowego.

Rozumiem.

Nie, nie rozumiesz.

EOT

ROTFL

Data: 2013-09-18 19:01:38
Autor: masti
Pełna wersja materiału TVN o Iskrach
Dnia pięknego Wed, 18 Sep 2013 18:47:50 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
napisał:

[...]

jak mały Krzyś wyobraża sobie świat. A teraz zejdź na ziemię pomieszkaj sobie w róznych krajach to pogadamy.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-09-18 21:21:15
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-09-18 21:01, masti pisze:

Ty na Czechy spĂłjrz a nie zaglÄ…daj w dupÄ™ krajom zachodnim. Do nich to
za sto lat nawet siÄ™ nie zbliĹĽymy.

jak mały Krzyś wyobraża sobie świat. A teraz zejdź na ziemię pomieszkaj
sobie w rĂłznych krajach to pogadamy.

Pogadaj sobie z nimi. Ja nie mam o czym z tobÄ…. EOT

"Nie wracaj. Nie masz do czego!"

"Marzena" pisze na forum, że jej pokolenie (rocznik 1973 - red.) było wychowywane w duchu patriotyzmu. "Ja sama jak słyszałam, że ktoś mówi coś złego o Polsce czy o nas, Polakach, zaraz reagowałam. Podatki musiały być płacone w Polsce, uważałam,że jeśli nie płacisz tutaj to powinieneś zostać pozbawiony naszej narodowości, no i temu podobne" - pisze.

Dodaje, że "od ładnych kilku lat zmieniła zupełnie zdanie". "Bandyckie państwo, niedbające o ludzi, niszczące przedsiębiorców, niszczące emerytów, rencistów, ludzi pracujących. Zachłanne! Wredne rządy wyprzedające nas po kawałku. Jedna rada. Masz możliwość? Spieprzaj stąd i nie wracaj! Nie masz do czego!" - kończy swój emocjonalny wpis.

"Polak pracuje za granicÄ… jak parobek"

"Aisa" napisała, że "niestety taka jest prawda, że ludzi w Polsce już na nic nie stać". "Sama mieszkam od 7 lat w Wielkiej Brytanii. Tu sie urodziły moje dzieci, tu pracuję, płacę podatki i tu mnie stać opłacić mieszkanie, wakacje i jedzenie. Tęsknię za rodziną, ale niestety nie mam juz po co wracać, gdyż na Podkarpaciu panuje wysokie bezrobocie. Nie mam zamiaru zasilać grupy bezrobotnych" - napisała.

"Anna" ma zupełnie inne zdanie. "Polak pracuje za granicą jak parobek i się cieszy. Jak go szanować, jak sam siebie nie szanuje, swoich rodaków i swojego kraju takim gadaniem. Niech każdy powie szczerze co w sercu czuje będąc u obcych" - czytamy na forum.

"Nic mnie juĹĽ z PolskÄ… nie Ĺ‚Ä…czy"

"Lilianna" odpowiedziała na ten wpis, że ją również wychowywano w duchu patriotyzmu. "Długo trwałam w błogiej nieświadomości. Dzisiaj wiem, że tam twoja ojczyzna, gdzie twój dom, który daje bezpieczeństwo i schronienie. Trudno być patriotą, jeśli pazerni rządzący wyrywają ludziom pracy przysłowiowy chleb z dłoni. Pustymi obietnicami nikt rodziny nie wykarmił" - stwierdziła.

Użytkownik "Polak-brzmi dumnie? Nie sądzę" napisał na forum, że też wyjechał z kraju i jest zadowolony. "Od kilku lat mieszkam w jednym z krajów skandynawskich. Poznałem język. Mam dobrą pracę. Szanują mnie jako pracownika, co się przekłada na dobrą wypłatę. Nic mnie już z Polską nie łączy, oprócz dalszej rodziny. Zastanawiam się nad zmianą obywatelstwa, żeby odciąć się od tego syfu jakim jest Polska" - napisał.

"W naszym kraju można się dorobić długów i garba"

"Piotr" napisał, że "nikt normalny, co wyjechał, już nie wróci, bo do czego". "Zarobki dla przeciętnego Kowalskiego jak w trzecim świecie, a ceny jak w »pierwszym« świecie. Koszty pracy astronomicznie wysokie (i wciąż rosną), do tego wciąż słyszy się o wprowadzaniu coraz więcej bezmyślnych podatków, itd. I gdzie ta »zielona wyspa«? Jak kraje zachodnie mają kryzys, to w jakim miejscu jest Polska? Utopia »zielonej wyspy«, to mit jak »szklane domy« z powieści Stefana Żeromskiego »Przedwiośnie«" - dodał.

"Paweł-m" prowadzi działalność gospodarczą w Polsce. "Powiem szczerze, że nasz rząd nie pomaga nic a nic tym, z których podatków żyją. ZUS-y ciągle idą w górę, pracy nikomu niestety nie mogę dać, bo mnie na to już nie stać. Rozważam już wyjazd za granicę do pracy, bo po pierwsze chcę jakoś godnie żyć, a po drugie mam już dość robienia na tych darmozjadów z »rządu«" - stwierdził. Dodał też, że jego zdaniem w Polsce "można się tylko dorobić długów, mandatów, kar z urzędu skarbowego no i przede wszystkim garba".

"Ten kraj to jedna wielka patologia"

"Najgorsze jest to, że nie ma już na tyle młodych, którzy mogli by wywołać powstanie i obalić ten rząd w cholerę" - pisze "Gigunia". "Dziś utrzymują ten system desperaci, ci którzy mają dzieci w tym chorym państwie oraz emeryci lub czekający na emeryturę. To oni pracują za te gówn... 1200zł na umowach śmieciowych. Nikt normalny nie będzie tu żył, bo ten kraj to jedna wielka patologia" - czytamy w emocjonalnym wpisie.

W podobnym tonie wypowiada się "Emerytka-niestety". "Niech młodzi wreszcie żyją w cywilizacji. Żałuję, że nie wyjechałam jak byłam młodsza, bo na tej dziadowskiej emeryturze, po ponad 30 latach pracy tylko wyć z głodu. Ci co nigdy nie pracowali mają niewiele mniej, a przynajmniej sie nie męczyli: z dojazdami, z wiązaniem końca z końcem, z zostawianiem dzieci bez opieki etc. Ojczyzna - to było niepotrzebne psychiczne obciążenie. Przedwojenne wychowanie mojej babci. Niech młodzi jadą w świat, nie będą żałować" - podkreśla na forum.

"Szkoda, bo bardzo kocham ten kraj"

"Diogenes" napisał ironicznie, że "ludzie psychicznie nie wytrzymują lekkości życia na zielonej wyspie". "Nie da się żyć na dłuższą metę w idealnym świecie" - pisze. "Meg31" pisze z kolei, że też myślała, że tutaj można się rozwijać. "Powoli dojrzewam do decyzji o wyjeździe. Podziwiam emigrantów - mi ciągle brakuje odwagi. Jednak jak pomyśle o emeryturze to strach mnie ogrania. Niestety nie mam rodziny, która mogłaby pomóc, nie mam mieszkania, lata mijają, a tu nie stać człowieka na w miarę normalne życie" - czytamy we wpisie.

"W Polsce nie dba się o młodych, kreatywnych ludzi mających potencjał. Wiem, bo swoim działaniem próbowałam dotrzeć do urzędników. Ci na niższym szczeblu mówią, że to super sprawa, ale u nas jest jak jest. To co się obserwuje przeraża. Złodziejstwo, kombinatorstwo, nieuczciwość. Myślałam że uczciwość popłaca, w Polsce to nie działa. Strasznie to przykre. Zamierzam się intensywnie uczyć angielskiego i chyba adios! Niech z mojej wiedzy i potencjału skorzysta inny kraj. Szkoda, bo bardzo kocham ten kraj" - dodaje na koniec.

Data: 2013-09-18 19:50:44
Autor: masti
Pełna wersja materiału TVN o Iskrach
Dnia pięknego Wed, 18 Sep 2013 21:21:15 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
napisał:

[...]

ROTFL. To jest Twoja znajomość swiata. Komentarze na onecie.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-09-17 23:44:25
Autor: jerzu
Pełna wersja materiału TVN o Iskrach
On Tue, 17 Sep 2013 20:05:59 +0200, anacron <anacron@anacron.pl>
wrote:

Ten sam patent zadziała na iskrę i każdy radar.

No i? To w końcu Iskra jest nie halo, czy wszysktie radary to zło? --
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-09-17 23:46:58
Autor: anacron
wrote:

Ten sam patent zadziała na iskrę i każdy radar.

No i? To w końcu Iskra jest nie halo, czy wszysktie radary to zło?

Poczytaj sobie certare.pl :)

--
anacron

Data: 2013-09-18 17:38:20
Autor: Cavallino
Pełna wersja materiału TVN o Iskrach

Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:38jh39desqf8to4o4msl7lfllakln5dfbm@4ax.com...
wrote:

Ten sam patent zadziała na iskrę i każdy radar.

No i? To w końcu Iskra jest nie halo, czy wszysktie radary to zło?

A masz w±tpliwo¶ci że to drugie?
No to widać ten kapelutek jednak uciska.

Pełna wersja materiału TVN o Iskrach