Pełnomocnictwo rejentalne ds. pożyczek (+ kwestia kserowania dowodu)

Data: 2017-06-13 11:33:54
Autor: Liwiusz
Pełnomocnictwo rejentalne ds. pożyczek (+ kwestia kserowania dowodu)
W dniu 2017-06-13 o 11:07, pe3no@o2.pl pisze:

Na wstępie pytanie, czy skorzystanie z Rejenta zamiast Notariusza
to dobry pomysł?

Kto to jest rejent?

--
Liwiusz

Data: 2017-06-13 12:00:40
Autor: pe3no@o2.pl
Pełnomocnictwo rejentalne ds. pożyczek (+ kwestia kserowania dowodu)
W dniu 2017-06-13 o 11:07, pe3no@o2.pl pisze:
Na wstępie pytanie, czy skorzystanie z Rejenta zamiast Notariusza
to dobry pomysł?

Liwiusz pisze:
Kto to jest rejent?

Witam serdecznie,
Faktycznie czytam i widzę, że Rejent=Notariusz.
Nie znam się na tym, a osoba, która to załatwiała
użyła takiego określenia i myślałem, że to coś innego.
Serdecznie pozdrawiam~~Piotrek~~pe3no.

Data: 2017-06-13 13:21:13
Autor: Liwiusz

Liwiusz pisze:
[...]

Zatem takie pytania zadaj notariuszowi - jest to odpowiednia osoba to tego, aby takie pełnomocnictwo przygotować, zgodnie z życzeniem klienta, dostosowane do jego potrzeb.

--
Liwiusz

Data: 2017-06-13 20:35:33
Autor: pe3no@o2.pl

Liwiusz pisze:
[...]

Hmm... ale...
1). Notariusz "doradził", żeby sobie samemu ułożyć treść "ogólnego
pełnomocnictwa"... stąd moje pytania, bo jak pisałem,
znaleźliśmy jakiś przykład w internecie i chcemy go "udoskonalić".
2). Notariusz wymaga kserokopii dowodów osobistych, czego chcemy
uniknąć i pytamy, czy ma prawo tego wymagać?
Z góry dziękuję za odpowiedź i serdecznie pozdrawiam~~Piotrek~~pe3no

Pełnomocnictwo rejentalne ds. pożyczek (+ kwestia kserowania dowodu)