Pełnomocnictwo - opłata skarbowa

Data: 2013-03-02 21:24:31
Autor: Gotfryd Smolik news
Pełnomocnictwo - opłata skarbowa
On Sat, 2 Mar 2013, poszukiwacz wrote:

Chcę udzielić mojemu bratu pełnomocnictwa do:
1. Dokonywania wszelkich czynności wobec [...]
[...] pocztowego operatora publicznego;
Wiem że mogę udzielić tego pełnomocnictwa:
A) w formie aktu notarialnego,
B) lub w formie własnego dokumentu prywatnego z moim podpisem
notarialnie poświadczonym (także podpisem pełnomocnika - choć to
formalnie nie jest konieczne).

  O ile wiem, pocztowy operator publiczny bardzo lubi wersję
"ichniego" pełnomocnictwa pocztowego, odpłatnego (21zł),
w którym autoryzacji dokonuje urzędnik poczty.
  Jest więc wersja "C)", choć wg cennika jest tam tylko (?)
"do stałego odbioru wszystkich lub wskazanych przesyłek",
a nie "wszelkich czynności".

http://cennik.poczta-polska.pl/plik,1/Cennik_niepowszechnych_uslug_pocztowych_w_obrocie_krajowym.pdf

  Co do opłaty skarbowej proponuję podesłanie na .podatki
(nie rozeznawałem)

pzdr, Gotfryd

Pełnomocnictwo - opłata skarbowa