Pe³o sypie si

Data: 2010-11-14 20:57:03
Autor: pluton
Pe³o sypie si
sypie siê, sypie siê i sypie siê i nie moze siê rozsypaæ. Mo¿e kto¶ pomo¿e ?

Zapytany, co zrobi³by dla miasta jako radny, kandydat zamilk³, a po
chwili rzuci³: "Ja pier... nie wiem!"[...]
Jak powiedzia³ w rozmowie z Jaworznickim Portalem Spo³eczno¶ciowym
pose³ Platformy Obywatelskiej, Wojciech Sa³uga, politycy tego
ugrupowania podjêli ju¿ czynno¶ci zmierzaj±ce do wykluczenia kandydata
na radnego z partii"

Nieprawdopodobne. W pisie by jakims ministrem zostal, a tu go wykluczaj±.

Nullification

Pe³o sypie si