Pełnomocnictwo - abonament GSM

Data: 2010-10-04 13:34:56
Autor: Marian Paździoch
Pełnomocnictwo - abonament GSM
Witam,
jesli ktos moze szybko odpowiedziec to bylbym wdzieczny :).
W skrocie - telefon zarejestrowany na kogos z rodziny, ja korzystam i chce negocjowac warunki ewentualnego przedluzenia umowy, ale pracownicy chca rozmawiac tylko z wlascicielem, ktory na to nie ma czasu. Jakie pelnomocnictwo potrzebuje by go reprezentowac w tej sytuacji? Notarialne czy zwykle, ktore mozemy szybko napisac?

Dzieki,
Pozdrawiam
M.

Data: 2010-10-04 13:42:23
Autor: spp
Pe�nomocnictwo - abonament GSM
W dniu 2010-10-04 13:34, Marian Pa�dzioch pisze:

[...]

Zdecydowanie prościej zmienić operatora.

--
spp

Data: 2010-10-04 13:46:48
Autor: Marian Paździoch

Użytkownik "spp" <spp@op.pl> napisał w wiadomości news:i8ceiq$867$1news.onet.pl...

Zdecydowanie prościej zmienić operatora.

Tak, wiem. Ale z pewnych wzgledow korzystniej mi zostac w tej chwili u obecnego (oczywiscie, jesli zaproponuje odpowiednie warunki).

Pzdr.
M.

Data: 2010-10-04 14:02:37
Autor: mecenas

Użytkownik "Marian Paździoch" <niema@niema.pl> napisał w wiadomości news:i8cer4$j0h$1news.dialog.net.pl...

[...]

Zwykłe pelnomocnictwo ale z opłatą skarbową 17,00 zł.

Data: 2010-10-04 12:18:42
Autor: Wojciech Bancer
On 2010-10-04, mecenas <mzs@onet.pl> wrote:

[...]

Zwykłe pelnomocnictwo ale z opłatą skarbową 17,00 zł.

A ta opłata skarbowa to z jakiej racji, skoro operator GSM
to podmiot prywatny?

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2010-10-04 14:03:54
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-10-04 14:02, mecenas pisze:

Zwykłe pelnomocnictwo ale z opłatą skarbową 17,00 zł.

   Czy opłata skarbowa jest warunkiem koniecznym do ważności pełnomocnictwa?

--
Liwiusz

Data: 2010-10-04 14:06:56
Autor: spp
W dniu 2010-10-04 14:03, Liwiusz pisze:

Zwykłe pelnomocnictwo ale z opłatą skarbową 17,00 zł.

Czy opłata skarbowa jest warunkiem koniecznym do ważności pełnomocnictwa?

I czy jakiekolwiek pełnomocnictwo _musi_ być honorowane przez operatora?

--
spp

Data: 2010-10-04 14:08:39
Autor: Mordzia
Pe?nomocnictwo - abonament GSM
"Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał

  Czy opłata skarbowa jest warunkiem koniecznym do ważności pełnomocnictwa?

Nie wiem, jak w Erze, ale spróbuj coś załatwić w jakimkolwiek urzędzie mając upoważnienie bez jednoczesnego potwierdzenia opłaty.

Data: 2010-10-04 12:30:06
Autor: Olgierd
Dnia Mon, 04 Oct 2010 14:08:39 +0200, Mordzia napisał(a):

[...]

Ależ oczywiście, nawet niedawno dyskutowałem na ten temat z przemiłą panią w PINB. Ugięła się ;-)

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-10-04 14:34:19
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-10-04 14:30, Olgierd pisze:
[...]

   No i to jest właśnie dowód, że się nie załatwi, przecież nie chodzi o to, żeby prowadzić dyskusję z paniami na poziomie magistra prawa.

--
Liwiusz

Data: 2010-10-04 15:05:01
Autor: Mordzia

Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał w wiadomości news:pan.2010.10.04.12.30.05rudak.org...
[...]

A jakich argumentów użyłeś?
(poza urokiem osobistym ;-)

Data: 2010-10-04 14:12:16
Autor: Olgierd
Dnia Mon, 04 Oct 2010 15:05:01 +0200, Mordzia napisał(a):

[...]

"Nigdy w życiu" oraz "nigdy wcześniej" ;-)

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-10-05 11:22:04
Autor: Mordzia
Pe?nomocnictwo - abonament GSM

Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał

"Nigdy w życiu" oraz "nigdy wcześniej" ;-)

I tylko to??
Czyli to jednak najwyraźniej sprawa uroku osobistego ;-)

Data: 2010-10-04 14:28:06
Autor: SQLwiel
Pe?nomocnictwo - abonament GSM
W dniu 2010-10-04 14:02, mecenas pisze:

Zwykłe pelnomocnictwo ale z opłatą skarbową 17,00 zł.

Jeśli 1. st. pokrewieństwa - to za darmo.

P.S. - Z dużą rezerwą podchodziłbym do wypowiedzi osoby podpisującej się ksywką "mecenas".

--
Dziękuję.
    Pozdrawiam.

Data: 2010-10-04 14:03:47
Autor: Paweł
Pełnomocnictwo - abonament GSM
Witam,

Nie jest łatwo... i tak gdzieś swoje trzeba odstać.

Na przykładzie ERY.

W moim przypadku (żona jest abonentem - ja jestem od spraw technicznych) musieliśmy wspólnie przespacerować się do BOK-u i tam złożyć odpowiednie pełnomocnictwo, wylegitymować, robili xero dowodu itp.

Niby to załatwia sytuację ale i tak jak dzwonią z ofertami to chcą rozmawiać z żeńskim głosem i właścicielem numeru bo im mój męski głos nie pasuje do danych w bazie... czyli łatwiej "oszukać" operatora podstawiając w rozmowie koleżankę niż własnego upoważnionego męża ;-)

Pozdrawiam,

Paweł

Data: 2010-10-04 14:34:16
Autor: Rafał
W dniu 04.10.2010 13:34, Marian Paździoch pisze:
[...]

Telefon jest na firmę czy os. prywatną?

Ja mam telefon(w sensie abonament, umowę) na firmę ojca.
Kiedyś to był jego telefon, ale jakoś tak ja częściej z niego korzystałem no i tak został przy mnie. Wszelkie sprawy związane z tym telefonem załatwiam na infolinii gdzie pytają mnie tylko o hasło i nazwę firmy. Jedynie kiedyś przy przedłużaniu umowy potrzebna była pieczątka i udanie się do oddziału, potem wprowadzili jakieś udogodnienie że jak przedłużam umowę to też telefonicznie, nikt nic nie podpisuje, ba - firma ojca już nie istnieje(faktury oczywiście nie są i w zasadzie nigdy nie były księgowane) a telefon, z korzystnym dla mnie abonamentem, mam nadal.

Gorzej jak idzie o telefon żony, to kiedyś był problem jak żona się zautentykowała u konsultanta i powiedziała że przekaże słuchawkę mi, to był problem się dogadać i co chwilę to ona musiała potwierdzać że na prawdę taka jest jej wola - paranoja, ale to było kiedyś teraz większość spraw załatwiamy przez internet, tam nie sprawdzają kto rusza myszką:)

Data: 2010-10-04 17:31:11
Autor: Jacek Kalinski
W artykule <i8ce4s$iko$1@news.dialog.net.pl>, Marian Paździoch napisał(a):

[...]

A to jest bardzo dziwne co piszesz.
Na przykładzie Orange (jak to wygląda u mnie) - osoba, na którą zarejestrowana jest usługa podała (nie raz) w rozmowie telefonicznej,
że we wszystkich sprawach handlowych mają się kontaktować ze mną i podała
mój numer telefonu.

Oczywiście, jako iż numer właściciela jest zawsze pierwszy na liście,
to zawsze do niego dzwonią, a on nonstop odsyła do mnie.
Nie jest do tego potrzebne jakiekolwiek upoważnienie pisemne.

Ja natomiast wysłuchuję takich rozmów, decyduję czy jest to atrakcyjne
czy nie (ewentualnie negocjuję warunki). Jak już dojdziemy do porozumienia,
to wysyłają umowę (aneks) kurierem do właściciela, żeby podpisał umowę
i przystawił pieczątkę firmową.

Czyli ja negocjuję i ustalam warunki, a właścicielowi daję tylko gotową
umowę do podpisania - banalnie proste, a nie wymaga jakichkolwiek upoważnień.

Jacek

Data: 2010-10-04 19:33:52
Autor: Marian Paździoch
Użytkownik "Jacek Kalinski" <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> napisał w wiadomości news:slrniak3qv.llq.jacek_kalnntp.dyski.one.pl...
Czyli ja negocjuję i ustalam warunki, a właścicielowi daję tylko gotową
umowę do podpisania - banalnie proste, a nie wymaga jakichkolwiek
upoważnień.

W Plusie niestety mają inną politykę. Ich strata. Dziękuję wszystkim za odpowiedzi, nie spodziewałem się, że tak błachy wątek rozwinie się do tylu pomocy ;).

Pzdr.
M.

Pełnomocnictwo - abonament GSM