Pełniąca obowiązki Pierwszej Damy

Data: 2010-04-19 19:10:24
Autor: abc
Pełniąca obowiązki Pierwszej Damy
Jest tu:
http://www.fakt.pl/Przyszla-Prezydentowa-chodzi-na-fitness,artykuly,65354,1.html

Data: 2010-04-19 19:19:11
Autor: Piotr
Pełniąca obowiązki Pierwszej Damy
Dnia Mon, 19 Apr 2010 19:10:24 +0200, abc napisał(a):

Jest tu:
http://www.fakt.pl/Przyszla-Prezydentowa-chodzi-na-fitness,artykuly,65354,1.html

Komorowski to desperat.
Piotr
--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wałkun usunął, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

Data: 2010-04-19 10:25:07
Autor: zbig
On 19 Kwi, 19:19, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

usunął, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

Nie krępuj się, po co te eufemizmy. Powiedz jasno co miałeś na myśli.

Data: 2010-04-19 19:42:29
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:32f985ee-52f2-4fa0-b389-363e8d078c02e7g2000yqf.googlegroups.com...
> [...]

usunął, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

Nie krępuj się, po co te eufemizmy. Powiedz jasno co miałeś na myśli.
-- -- -- -- -- -- -
Niestety ale prezencji to ta pani nie ma nawet w 1/1000 w stosunku do sp Marii Kaczynskiej, a tak narzekaliscie. Mysle ze spotkala was nagroda
awe

Data: 2010-04-19 20:05:00
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hqi4ac$eml$1news.onet.pl...

> [...]

Niestety ale prezencji to ta pani nie ma nawet w 1/1000 w stosunku do sp Marii Kaczynskiej, a tak narzekaliscie. Mysle ze spotkala was nagroda

Zostaw "czarownicę" w świętym spokoju...

Data: 2010-04-20 10:09:05
Autor: PaPi
Pełniąca obowiązki Pierwszej Damy
Niestety ale prezencji to ta pani nie ma nawet w 1/1000 w stosunku do sp
Marii Kaczynskiej, a tak narzekaliscie. Mysle ze spotkala was nagroda

Ja sie w 2005 zastanawialem kto jest brzydszy. Maria Kaczynska czy Joseph Ratzinger. I do dzis tego nie rozstrzygnalem.
BTW. Prezencji Lechu nie mial rowniez za grosz. A to on pelnil funkcje reprezentacyjna. Nie jego zona.

Data: 2010-04-20 17:19:49
Autor: HaMMeR
On 2010-04-20 10:09, PaPi wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

No tak, a co powiesz o waszym europejskim 'prezydencie', albo
i o waszym rowniez europejskim 'ministrze spraw zagranicznych' w spodnicy?!!
Toz to jest cale kartoflisko i pol karczowiska!
Przy gebie wam teraz siermiezni przyzagrodowi, europejscy 'esteci'?!
:)

Data: 2010-04-19 20:50:40
Autor: raff
zbig pisze:
[...]

Prosze bardzo. Jego zona to hipopotam.

R.

Data: 2010-04-19 13:54:02
Autor: Tomy

"EUR" <eur@eu.pl> wrote in message news:hqi8pn$mdm$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał w wiadomości news:hqi8m1$us5$1news.onet.pl...
Prosze bardzo. Jego zona to hipopotam. R.

Kobieta jak kobieta
Co zrobic ze tak nam przyszlo wygladac w tym wieku

Ale to rzydówka, nie zapominaj o tym

Data: 2010-04-20 01:03:37
Autor: Hans Kloss
On 19 Kwi, 20:50, raff <patagonia3...@onet.pl> wrote:

Prosze bardzo. Jego zona to hipopotam.

Sądzę że tego typu uwagi są niezbyt na miejscu. Zgoda, żeby osiągnąć
taką aparycję trzeba się nieźle zaniedbać, a właściwie zaniedbywać
całymi latami. Ale z drugiej strony po co dbać o siebie wiedząc że ma
się za męża... właśnie.
J-23

Data: 2010-04-20 10:47:35
Autor: raff
Hans Kloss pisze:
[...]

Dlaczego nie na miejscu ? A uwagi typu kurdupel czy kartofel na miejscu ?

R.

Data: 2010-04-20 02:01:24
Autor: Hans Kloss
On 20 Kwi, 10:47, raff <patagonia3...@onet.pl> wrote:

Dlaczego nie na miejscu ? A uwagi typu kurdupel czy kartofel na miejscu ?
 A cóż ta kobieta temu winna albo temu że wygląda jak wygląda? Zresztą
to nie jest jej największy problem, pomyśl sobie kto jest jej mężem!
Ciekaw jestem  jak ty byś wyglądał mając komoruskiego w rodzinie......
J-23

Data: 2010-04-20 03:03:57
Autor: zbig
zbig pisze:

Prosze bardzo. Jego zona to hipopotam.

Ty miałeś przynajmniej odwagę zaprezentować się jako kawal chama,
Piotrowi tego zabrakło.

Data: 2010-04-20 11:44:30
Autor: zbig
Pełniąca obowiązki Pierwszej Damy

Piotr napisał(a):

Jak narazie po chamsku zachowujesz si� ty zbigu, namolnie domagaj�c si�
potwierdzenia tego, co tam sobie wymy�li�e�.
No cóż, w to chyba znamy różne definicje chamstwa. Widzę ,ze próbujesz
okrakiem wycofać a tego gówna w które na własne życzenie zabrnąłeś.
jeśli takie ćwiczenia gimnastyczne koją twoje wyrzuty sumienia, to się
dobrze czuj. Tak trzymać.

Data: 2010-04-20 14:21:17
Autor: zbig
Pe�ni�ca obowi�zki Pierwszej Damy

Piotr napisał(a):

A o czym ty w og�le pieprzysz zbigu? Jakie� "chamstwo", jakie� "g�wno"?
Komorowska jest brzydka jak noc i tyle, dow�d na za��czonym obrazku.
Piotr
Aaa widzisz, Gusta nie podlegają dyskusji. Ty zapewne jesteś Adonisem.
Wyjaśnienie dla mkarwanów. Adonis nie jest gatunkiem hipopotama

Data: 2010-04-20 20:48:33
Autor: raff
zbig pisze:

Piotr napisał(a):

[...]

Yhm, niech zyje obluda zbigu. Czyli dowcipy o zimnym Lechu i krwawej Mary sa okay. Okay sa rowniez stwierdzenia ze nie wiadomo kto brzydszy, czy Maria Kaczynska czy Ratzinger.

Gratuluje dobrego samopoczucia.

R.

Data: 2010-04-20 14:15:51
Autor: zbig

raff napisał(a):
zbig pisze:

Yhm, niech zyje obluda zbigu. Czyli dowcipy o zimnym Lechu i krwawej
Mary sa okay. Okay sa rowniez stwierdzenia ze nie wiadomo kto brzydszy,
czy Maria Kaczynska czy Ratzinger.

Są qurwa nie OK. Ale jak widzę tobie odpowiada dołączyc do towarzystwa
degeneratów

Data: 2010-04-21 10:41:29
Autor: cirrus
Pełniąca obowiązki Pierwszej Damy
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:6dc5ddea-0dd1-4ad5-906a-086db9a2cf8fc1g2000vbc.googlegroups.com...
Piotr napisał(a):
Jak narazie po chamsku zachowujesz siďż˝ ty zbigu, namolnie
[...]

Rzeczywiście pisiory maja chamstwo za zaletę, dziwi mnie tylko, że próbujesz z tymi wypierdkami natury dyskutować.

--
stevep

Data: 2010-04-21 15:33:53
Autor: Tomy

"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote in message news:hqmarm$l4v$1news.vectranet.pl...

Rzeczywiście pisiory maja chamstwo za zaletę, dziwi mnie tylko, że próbujesz z tymi wypierdkami natury dyskutować.

Dziadku, znowu masz dzisiaj sraczkę.
Czy te problemy to ze strachu czy ze złości ?

Data: 2010-04-20 16:44:04
Autor: raff
zbig pisze:

Prosze bardzo. Jego zona to hipopotam.

Ty miałeś przynajmniej odwagę zaprezentować się jako kawal chama,
Piotrowi tego zabrakło.

Zwisa mi to. Ja ciebie tez przecenilem. Zupelnie niepotrzebnie.

R.

Data: 2010-04-20 07:55:11
Autor: zbig
On 20 Kwi, 16:44, raff <patagonia3...@onet.pl> wrote:
zbig pisze:

> Ty miałeś przynajmniej odwagę zaprezentować się jako kawal chama,
> Piotrowi tego zabrakło.

Zwisa mi to. Ja ciebie tez przecenilem. Zupelnie niepotrzebnie.

Nie dbam o opinię chamów, którzy nie znając kobiety wygadują o niej
plugawe rzeczy. Pani Komorowska jest matką 5-ga dzieci. Może w związku
z tym nie mogła zachować figury modelki. Zresztą widziałem ją nie
tylko na tym zdjęciu, które zostało zrobione po ćwiczeniach fitness
bez makijażu, w dresie. Wygląda całkiem przyzwoicie, urodą nie
ustępuje Marii Kaczyńskiej, która ogólną sympatię wcale nie tym
zyskała. Żona Komorowskiego ma piękną kartę opozycyjną, kiedy
wspierała męża gdy ten poświęcał się walką z komuną. Jest odważną i
dzielną kobietą. A ty kim jesteś? Zwykłym moralnym zerem. Ale zdaje
się to tobie także zwisa, co u pisofanatyków jest zresztą regułą.
Sami się wkopujecie wchodząc na takie tematy bo akurat w Pisie ze
świecą poszukać kogoś o normalnym wyglądzie

Data: 2010-04-20 16:57:34
Autor: raff
[...]

Aha, czyli okreslenie "kurdupel" jest OK ?

No i fajnie, ja tez olewam twoje zdanie. A teraz idz sie wyzalac gdzie indziej.

R.

Data: 2010-04-20 08:12:28
Autor: zbig
On 20 Kwi, 16:57, raff <patagonia3...@onet.pl> wrote:
ą poszukać kogoś o normalnym wyglądzie

Aha, czyli okreslenie "kurdupel" jest OK ?

Kaczyński jest,  a raczej był mężczyzną, więc powinien zachowac więcej
umiaru jeśli chodzi o reagowanie na zaczepki. To jasne, ze na takim
stanowisku należy liczyć się z krytyką, nawet niezbyt fair. A co on
robił? Reagował jak obrażone dziecko. Kiedy Kownacki w wywiadzie
czarno na białym uwypuklił bałagan jaki panował w kancelarii
Kaczyńskiego na skutek jego sposobu pracy, został wywalony z hukiem i
skreślony z listy przyjaciół. Śmiem twierdzić, ze gdyby Kownacki nadal
był szefem kancelarii, to do katastrofy mogło by nie dojść. Ot, choćby
to spóźnienie na samolot mogło uruchomić lawinę kolejnych
nieszczęsnych zbiegów okoliczności. Kownacki zaproponował rezygnację z
partyzantki i chciał wprowadzić w kancelarii reguły zarządzania,
których nabył pracując w biznesie a takie dowolne , bez planu
dysponowanie czasem swoim i swoich pracowników jest tam
niedopuszczalne. Ale nie, uznano, ze ma być taki burdel jak przedtem.

Data: 2010-04-20 17:17:34
Autor: raff
zbig pisze:
[...]

Ja nie widze zadnego uszanowania swietosci z drugiej strony. Nawet w obliczu tego co sie stalo. Wrecz przeciwnie.

Skoro wielbiciele Platformy uzywaja takich metod, daje mi to legitymacje do tego samego. A pani Komorowska jest osoba publiczna skoro jest malzonką marszalka Komorowskiego. Nikt Komorowskiego na sile nie wpychal na stanowisko.

Tak samo jak Maria Kaczynska tez byla osoba publiczną. I przedrzeznianie jej wymowy "jaszczomp" rowniez jakos miescilo sie w kanonach debaty publicznej. Ale widac co wolno jednej stronie, nie wolno drugiej.

R.

Data: 2010-04-20 11:50:22
Autor: zbig

raff napisał(a):

Ja nie widze zadnego uszanowania swietosci z drugiej strony. Nawet w
obliczu tego co sie stalo. Wrecz przeciwnie.

Przeciwnie?. To znaczy co widzisz? Jakieś ataki na Marię Kaczyńską.
Jakieś uwłaczające jej godności dykteryjki. Może jestem kiepskim
obserwatorem?

Skoro wielbiciele Platformy uzywaja takich metod, daje mi to legitymacje
do tego samego. A pani Komorowska jest osoba publiczna skoro jest
malzonkďż˝ marszalka Komorowskiego. Nikt Komorowskiego na sile nie wpychal
na stanowisko.

Tak samo jak Maria Kaczynska tez byla osoba publicznďż˝. I przedrzeznianie
jej wymowy "jaszczomp" rowniez jakos miescilo sie w kanonach debaty
publicznej. Ale widac co wolno jednej stronie, nie wolno drugiej.

 Zgadzam sie z tym, ze p. Komorowska jest osobą publiczną. Co do
reszty to juz nie. Nie widzę równej miary w parodiowaniu p.
Kaczyńskiej a grubiańskimi inwektywami wobec p. Komorowskiej.

Data: 2010-04-20 20:54:21
Autor: raff
[...]

Mam pytanie: slepy jestes ? Nie widzisz tekstow w internecie ?

Ja widze. Az za dobrze.

R.

Data: 2010-04-20 21:21:23
Autor: awe
Pełniąca obowiązki Pierwszej Damy
Ja ci to zbig wyjasnie. Nasmiewaliscie sie ze sp Marii Kaczynskiej a to byla subtelna i zgrabna kobieta. Nie daj Boze na salony wyprowadzac zone Komorowskiego - bo to jest nie do pokazania. Jej maz jest zbyt wielkim cieniasem zeby akceptowac jeszcze jego zone. Gdyby byl wielkim czlowiek - to co innego, ale to safandula - ktory lubi sie wysoko wozic, a tak naprawde nic soba nie reprezentuje
awe

Data: 2010-04-19 21:37:21
Autor: Piotr
Dnia Mon, 19 Apr 2010 10:25:07 -0700 (PDT), zbig napisał(a):

Nie krępuj się, po co te eufemizmy. Powiedz jasno co miałeś na myśli.

To co miałem "na myśli" już zawarłem, zbigu.
Piotr

Data: 2010-04-19 19:29:27
Autor: Panslavista
"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:ahvu016230lq$.9ljpdxewofth.dlg40tude.net...

Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:

Tylko taki jak ty molestant nieletnich masz to wrodzone...

Data: 2010-04-19 22:03:37
Autor: Piotr
Dnia Mon, 19 Apr 2010 19:29:27 +0200, Panslavista napisał(a):

Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:

Tylko taki jak ty molestant nieletnich masz to wrodzone...

Ale osso chozzi, Jurek? Za dużo Kozackiego i kapusty?
Piotr

Data: 2010-04-20 07:37:22
Autor: HaMMeR
On 2010-04-19 22:03, Piotr wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

To chyba nie Jurek.., wczoraj tez nie moglem go poznac,
tak sie zmienil.., zarazil sie boukunizmem czy co..?

Data: 2010-04-20 09:44:34
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Panslavista" <prawusek@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag
"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message

> Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:

Tylko taki jak ty molestant nieletnich masz to wrodzone...

Eee tam... pogadamy?

Data: 2010-04-20 18:41:09
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
> [...]

> Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:

Tylko taki jak ty molestant nieletnich masz to wrodzone...

:-)
..
..
..

Data: 2010-04-20 19:24:23
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

Data: 2010-04-21 00:21:23
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

Data: 2010-04-19 19:33:22
Autor: abc
Pełniąca obowiązki Pierwszej Damy
Jest tu:
http://www.fakt.pl/Przyszla-Prezydentowa-chodzi-na-fitness,artykuly,65354,1.html

Komorowski to desperat.

Może nie miał wyjścia.

Data: 2010-04-19 21:38:01
Autor: Piotr
Pełniąca obowiązki Pierwszej Damy
Dnia Mon, 19 Apr 2010 19:44:12 +0200, EUR napisał(a):

a ty po prostu Piotrze chuj i nic wiecej

A ty jestes cipa, Jogi. Krowia.
Piotr

Data: 2010-04-20 09:50:29
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"EUR" <eur@eu.pl> schrieb im Newsbeitrag
Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości
> Komorowski to desperat.
> Piotr

a ty po prostu Piotrze chuj i nic wiecej

Przystoi fizykowi uzywac podobnych slow?

Czarek

Data: 2010-04-19 20:09:05
Autor: u2
W dniu 2010-04-19 19:10, abc pisze:
Jest tu:
http://www.fakt.pl/Przyszla-Prezydentowa-chodzi-na-fitness,artykuly,65354,1.html

Słusznie, powinna się nieco odchudzić. Podobnie jak mąż.

Data: 2010-04-20 19:42:01
Autor: the_foe
Pełniąca obowiązki Pierwszej Damy
W dniu 2010-04-19 19:10, abc pisze:
Jest tu:
http://www.fakt.pl/Przyszla-Prezydentowa-chodzi-na-fitness,artykuly,65354,1.html

Piekna nie jest, ale jest. Urodzila 5-ro dzieci. Milosnikom afirmacji rodziny raczej nie godzi sie jej krytykowac.

--
the_foe

Data: 2010-04-20 20:16:20
Autor: kefirh
Pełniąca obowiązki Pierwszej Damy
W dniu 2010-04-19 19:10, abc pisze:
Jest tu:
http://www.fakt.pl/Przyszla-Prezydentowa-chodzi-na-fitness,artykuly,65354,1.html

Z jej spojrzenia jasno wynika,
ze jak juz bedzie pania staroscinowa,
pierwsze ujebie tego fotografa z faktu.

I tak to panstwo fraglesowie beda inspirowac poetow
przez najblizsze 5 lat.
Reprezentowac beda sie dobrze w tym europejskim stadzie lewackich wieprzy.

kefirh

Pełniąca obowiązki Pierwszej Damy