Pełnomocnictwo ogólne

Data: 2014-01-22 15:34:37
Autor: Jan Koziol
Pełnomocnictwo ogólne
Wiatm,
Mam reprezentować osobę prywatną prowadzącą działalność gospodarczą jednoosobowo na przetargu nieograniczonym ustnym - dot. nieruchomości.
Osoba ta chce mnie upoważnić do reprezentowania jej na przetargu abym ja był pełnoprawnym uczestnikiem tego przetargu w jej imieniu i w razie wygrania itp., aby nikt nie mógł tego podważyć.
Chodzi mi o pełnomocnictwo, jakie mam otrzymać od tej osoby i czy musi być potwierdzone przez notariusza.

A tu jest wzór tego pełnomocnictwa, czy jest ono wystarczające?
http://dokumenty.nf.pl/Dokument/82/

Jan Koziol

Data: 2014-01-22 21:08:33
Autor: Robert Tomasik
Pełnomocnictwo ogólne
Użytkownik "Jan Koziol" <jan.koziol_usun@wp.pl> napisał w wiadomości news:52dfd6ec$0$2141$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jeśli przetarg dotyczy nieruchomości, to moim zdaniem powinno to być pełnomocnictwo poświadczone notarialnie. A jeśli to ma być notarialne, to notariusz będzie najlepszym źródłem wiedzy co do treści.

Pełnomocnictwo ogólne