Pełny numer karty kredytowej na wydruku z kasy.

Data: 2011-11-17 15:09:00
Autor: Kris
Pełny numer karty kredytowej na wydruku z kasy.
Użytkownik "Ikselka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:yxxv66t5tnau.sqi5gioyr48l$.dlg@40tude.net...

Czyli: moim numerem karty kredytowej dysponuje pani w kasie (kopia kwitu z

Sprawdziłem dzisiaj w Netto i w lokalnej restauracji. Na wydrukach które zostają u sprzedawcy są pełne numery kart.
Na moich egzemplarzach gwiazdki.
Więc skoro jesteś taka panikara to musisz przestać korzystać z kart.

Data: 2011-11-17 15:14:13
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 17 Nov 2011 15:09:00 +0100, Kris napisał(a):

[...]

No pewnie - skorzystam z Twojej :->

Data: 2011-11-17 15:20:13
Autor: Kris
Użytkownik "Ikselka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nt7njzzsw2xx$.mftfwg2fzzjs$.dlg@40tude.net...

No pewnie - skorzystam z Twojej :->

Proszę bardzo. Używam jej bardzo często więc pewnie duużo osób ma dostęp do jej pełnego nr
Używam kart od dobrych kilkunastu lat i nigdy żadnych problemów nie miałem

Data: 2011-11-17 19:58:58
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 17 Nov 2011 15:20:13 +0100, Kris napisał(a):

[...]

Jak będziesz miał, to będę ja 3-)

Data: 2011-11-20 02:11:38
Autor: BQB
W dniu 2011-11-17 15:09, Kris pisze:
[...]

Dzisiaj płaciłem kartą w vision express i się zapytałem sprzedawczyni, jak to jest z tymi wydrukami i faktycznie, na wydruku dla sprzedawcy jest pełny numer karty, mało tego, terminal pyta się sprzedawcy, czy ten numer, który odczytał zgadza się z wydrukowanym numerem na karcie i sprzedawczyni musi potwierdzić ten fakt.

Data: 2011-11-21 20:52:21
Autor: Krzysztof Halasa
BQB <adres@anty.spamowy.com.invalid> writes:

[...]

Numery na kwicie dla klienta sa zagwiazdkowane dlatego, ze klienci
czesto te kwity porzucaja w roznych miejscach. Kwity sklepowe zwykle nie
sa porzucane przy kasie.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2011-11-24 03:48:38
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 21 Nov 2011 20:52:21 +0100, Krzysztof Halasa napisał(a):

[...]

....tylko lądują czasem na śmietniku.

Data: 2011-11-24 08:39:28
Autor: Kris
Użytkownik "Ikselka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:11sn6ns8zvo49.1ose3456snxfy$.dlg@40tude.net...

...tylko lądują czasem na śmietniku.

Rozumiem że przestajesz korzystać z kart albo chociaż każdą kartę zastrzegasz po jej użyciu?
Skoro zastrzegłaś juz jedną kartę dowiedziawszy się że sprzedawca dysponuje jej pełnym numerem ...
A to takie powszechne jak widzisz;)

Data: 2011-11-26 15:43:10
Autor: Krzysztof Halasa
Ikselka <ikselk@gazeta.pl> writes:

Numery na kwicie dla klienta sa zagwiazdkowane dlatego, ze klienci
czesto te kwity porzucaja w roznych miejscach. Kwity sklepowe zwykle nie
sa porzucane przy kasie.

...tylko lądują czasem na śmietniku.

Jakis konkretny przyklad?
--
Krzysztof Halasa

Pełny numer karty kredytowej na wydruku z kasy.