Pe³o zdycha ;)

Data: 2009-10-14 19:04:26
Autor: Karol
Pe³o zdycha ;)
Hans Kloss <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³(a):
"Platforma Obywatelska trwa w politycznej agonii. Choroba, której symptomy
zauwa¿alne, ale lekcewa¿one by³y od dawna, rozpoczê³a siê nagle, co nie
znaczy, ¿e ¶mieræ musi byæ szybka i bezbolesna.

no,to ja w tym temacie tez cos wkleje. A tak juz na marginesie, osobiscie
uwazam, ze stopien demoralizacji spoleczenstwa polskiego jest tak duzy, ze
w zasadzie ten fakt( a nie Niemcy czy Rosja), jest najwiekszym zagrozeniem dla
suwerennosci Polski. Zreszta nawet na tej grupie widac to bardzo wyraznie.
Podpisanie przez Kaczynskiego Traktau Lizbonskiego, tez niczego nie zmieni.

Polacy jako spoleczenstwo sa rozsadzani od wewnatrz, przez samych siebie.
Nowotwor to niestety choroba nieuleczalna.

*Je¿eli sprawdz± siê najczarniejsze przewidywania i Tusk nie wycofa siê z
wojny, wypowiedzianej przecie¿ nie tylko przyzwoito¶ci i partiom opozycyjnym,
ale po prostu demokratycznej Polsce, to sam z³o¿y najsilniejszy dowód, ¿e jest
cz³owiekiem o mentalno¶ci przestêpczej. Dlatego wtedy, gdy premier zamknie siê
w swoim bunkrze dowodzenia s³u¿bami specjalnymi i podejmie beznadziejn± walkê
o unikniêcie wymierzenia sprawiedliwo¶ci, prezydent i opozycja musz± znale¼æ
tak± drogê do przezwyciê¿enia kryzysu pañstwa, która zagwarantuje, ¿e nie
dojdzie do rozlewu krwi.

Upadek rz±du afera ³ów nie zakoñczy kryzysu pañstwa. Problemem bowiem nie jest
nêdza ludzi Uk³adu, a demoralizacja tych milionów wyborców, którzy ochoczo
g³osowali na k³amców i z³odziei, a teraz chc± daæ prezydenturê któremu¶ z
agentów komunistycznej policji politycznej.*

http://www.wyszkowski.eu/index.php/artykuy/26/980-miaem-sen

Data: 2009-10-14 20:23:15
Autor: Karol
Pe³o zdycha ;)
 Karol <jef_f.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³(a):
> [...]

Polacy jako spoleczenstwo sa rozsadzani od wewnatrz, przez samych siebie.

eh...teraz sobie dopiero przypomialem, ze to chyba pan cos podobnego tutaj
pisal w jednej z dyskusji, a ja nie chcialm sie z ta panska diagnoza zgodzic.

Wrocilem wiec ponownie do tego watku, aby przyznac, ze mial pan niestety
racje. Bez tego sprostowania, mogloby to wygladac na plagiat panskich reflekcji.

--

Pe³o zdycha ;)