Pe³obyd³o w akcji

Data: 2011-05-11 12:02:44
Autor: Hans Kloss
Pe³obyd³o w akcji
http://www.youtube.com/watch?v=JMqrwDckEtc

....czyli kolejna ods³ona platfonsizmu stosowanego. W porównaniu z tymi
¶mieciami "kibole" Legii to czy Lecha to s± istne anio³y i
wyrafinowani intelektuali¶ci.
J-23

Data: 2011-05-11 23:08:34
Autor: jadrys
Pełobydło w akcji
W dniu 2011-05-11 21:02, Hans Kloss pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=JMqrwDckEtc

...czyli kolejna odsłona platfonsizmu stosowanego. W porównaniu z tymi
śmieciami "kibole" Legii to czy Lecha to są istne anioły i
wyrafinowani intelektualiści.
J-23

Hans, - proszę, - nie wymieniaj w jednym zdaniu kibiców Lecha z tymi zwierzętami z Warszawy..

Data: 2011-05-11 14:20:24
Autor: Hans Kloss
Pe³obyd³o w akcji
On 11 Maj, 23:08, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Hans, - proszê, - nie wymieniaj w jednym zdaniu kibiców Lecha z tymi
zwierzêtami z Warszawy..

"Zwierzêta z Warszawy" po ostatniej doskona³ej antypluskowej
demonstracji zyska³y sobie w moich oczach co¶ w rodzaju uznania. Gdyby
najsilniejsza partia opozycyjna potrafi³a tak samo jak oni,czyli
grzecznie, zgrabnie i z humorem a jednocze¶nie bezlito¶nie i z³o¶liwie
wykpiwaæ debilizm tuskodoñskiej ho³oty to o wynik jesiennych wyborów
by³bym ca³kowicie spokojny.
J-23

Data: 2011-05-12 15:33:22
Autor: jadrys
Pełobydło w akcji
W dniu 2011-05-11 23:20, Hans Kloss pisze:
On 11 Maj, 23:08, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

Hans, - proszę, - nie wymieniaj w jednym zdaniu kibiców Lecha z tymi
zwierzętami z Warszawy..
"Zwierzęta z Warszawy" po ostatniej doskonałej antypluskowej
demonstracji zyskały sobie w moich oczach coś w rodzaju uznania. Gdyby
najsilniejsza partia opozycyjna potrafiła tak samo jak oni,czyli
grzecznie, zgrabnie i z humorem a jednocześnie bezlitośnie i złośliwie
wykpiwać debilizm tuskodońskiej hołoty to o wynik jesiennych wyborów
byłbym całkowicie spokojny.
J-23

E tam, kibole z "Warszawki" to się nadają tylko do niszczenia krzeseł na stadionach a nie do skutecznej walki z ta bandą. Zwróć Hans uwagę że to kibole Kolejorza zaszli za skórę Michnikowi pierwsi, i to już dość dawno temu. I zaszkodzili nie łamaniem krzeseł...

Data: 2011-05-12 17:30:54
Autor: cirrus
Pełobydło w akcji
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iqgnib$h1v$2news.onet.pl...
[...]

Tylko zaczepianiem kibiców na meczach reprezentacji i opluwaniem kobiety.

--
stevep

Data: 2011-05-19 19:43:14
Autor: jadrys
Pełobydło w akcji
W dniu 2011-05-12 17:30, cirrus pisze:
[...]

Wcale nie jestem pewny kto kogo zaczepił w tym incydencie..

Data: 2011-05-20 03:39:40
Autor: cirrus
Pełobydło w akcji
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ir3krh$g8n$1news.onet.pl...
[...]

I niezależnie od tego pochwalasz kibolskie zachowanie?

--
stevep

Data: 2011-05-12 03:10:54
Autor: cirrus
Pełobydło w akcji
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iqetsp$5pl$1news.onet.pl...
[...]

A niby dlaczego, przecież to podobne bandziory?

--
stevep

Data: 2011-05-12 15:32:55
Autor: jadrys
Pełobydło w akcji
W dniu 2011-05-12 03:10, cirrus pisze:
[...]

Stefan, naprawdÄ™ nie powtarzaj slepo idiotyzmow wyczytanych w "Gazecie" bo tylko wychodzisz na laika.  Laika w sprawach dotyczÄ…cych subkultury stadionowej.

Data: 2011-05-12 17:29:38
Autor: cirrus
Pełobydło w akcji
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iqgnib$h1v$1news.onet.pl...
[...]

Rozumiem, że ten poznański bandyta Litar kopiący operatorkę kamery to chodzaca łagodność?

--
stevep

Data: 2011-05-19 19:43:09
Autor: jadrys
Pełobydło w akcji
W dniu 2011-05-12 17:29, cirrus pisze:

[...]

Litar nie jest osobą publiczną, a więc skoro sobie nie życzy żeby go filmować, to ta pani powinna to uszanować. A skoro nie pomogły prośby i groźby to Litar musiał użyć innych argumentów... - Co ty Stefan byś zrobił gdyby nachalna baba właziła ci z kamerą na głowę?

Data: 2011-05-20 03:38:53
Autor: cirrus
Pełobydło w akcji
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ir3kri$g8n$2news.onet.pl...
[...]

To ta pani filmowała go stojąc do niego tyłem? Tia, ja kopie każdą babę, ktora mi bruździ, to chyba twoja bajka.

--
stevep

Data: 2011-05-12 18:05:04
Autor: :he®sk:
Pe³obyd³o w akcji
On Wed, 11 May 2011 23:08:34 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]
> J-23

Hans, - proszê, - nie wymieniaj w jednym zdaniu kibiców Lecha z tymi zwierzêtami z Warszawy..

 za duzo pczekujesz od hansa. hans upadl juz tak nisko,
 ze kibol przy nim to wzor kultury i oglady.

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2011-05-12 09:52:37
Autor: Leprechuan
Pe³obyd³o w akcji

U¿ytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:b92e1aaa-74df-4df6-8ec2-14776ec0d240gh5g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Cudownie Hans, uwielbiam jak bluzgasz! ;)

BomBel

Data: 2011-05-12 06:01:10
Autor: Hans Kloss
Pe³obyd³o w akcji
On 12 Maj, 09:52, "Leprechuan" <br...@pralnia.tw> wrote:

 uwielbiam jak bluzgasz! ;)
A gdzie¶ ty sie hjeniu bluzgów w moim po¶cie dopatrzy³? To tylko twój
chory umys³ p³ata ci takie figle ;)
J-23

Data: 2011-05-19 02:13:39
Autor:
Pe³obyd³o w akcji
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisa³(a):
http://www.youtube.com/watch?v=3DJMqrwDckEtc

....czyli kolejna ods=B3ona platfonsizmu stosowanego. W por=F3wnaniu z tymi
=B6mieciami "kibole" Legii to czy Lecha to s=B1 istne anio=B3y i
wyrafinowani intelektuali=B6ci.
J-23

--

Pe³obyd³o w akcji