Pełne gacie klasy panującej

Data: 2011-04-16 13:38:37
Autor: Samarytanin
Pełne gacie klasy panującej

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iobo0t$c6i$1news.onet.pl...
(...)Uzależniłem się od starych dzienników telewizyjnych ze stanu wojennego, które oglądam codziennie na dożywającej swych dni TVP Historia.
Najpierw, rano, przypomnienie DTV z analogicznego dnia 1984 roku, a potem TVN 24, Tok FM i inne współczesne szczekaczki.
Od miesięcy nie mogę się nadziwić, jak niewiele się zmienia po zmianie kanałów.
Ta sama jedność polityczno-moralna przesuwającego się przed kamerami korowodu autorytetów, identyczny obraz władzy, która w ciężkim trudzie i wbrew zewnętrznym trudnościom zapewnia obywatelom ciepłą wodę w kranie, i opozycji, która "dzieli Polaków", podburza i usiłuje "zdestabilizować".
I to samo codzienne demaskowanie, że "przecież", nie dajmy się nabierać, tym wichrzycielom chodzi tylko o władzę, dla władzy destabilizują i chcą zniszczyć Polskę.

Bo w burdelu tylko zmienily sie firanki.
Kurwy dalej te same.

Pełne gacie klasy panującej