Pe³o zdycha ;)

Data: 2009-10-14 15:31:16
Autor: Hans Kloss
Pe³o zdycha ;)
"Platforma Obywatelska trwa w politycznej agonii. Choroba, której symptomy
zauwa¿alne, ale lekcewa¿one by³y od dawna, rozpoczê³a siê nagle, co nie
znaczy, ¿e ¶mieræ musi byæ szybka i bezbolesna. Naczelni medycy III PR w
wiêzieniu, koroner wyrzucony z urzêdu, leki bez recepty nie skutkuj±. Pojawi³y
siê wprawdzie g³osy, ¿e mo¿e by tak homeopati±, próbowano nawet przetoczenia
krwi, ale skutek ¿aden. [....] Nikt nie lubi ludzi chorych, zakatarzonych i
rozsiewaj±cych zarazki. Widaæ to po mediach, które ju¿ tak siê nie ciesz±, a
ich  nie¶mia³e g³osy obrony dochodz± coraz ciszej  spod maski ochronnej. Nie
tylko doktor Olechowski i marsza³ek P³a¿yñski nie chc± ju¿ leczyæ Platformy;  tak¿e Gromos³aw Czempiñski nie mo¿e sobie darowaæ, ¿e stworzy³ tak nieudany
byt [...]Podwórkowi trampkarze przer¿nêli mecz w pierwszej czê¶ci, bo Ry¶ki i
Grze¶ki strzeli³y samobója. Choæ nadal Premier Tysi±clecia próbuje zaczarowaæ
rzeczywisto¶æ za pomoc± nowoczesnej technologii robienia cudów, nawet sam w
nie nie  wierzy. [...]S³owo afera wesz³o do s³ownika wyrazów-tabu.  Podobnie
jak za komuny strajki nazywano przestojami w pracy, a podwy¿ki – regulacj±,
dzi¶ „afera” jest tylko „spraw±”, a wyrzucenie ministrów z rz±du -
rekonstrukcj±. [...] A wiêc nie ma i nie by³o ¿adnych afer. Jest tylko afera
CBA, kolesie z boiska mog± ju¿ bezkarnie dzwoniæ do siebie bez obawy o
konsekwencje. Choæ strach pozosta³, temperatura ro¶nie i nic nie pomo¿e zbicie
termometru. [...] Wszyscy zostali¶my oszukani,  bo oszustwo wyborcze jest
takim samym wystêpkiem jak ka¿de inne, zagro¿onym z art.286 K.k. pozbawieniem
wolno¶ci od 6 miesiêcy do 8 lat. To wprowadzenie w b³±d wyborców (oszustwo
sensu stricte) oraz wyzyskanie tego b³êdu w celu zdobycia w³adzy. Wiemy od
dawna, ¿e ¿adne z hase³ wyborczych nie bêdzie nigdy zrealizowane, ¿e platformê
cechuje niski stopieñ skuteczno¶ci i efektywno¶ci dzia³ania i reformowania
pañstwa, a ogólnokrajowe oszustwo, wzmacniane werbalnymi frazesami, jest
zwyk³ym wprowadzeniem Polaków w b³±d, poprzez kreowanie nieprawdziwego stanu
rzeczy, obietnice bez pokrycia i has³a o drugiej Irlandii[....]"

Ca³o¶æ na: http://wing2009.salon24.pl/131658,nagrane-beda-czyny-i-rozmowy

Zaprawdê, zaprawdê powiadam wam ¿e pe³o jest ju¿ polityczn± padlin±. Jeszcze
pe³za, jeszcze palikoci, jeszcze nawet uk±siæ potrafi ale ju¿ rozsiewa wokó³
trupi smród- nieomylny znak ¿e rozk³ad  tego politycznego potworka wszed³ w
stadium nieodwracalne. J-23

Data: 2009-10-14 09:08:10
Autor: Antenka
Pe³o zdycha ;)
On 14 Pa¼, 17:31, "Hans Kloss" <necr0...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
[...]
jak za komuny strajki nazywano przestojami w pracy, a podwy¿ki &#8211; regulacj±,
dzi¶ &#8222;afera&#8221; jest tylko &#8222;spraw±&#8221;, a wyrzucenie ministrów z rz±du -
[...]

Ha ha ha :D. Kiedy pogrzeb? Czekam z utêsknieniem :))

Antenka

Data: 2009-10-14 09:24:16
Autor: Antenka
Pe³o zdycha ;)
On 14 Pa¼, 18:10, "Borubar Benhauer" <jacek.kawec...@op.pl> wrote:
U¿ytkownik "ka³ntenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisa³

Ha ha ha :D. Kiedy pogrzeb? Czekam z utêsknieniem :))

Sam se pogrzeb zdewocia³y drucie.

Przemek

--

"Mariusz Kamiski prowadzi  tryb ¿ycia podobny do Nieprzekupnego. Mieszka w
kawalerce, nie spotyka siê ze znajomymi, nawet z PiS i Ligi Republikañskiej,

Kawsiur, ciebie te¿ do tej Pe³owskiej trumny wrzucimy, ¿eby¶ nie
brêcza³ tutaj na psp ok?:D hehehe. Czar prys³, pozosta³ jedno smród
gangreny, która od pocz±tku toczy³a tê korupcjogenn± formacjê! :D Fuj
blee :- /

Antenka

Data: 2009-10-14 18:43:49
Autor: Grzegorz Z.
Pe³o zdycha ;)
Dnia Wed, 14 Oct 2009 09:08:10 -0700 (PDT), Antenka napisa³(a):

Ha ha ha :D. Kiedy pogrzeb? Czekam z utêsknieniem :))

Tu¿ po tym jak "Pan Roman" wygra wybory prezydenckie hehehe

--
"Ka¿dy my¶l±cy cz³owiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-10-15 05:01:44
Autor: cirrus
Pe³o zdycha ;)
U¿ytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:c09455a9-eedd-467e-8969-62897677e3c4g23g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Za jakie¶ 20 lat, zd±rzysz siê zestarzeæ razem z Hanysem. :)

--
stevep

Data: 2009-10-14 18:59:57
Autor: boukun
Pe³o zdycha ;)

Zdycha,k w twoim i g³upiego Piotrusia mózgu i tak bêdziecie mieli do ¶mierci...

boukun

Data: 2009-10-15 10:35:40
Autor: awe
Pe³o zdycha ;)

U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hb508b$5ot$1atlantis.news.neostrada.pl...

Zdycha,k w twoim i g³upiego Piotrusia mózgu i tak bêdziecie mieli do ¶mierci...

boukun
-- -- -- -- -- -- -
boukun prosze cie nie kompromituj sie, stac cie na wiecej
awe

Data: 2009-10-15 10:33:03
Autor: boukun
Pe³o zdycha ;)

U¿ytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hb6mhq$ag5$1news.onet.pl...

[...]

Po¿yjemy, zobaczymy, a i teraz ca³y czas widaæ, kto siê stale kompromituje...

boukun

Data: 2009-10-14 19:01:54
Autor: ''he®sk''
Pe³o zdycha ;)

 ZOBACZ: http://w548.wrzuta.pl/obraz/7LWQyn0av5r/moderatorzy

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-10-14 18:44:22
Autor: Hans Kloss
Pe³o zdycha ;)
''he®sk'' <coza&#65533;bigbrednie@interia.pl> napisa³(a):
 ZOBACZ: http://w548.wrzuta.pl/obraz/7LWQyn0av5r/moderatorzy

O, zdjêcie niegdysiejszych prze³o¿onych niejakiego Boniego z pe³o. Tylko jak
siê ono ma do tematu w±tku?
J-23

Data: 2009-10-14 20:53:06
Autor: he®sk
Pe³o zdycha ;)
On Wed, 14 Oct 2009 18:44:22 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

''he®sk'' <coza&#65533;bigbrednie@interia.pl> napisa³(a): >  ZOBACZ: http://w548.wrzuta.pl/obraz/7LWQyn0av5r/moderatorzy

O, zdjêcie niegdysiejszych prze³o¿onych niejakiego Boniego z pe³o. Tylko jak
siê ono ma do tematu w±tku?

 tajk jak j-23 do dzisiejszych czasow. utozsamiasz sie z mikluskiem
stasiem ?

Data: 2009-10-14 19:04:26
Autor: Karol
Pe³o zdycha ;)
Hans Kloss <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³(a):
"Platforma Obywatelska trwa w politycznej agonii. Choroba, której symptomy
zauwa¿alne, ale lekcewa¿one by³y od dawna, rozpoczê³a siê nagle, co nie
znaczy, ¿e ¶mieræ musi byæ szybka i bezbolesna.

no,to ja w tym temacie tez cos wkleje. A tak juz na marginesie, osobiscie
uwazam, ze stopien demoralizacji spoleczenstwa polskiego jest tak duzy, ze
w zasadzie ten fakt( a nie Niemcy czy Rosja), jest najwiekszym zagrozeniem dla
suwerennosci Polski. Zreszta nawet na tej grupie widac to bardzo wyraznie.
Podpisanie przez Kaczynskiego Traktau Lizbonskiego, tez niczego nie zmieni.

Polacy jako spoleczenstwo sa rozsadzani od wewnatrz, przez samych siebie.
Nowotwor to niestety choroba nieuleczalna.

*Je¿eli sprawdz± siê najczarniejsze przewidywania i Tusk nie wycofa siê z
wojny, wypowiedzianej przecie¿ nie tylko przyzwoito¶ci i partiom opozycyjnym,
ale po prostu demokratycznej Polsce, to sam z³o¿y najsilniejszy dowód, ¿e jest
cz³owiekiem o mentalno¶ci przestêpczej. Dlatego wtedy, gdy premier zamknie siê
w swoim bunkrze dowodzenia s³u¿bami specjalnymi i podejmie beznadziejn± walkê
o unikniêcie wymierzenia sprawiedliwo¶ci, prezydent i opozycja musz± znale¼æ
tak± drogê do przezwyciê¿enia kryzysu pañstwa, która zagwarantuje, ¿e nie
dojdzie do rozlewu krwi.

Upadek rz±du afera ³ów nie zakoñczy kryzysu pañstwa. Problemem bowiem nie jest
nêdza ludzi Uk³adu, a demoralizacja tych milionów wyborców, którzy ochoczo
g³osowali na k³amców i z³odziei, a teraz chc± daæ prezydenturê któremu¶ z
agentów komunistycznej policji politycznej.*

http://www.wyszkowski.eu/index.php/artykuy/26/980-miaem-sen

Data: 2009-10-14 20:23:15
Autor: Karol
Pe³o zdycha ;)
 Karol <jef_f.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³(a):
Hans Kloss <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³(a): > "Platforma Obywatelska trwa w politycznej agonii. Choroba, której symptomy
> [...]

Polacy jako spoleczenstwo sa rozsadzani od wewnatrz, przez samych siebie.

eh...teraz sobie dopiero przypomialem, ze to chyba pan cos podobnego tutaj
pisal w jednej z dyskusji, a ja nie chcialm sie z ta panska diagnoza zgodzic.

Wrocilem wiec ponownie do tego watku, aby przyznac, ze mial pan niestety
racje. Bez tego sprostowania, mogloby to wygladac na plagiat panskich reflekcji.

--

Pe³o zdycha ;)