Pełnomocnictwo - abonament GSM

Data: 2010-10-04 14:03:47
Autor: Paweł
Pełnomocnictwo - abonament GSM
Witam,

Nie jest łatwo... i tak gdzieś swoje trzeba odstać.

Na przykładzie ERY.

W moim przypadku (żona jest abonentem - ja jestem od spraw technicznych) musieliśmy wspólnie przespacerować się do BOK-u i tam złożyć odpowiednie pełnomocnictwo, wylegitymować, robili xero dowodu itp.

Niby to załatwia sytuację ale i tak jak dzwonią z ofertami to chcą rozmawiać z żeńskim głosem i właścicielem numeru bo im mój męski głos nie pasuje do danych w bazie... czyli łatwiej "oszukać" operatora podstawiając w rozmowie koleżankę niż własnego upoważnionego męża ;-)

Pozdrawiam,

Paweł

Pełnomocnictwo - abonament GSM