Pełny numer karty kredytowej na wydruku z kasy.

Data: 2011-11-15 09:39:17
Autor: Kamil Jońca
Pełny numer karty kredytowej na wydruku z kasy.
Ikselka <ikselk@gazeta.pl> writes:

Spore zakupy w najczęściej odwiedzanym zwykle sklepie. Próba płatności kartą kredytową, środki na koncie są - błąd połączenia, nie mogę czekać, więc płacę gotówką.
Na wydruku z kasy o anulowaniu transakcji na skutek braku połączenia ukazuje się PEŁNY NUMER mojej karty kredytowej! - zauważyłam to kilkanaście dni po fakcie.
Zwykle na wydrukach są gwiazdki i tylko 4 ostatnie cyfry, a tutaj pełny numer.

Słusznie, na wydrukach. Terminal i tak musi dysponować pełnym numerem.

KJ

Nie przerywaj mi, kiedy ja przerywam
-- W.Churchill

Data: 2011-11-15 01:11:49
Autor: JaMyszka
Pełny numer karty kredytowej na wydruku z kasy.
W dniu wtorek, 15 listopada 2011, 09:39:17 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:
[...]
> Zwykle na wydrukach są gwiazdki i tylko 4 ostatnie cyfry, a tutaj pełny > numer.
Słusznie, na wydrukach. Terminal i tak musi dysponować pełnym numerem.

No coś Ty? Naprawdę?
;)
Ale zgodzisz się z tym, że będąc stałą klientką sklepu i posługując się często KK, jest się znanym z imienia i nazwiska. Jeśli, więc, personel otrzymuje prezent w postaci pełnego numeru KK, to zachodzi niebezpieczeństwo wyczyszczenia konta bankowego. Wszak okazja czyni złodzieja! - prawda to najprawdziwsza.

--
Pozdrawiam :)
JM

Pełny numer karty kredytowej na wydruku z kasy.