Pe³obanda

Data: 2010-09-18 16:35:58
Autor: Hans Kloss
Pe³obanda
... ma najwyra¼niej swoich kiboli....oppsss, zwolenników znaczy,, za
kompletnych wymó¿d¿eñców. Cyrki zwi±zane z popieraniem/nie popieraniem
przez naczelnych platfonsów kandydatury niejakiego Karnowskiego na
prezydenta Sopotu  bij± wszelkie rekordy ¶mieszno¶ci- a "poparcie"
ro¶nie!!
"Otó¿, jak wiadomo saga zaczê³a siê od tego, ze Pan Julke oskar¿y³
Pana Karnowskiego, ¿e wymusza na nim ³apówkê w postaci mieszkania,
przedstawi³ dowód w postaci nagrania i tak dalej, wszyscy pamiêtamy.
Miejscowa PO zareagowa³a b³yskawicznie i pryncypialnie, mianowicie
wyrzuci³a Pana.... Julke ze swego grona. Logiczne w koñcu, najtwardszy
elektorat tej partii, siedz±cy w zak³adach karnych nigdy nie tolerowa³
donosicielstwa, wiêc partia nie mog³a post±piæ inaczej, nie ryzykuj±c
utrat± poparcia i zaufania w¶ród tego najwierniejszego grona. [...]
dobry, szlachetny car Donald rejtanowskim gestem wyrzuca niedobrego
Karnowskiego, podli bojarzy w osobach lokalnego ko³a PO przyjmuj±
tego¿ Karnowskiego i wyrzucaj± Julkego, szlachetny car surowo upomina
b³±dz±cych bojarów, ¼li bojarzy pokazuj± carowi w¶ród czo³obitnych
pok³onów ¶rodkowy palec i udzielaj± poparcia owemu Karnowskiemu w
wyborach na prezydenta Sopotu, dobry car z ojcowska mi³o¶ci± im
wybacza, ale mówi, ze w ¿yciu, z³y bojar Nowak mówi, ¿e owszem,
poprze, a co mu tam, co przy okazji pokazuje, jaki to nasz pan
prezydent Komorowski jest straszliwie niezale¿ny od PO, w³a¶ciwie
bêd±c swoist± opozycj±, wobec czego ta poprzednia opozycja jest ju¿
niepotrzebna i mo¿e byæ w³a¶ciwie bez szkody dla pluralizmu
zlikwidowana "
Ca³o¶æ na: http://niepoprawni.pl/blog/1489/good-cop-bad-cop
J-23

Data: 2010-09-19 08:05:59
Autor: u2
Pe³obanda
W dniu 2010-09-19 01:35, Hans Kloss pisze:
[...]

Ka¿dy kto ¶mie krytykowaæ partiê oszustów i z³odziei jest pisuarem,
pisdzielcem itp.

Data: 2010-09-19 10:20:32
Autor: pluton
Pe³obanda
... bij± wszelkie rekordy ¶mieszno¶ci- a "poparcie"
ro¶nie!!

I o to chodzi! Klosy szczekaj± a poparcie ro¶nie.

Nullification

Data: 2010-09-19 02:24:09
Autor: Hans Kloss
Pe³obanda
On 19 Wrz, 10:20, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

I o to chodzi! Klosy szczekaj± a poparcie ro¶nie.

Ja wiem ¿e o to chodzi.. tylko czy zdajesz sobie sprawê ¿e ono (tzn
owo poparcie) MUSI w koñcu polecieæ na zbity ryj? W momencie gdy
osi±gniêta zostanie masa krytyczna k³amstw, matactw, skurwysyñstw i
palikocizmów platfonsiarnia podzieli los elesde tow. mjullera. A ja
sobie na to spokojnie czekam ;) maj±c 99% pewno¶ci ze stanie siê to
PRZED przysz³orocznymi wyborami parlamentarnymi.
J-23

Data: 2010-09-19 11:54:30
Autor: awe
Pe³obanda

U¿ytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:244f777e-ae8c-463b-9328-daa7ef5c4d4et7g2000vbj.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
zgadzam sie z Toba. Ten proces jest znany juz od ponad 2000 lat jak nie wiecej i opisywany jest w jakims tekscie biblijnym ktorego juz niestety nie pamietam. Zawsze nastepuje przebudzenie. NIe wolno dawac PO wchodzic na tematy zastepcze. Dzis to pokazala Pizdera u Rymanowskiego w kawie na lawie pierniczac cos o krzyzu. Fajnie podumowal ja Gizynski.
Zeby nie wiem jakie byly sondaze to i tak 300 mld to suma zadluzenia ktora PO wygenerowala wciagu 4 lat swoich rzadow.
Nikogo nie stac na takie rzady.
awe

Data: 2010-09-19 15:28:25
Autor: pluton
Pe³obanda
[...]

Pozyjemy, zobaczymy. Na razie wariat mocno pracuje nad tym, ¿eby
narut siem mie pomylil.

Nullification

Data: 2010-09-19 11:10:14
Autor: u2
Pełobanda
W dniu 2010-09-19 10:20, pluton pisze:
I o to chodzi! Klosy szczekaj± a poparcie ro¶nie.

Bo PO to jedyna normalna partia. Partia Oszustów i Złodziei, a swój
swego zawsze pozna :)

Data: 2010-09-19 15:26:32
Autor: pluton
Pe³obanda
> I o to chodzi! Klosy szczekaj? a poparcie ro?nie.

Bo PO to jedyna normalna partia. Partia Oszustów i Z³odziei, a swój
swego zawsze pozna :)

No skoro wiêkszo¶æ spo³eczeñstwa to oszu¶ci i z³odzieje, to i tak nic siê
nie da zrobic.

Nullification

Data: 2010-09-19 15:59:03
Autor: u2
Pełobanda
W dniu 2010-09-19 15:26, pluton pisze:
[...]

Ściemniasz, większość wyborców nie poszło na wybory.

Data: 2010-09-19 16:21:06
Autor: pluton
Pe³obanda

> No skoro wiekszo?a spo3eczenstwa to oszu?ci i z3odzieje, to i tak nic
sie
> nie da zrobic.

¦ciemniasz, wiêkszo¶æ wyborców nie posz³o na wybory.

45% to wiêkszo¶æ ? Ano tak... pi¶dzielska logika...

pozdrawiam
pluton

Data: 2010-09-19 16:20:52
Autor: u2
Pełobanda
W dniu 2010-09-19 16:21, pluton pisze:
45% to wiêkszo¶æ ? Ano tak... pi¶dzielska logika...

Nie masz argumentów, to sięgasz do inwektyw. Typowe dla ptasiego móżdżka
z PO. :)

Data: 2010-09-19 10:21:21
Autor: Bogdan Idzikowski
Pe³obanda

U¿ytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:68121fbc-c10c-4c7f-a7e6-4c1f38e2797fm1g2000vbh.googlegroups.com...

Ca³o¶æ na: http://niepoprawni.pl/blog/1489/good-cop-bad-cop

================================

Je¶li wszystko jest takie proste i czyste i pan Julke dostarczy³ dowody, to dlaczego prokuratura przez dwa lata pieprzy siê ze ¶ledztwem, a to, co wypichci³a nie znalaz³o uznania w s±dzie?

--
J. Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"
"Jak nie wyl±dujê(my), to mnie zabije(j±)"

Data: 2010-09-19 11:23:10
Autor: raff
Pełobanda
Całość na: http://niepoprawni.pl/blog/1489/good-cop-bad-cop

================================

Jeśli wszystko jest takie proste i czyste i pan Julke dostarczył dowody,
to dlaczego prokuratura przez dwa lata pieprzy się ze śledztwem, a to,
co wypichciła nie znalazło uznania w sądzie?

Zgadnij. Wierzymy w ciebie.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-09-19 11:25:23
Autor: u2
Pe³obanda
W dniu 2010-09-19 11:23, raff pisze:
[...]

Polska prokuratura jest najlepsza na ¶wiecie. Widaæ to m.in. po jej
nieuatraszonym ¶ciganiu terrorystów. Na czele z Zakajewem.

Data: 2010-09-19 15:29:48
Autor: pluton
Pe³obanda
Polska prokuratura jest najlepsza na ¶wiecie. Widaæ to m.in. po jej
nieuatraszonym ¶ciganiu terrorystów. Na czele z Zakajewem.

To Zakajew jest terroryst±  ? Chyba za du¿o s³uchasz radia moskwa.

Nullification

Data: 2010-09-19 15:59:20
Autor: u2
Pełobanda
W dniu 2010-09-19 15:29, pluton pisze:
Polska prokuratura jest najlepsza na ¶wiecie. Widaæ to m.in. po jej
nieuatraszonym ¶ciganiu terrorystów. Na czele z Zakajewem.

To Zakajew jest terroryst±  ? Chyba za du¿o s³uchasz radia moskwa.

A ty radia Erewań.

Data: 2010-09-19 11:55:29
Autor: awe
Pe³obanda

U¿ytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i74kpu$qnf$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
dla tego glupiego chuja idzikowskiego to za trudny temat
awe

Data: 2010-09-20 09:13:09
Autor: cirrus
Pełobanda
[...]