Pe³o - partia zdrady narodowej

Data: 2010-06-10 17:06:03
Autor: u2
Pe³o - partia zdrady narodowej
http://nopassaran.salon24.pl/188601,po-partia-zdrady-narodowej

"Zdrajcy, zdrajcy, zdrajcy!!!

Poca³ujcie mnie wszyscy w doopê. Gardze wami i waszymi pomagierami:
tfurcami przez wielkie tfu, dziennikarze³kami, zawodowymi k³amcami i
szpiclami, cynicznymi palikotami o ¶winskich ryjach itp. Mo¿e i wygracie
kolejne wybory. Ale historia was nie oszczêdzi, folksdojcze o sowieckich
duszach."

Data: 2010-06-10 08:59:41
Autor: Pistacjusz
On 10 Cze, 17:06, u2 <u...@o2.pl> wrote:
http://nopassaran.salon24.pl/188601,po-partia-zdrady-narodowej

"Zdrajcy, zdrajcy, zdrajcy!!!

Poca ujcie mnie wszyscy w doop . Gardze wami i waszymi pomagierami:
tfurcami przez wielkie tfu, dziennikarze kami, zawodowymi k amcami i
szpiclami, cynicznymi palikotami o winskich ryjach itp. Mo e i wygracie
kolejne wybory. Ale historia was nie oszcz dzi, folksdojcze o sowieckich
duszach."

To stado owiec jest przeznaczone do wybicia.
Jednak ludzi trzeba ratowaæ, w miarê mo¿liwo¶ci.

Data: 2010-06-10 18:01:13
Autor: u2
W dniu 2010-06-10 17:59, Pistacjusz pisze:
To stado owiec jest przeznaczone do wybicia.

Raczej stado wilków, które chc± nadal po¿eraæ owieczki.

Data: 2010-06-10 09:05:26
Autor: Pistacjusz
On 10 Cze, 18:01, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-06-10 17:59, Pistacjusz pisze:

> To stado owiec jest przeznaczone do wybicia.

Raczej stado wilk w, kt re chc nadal po era owieczki.

Problemem s± owce nie wilki.

Data: 2010-06-10 18:07:53
Autor: u2
Pe³o - partia zdrady narodowej
W dniu 2010-06-10 18:05, Pistacjusz pisze:
Problemem s± owce nie wilki.

A s±dzi³em, ¿e bobry :)

Data: 2010-06-10 09:13:50
Autor: Pistacjusz
On 10 Cze, 18:07, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-06-10 18:05, Pistacjusz pisze:

> Problemem s± owce nie wilki.

A s±dzi³em, ¿e bobry :)

:)
£atwo siê pomyliæ bo to tak na pierwszy rzut oka wygl±da.
Jednak wilki s± takie na jakie stado zasluguje.
Generalnie wilki s± po¿yteczne.
Mieli¶my przez ponad 100 lat bardzo negatywn± selekcjê owiec
i mamy to co mamy.

Data: 2010-06-10 18:16:14
Autor: u2
W dniu 2010-06-10 18:13, Pistacjusz pisze:
On 10 Cze, 18:07, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Stado owiec dowodzone przez wilka jest gro¼niejsze od stada wilków
dowodzonych przez owieczkê.

Data: 2010-06-10 09:25:13
Autor: Pistacjusz
On 10 Cze, 18:16, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> :)
> atwo si pomyli bo to tak na pierwszy rzut oka wygl da.
> Jednak wilki s takie na jakie stado zasluguje.
> Generalnie wilki s po yteczne.
> Mieli my przez ponad 100 lat bardzo negatywn selekcj owiec
> i mamy to co mamy.

Stado owiec dowodzone przez wilka jest gro niejsze od stada wilk w
dowodzonych przez owieczk .

Tak naprawdê to najgro¼niejsze s± same owce bo jest ich strasznie
du¿o.
Z wilkiem zawsze mo¿na siê jako¶ porozumieæ.

Data: 2010-06-10 18:29:42
Autor: u2
W dniu 2010-06-10 18:25, Pistacjusz pisze:
Stado owiec dowodzone przez wilka jest gro niejsze od stada wilk w
dowodzonych przez owieczki.

Tak naprawdê to najgro¼niejsze s± same owce bo jest ich strasznie
du¿o.
Z wilkiem zawsze mo¿na siê jako¶ porozumieæ.

S±dzisz, ¿e z Putinem mo¿na siê dogadywaæ i brataæ tak jak to robi Donek
? :)

Data: 2010-06-10 09:40:28
Autor: Pistacjusz
On 10 Cze, 18:29, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]
> Z wilkiem zawsze mo¿na siê jako¶ porozumieæ.

S±dzisz, ¿e z Putinem mo¿na siê dogadywaæ i brataæ tak jak to robi Donek

Nie ale Putin jest przewidywalny. Natomiast owce s± niebezpieczne bo
szkodz±
bezinteresownie wszystkim, nawet sobie. Tusk jest po czê¶ci g³upi±
owc±.

Data: 2010-06-10 18:43:46
Autor: u2
W dniu 2010-06-10 18:40, Pistacjusz pisze:
Nie ale Putin jest przewidywalny.

Yhy, wtr±cenie do ciurmy Chodora, zabójstwa Politkowskiej, Litwinienko,
a teraz zamach pod Smoleñskiem to najwyra¼niej czê¶æ jego
przewidywalnego planu :]

Data: 2010-06-10 09:52:01
Autor: Pistacjusz
On 10 Cze, 18:43, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-06-10 18:40, Pistacjusz pisze:

> Nie ale Putin jest przewidywalny.

Yhy, wtr cenie do ciurmy Chodora, zab jstwa Politkowskiej, Litwinienko,
a teraz zamach pod Smole skiem to najwyra niej cz jego
przewidywalnego planu :]

Tak. I mo¿na te¿ przewidzieæ jego nastêpne ruchy.
Maj±c realny obraz sytuacji reagujesz adekwatnie i sensownie.
Tusk oczywi¶cie tego nie potrafi.

Data: 2010-06-10 18:56:30
Autor: u2
W dniu 2010-06-10 18:52, Pistacjusz pisze:
Tak. I mo¿na te¿ przewidzieæ jego nastêpne ruchy.
Maj±c realny obraz sytuacji reagujesz adekwatnie i sensownie.
Tusk oczywi¶cie tego nie potrafi.

Jak to nie potrafi ? Jest uleg³y zarówno wobec rodaków z heimatu oraz
wobec sowieckiej WSI :)

Data: 2010-06-10 10:02:43
Autor: Pistacjusz
On 10 Cze, 18:56, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> Tusk oczywi¶cie tego nie potrafi.

Jak to nie potrafi ? Jest uleg³y zarówno wobec rodaków z heimatu oraz

Tusk jest bezwzgêdny jak wilk ale g³upi jak owca.
Nie jest te¿ nawet samodzielny jak Putin.
Co z tego, ¿e jest pos³uszny skoro jest wiêcej ni¿ tylko
dwie si³y w grze? Pos³uszeñstwo nie jest przejawem
bystro¶ci.

Data: 2010-06-10 18:12:09
Autor: precz z gnomem
Pe³o - partia zdrady narodowej

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³

[...]

Musia³ ci Jarek - podróbka zrobic straszn± krzywdê, ze go tak nienawidzisz.

Przemys³aw Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jaros³awa Kaczyñskiego mo¿e spowodowaæ, ¿e Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rz±dzi³by ni± "cz³owiek, który ma do¶wiadczenie w hodowli zwierz±t futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamiñskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, ¿e wszystko zgodne z prawem, upad³y".

Data: 2010-06-10 09:23:28
Autor: Pistacjusz
On 10 Cze, 18:12, "precz z gnomem" <Broñmy RP przed pisem@..pl> wrote:
U¿ytkownik "u2" <u...@o2.pl> napisa³

> [...]

> duszach."

Musia³ ci Jarek - podróbka zrobic straszn± krzywdê, ze go tak nienawidzisz.

 O, s³yszê jakby beczenie.

Data: 2010-06-10 18:15:03
Autor: u2
Peło - partia zdrady narodowej
W dniu 2010-06-10 18:12, precz z gnomem pisze:
Musia³ ci Jarek - podróbka zrobic straszn± krzywdê, ze go tak nienawidzisz.

Przemys³aw Warzywny

A co takiego zrobił ? Ja go bardzo chwalę. Gość na poziomie,
merytoryczny i kompetentny, w przeciwieństwie do ignorantów takich jak ty :)

Pe³o - partia zdrady narodowej