Pe³o - partia zdrady narodowej

Data: 2010-06-10 18:12:09
Autor: precz z gnomem
Pe³o - partia zdrady narodowej

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³

"Zdrajcy, zdrajcy, zdrajcy!!!

Poca³ujcie mnie wszyscy w doopê. Gardze wami i waszymi pomagierami:
tfurcami przez wielkie tfu, dziennikarze³kami, zawodowymi k³amcami i
szpiclami, cynicznymi palikotami o ¶winskich ryjach itp. Mo¿e i wygracie
kolejne wybory. Ale historia was nie oszczêdzi, folksdojcze o sowieckich
duszach."

Musia³ ci Jarek - podróbka zrobic straszn± krzywdê, ze go tak nienawidzisz.

Przemys³aw Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jaros³awa Kaczyñskiego mo¿e spowodowaæ, ¿e Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rz±dzi³by ni± "cz³owiek, który ma do¶wiadczenie w hodowli zwierz±t futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamiñskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, ¿e wszystko zgodne z prawem, upad³y".

Data: 2010-06-10 09:23:28
Autor: Pistacjusz
On 10 Cze, 18:12, "precz z gnomem" <Broñmy RP przed pisem@..pl> wrote:
U¿ytkownik "u2" <u...@o2.pl> napisa³

> [...]

> duszach."

Musia³ ci Jarek - podróbka zrobic straszn± krzywdê, ze go tak nienawidzisz.

 O, s³yszê jakby beczenie.

Data: 2010-06-10 18:15:03
Autor: u2
Peło - partia zdrady narodowej
W dniu 2010-06-10 18:12, precz z gnomem pisze:
Musia³ ci Jarek - podróbka zrobic straszn± krzywdê, ze go tak nienawidzisz.

Przemys³aw Warzywny

A co takiego zrobił ? Ja go bardzo chwalę. Gość na poziomie,
merytoryczny i kompetentny, w przeciwieństwie do ignorantów takich jak ty :)

Pe³o - partia zdrady narodowej