Pełny odlot

Data: 2012-10-07 09:45:30
Autor: Przemysław M.
Pełny odlot

http://kielce.gazeta.pl/kielce/1,35255,12623205,Odlotowe_plany_swietokrzyskiego_PiS.html

"Stworzenie Świętokrzyskiej Strefy Ekonomicznej, powstrzymanie likwidacji
posterunków policji oraz budowa lotniska w Kielcach - to tylko niektóre
założenia programu PiS dla regionu świętokrzyskiego." Za cudze pieniądze to ja też mogę powstrzymawć i budować.

--

http://tiny.pl/hlh7v

Data: 2012-10-07 18:55:59
Autor: pluton_
Pełny odlot
... oraz budowa lotniska w Kielcach - to tylko niektóre
założenia programu PiS dla regionu świętokrzyskiego."

Kuzwa, 'perona' zalatwil szambonur, a kto bedzie robil za
'pas startowy' ? Bredzinski ? Nawrocona Klempa ?

--
podrawiam
Nullification

Pełny odlot