Pe³obrzydzenie do Giertycha

Data: 2010-02-19 14:13:31
Autor: bolek
Pe³obrzydzenie do Giertycha

U¿ytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hllo3l$5qi$1inews.gazeta.pl...
http://wiadomosci.onet.pl/2130642,11,roman_chce_zmienic_wizerunek__po_jest_mu_do_tego_potrzebna,item.html

I jak mi jeszcze który¶ bêdzie pieprzy³ bzdury o tym z jak± "jadowit± ironi±"
pe³owcy traktuj± D³ugiego Romka to mu co¶ nieprzyjemnego powiem.
A taki by³ jeszcze niedawno faszystowski....
J-23
PS. Nic mnie tak nie cieszy jak oddzielanie ziarna od plew w naszej polityce.
Na jedn± stronê- ludzie porz±dni, uczciwi i prawdomówni, niechby nawet i
b³±dz±cy czasem, bo b³±dziæ to rzecz ludzka.
Na drug±- skurwysyny, z³odzieje, pe³okomuszeria, agenturalna swo³ocz i
wszelkie inne lewactwo.

Tylko ¿e zostaj± ci drudzy. Porz±dny w polityce siê nie uchowa.
Obojêtnie czy z PO, czy z PiS-u, czy czego¶ tam jeszcze.
Daj jeden przyk³ad jakiego¶ porz±dnego zajmuj±cego eksponowane stanowisko.

bolek

Pe³obrzydzenie do Giertycha