Peło sypie się

Data: 2010-11-15 09:02:14
Autor: Dobrodziej
Peło sypie się

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:34cc2be6-67d6-43cd-af7b-79d35d8d5af8m20g2000prc.googlegroups.com...
Czyli ciąg dalszy kariery politycznej młodego "ja pierdolę"
platfonsa:

Powiedz tak z łapką na piersiach - ciągałeś w swoim życiu jakąś trawkę czy żyłeś jak bozia przykazała? Nie, to nie wiesz co straciłeś! ;-). Okazało się, że narkotyki u młodego platfonsa to 2 skręty. Ale sukces jest! Policja i PiS może świętować zwycięstwo!

d.

Data: 2010-11-15 01:18:39
Autor: Hans Kloss
Peło sypie się
On 15 Lis, 09:02, "Dobrodziej" <em...@domena.biz> wrote:

Okazało
się, że narkotyki u młodego platfonsa to 2 skręty. Ale sukces jest! Policja
i PiS może świętować zwycięstwo!

Który to już platfons przyłapany z "dwoma skrętami"? Czy do w ogóle PO
należy ktokolwiek kto nie ma przy sobie dwóch skrętów? Btw z
wypowiedzi platfonskich polityków i z poczynań platfonskiego rządu
wnioskować można że 100% składu PO jest notorycznie pod przemożnym
wpływem jakichś ostrych deliriantów.
J-23

Data: 2010-11-15 02:35:15
Autor: zbig
Peło sypie się
On 15 Lis, 10:18, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
[...]

 piS preferuje zdrową polską wódę - Karski, Kruk, Gosiewski..

Data: 2010-11-15 13:18:54
Autor: Tomy M.
Peło sypie się
W dniu 2010-11-15 11:35, zbig pisze:

  piS preferuje zdrową polską wódę - Karski, Kruk, Gosiewski..

Nie broń ćpunów, nie kompromituj się.
Sam niejedno i nie raz w życiu wciągałem ale ćpunów bronić
nie mam zamiaru.

--

Tomy M.

Data: 2010-11-15 04:41:47
Autor: zbig
Peło sypie się
On 15 Lis, 13:18, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
> [...]

Nie broń ćpunów, nie kompromituj się.
Sam niejedno i nie raz w życiu wciągałem ale ćpunów bronić

Nie widzę pola do kompromitacji, ani nie bronie ćpunów. To jedynie
odpowiedź na śmiałą, żeby nie powiedzieć absurdalną tezę, że 100%
składu PO jest na haju. Ten sposób wnioskowania jaki zaprezentował
przedmówca może prowadzić do tezy , że 100% członków PiS to nałogowi
alkoholicy.

Peło sypie się