Pe³odebilizm- analiza zjawiska

Data: 2010-01-28 16:05:19
Autor: Hans Kloss
Pe³odebilizm- analiza zjawiska
...czyli Genialny M±¿ Szachownicy:
" Zahucza³o, zagrzmia³o i zaszumia³o. Chwilowy szok i pustka w
g³owach. A potem zaraz mózgi zape³ni³y siê nowymi kliszami. M±¿ stanu
po¶wiêcaj±cy w³asne ambicje dla dobra kraju i w ten sposób
przechodz±cy do historii. Genialny strateg zadaj±cy przeciwnikom
zabójcze pchniêcie. Mistrz szachownicy rozgrywaj±cy gambit i planuj±cy
partiê na czterdzie¶ci ruchów do przodu. Jeszcze wczoraj urz±d
prezydenta by³ kluczowy, a jego zajêcie warunkiem koniecznym do
rozpoczêcia jakichkolwiek reform. Dzi¶ to ju¿ tylko "splendor",
"zaszczyty" i "zamkniêcie w pa³acu". Przed chwil± trzeba by³o zmieniæ
konstytucjê, ¿eby premier móg³ cokolwiek zrobiæ. Obecnie siê okaza³o,
¿e jednak to on ma prawdziw± w³adzê. Do niedawna trzeba by³o wystawiaæ
najsilniejszego kandydata. Teraz wystawiaj± s³abszego, ¿eby bardziej
upokorzyæ Kaczyñskiego przegran± (motyw rzeczywi¶cie godny mê¿a
stanu). Nie mam Wam za z³e, ¿e tak natychmiast kupujecie te nowe
narracje z miejsca zapominaj±c o starych. Po to s± w koñcu tworzone
przez najwy¿szej klasy specjalistów od marketingu politycznego. Dziwi
mnie tylko, ¿e tak ochoczo siê tym chwalicie. Przecie¿ go³ym okiem
widaæ, jak z dnia na dzieñ zmieniacie zdanie. Rozumiem, ¿e trzeba daæ
wyraz politycznemu uwielbieniu. Ale pomy¶lcie chocia¿ chwile, jak
po³±czyæ wczorajsze narracje z dzisiejszymi. Bez tego, jako¶ tak
g³upio brzmi± te Wasze najnowsze deklaracje. A w wolnej chwili
proponujê siê zastanowiæ, dlaczego ta afera, co jej nie by³o, tak
bardzo przetasowa³a Wasz± ulubion± partiê? Mo¿e czasem warto na chwilê
zapomnieæ o narracjach i przyjrzeæ siê prawdziwemu ¿yciu. Mo¿na tam na
przyk³ad zobaczyæ krêcenie lodów, sp³acanie politycznych d³ugów,
dziwnych facetów, których trzeba s³uchaæ, bo za du¿o wiedz± i
konieczno¶æ produkowania ka¿dego dnia nowej ¶ciemy. I nie martwcie siê
o miejsce Waszego idola w historii. Ju¿ sobie na nie zas³u¿y³.
"Panowie policzmy g³osy!" i "Tusku musisz!" nie zostan± szybko
zapomniane."
¯ywcem i w ca³o¶ci przepastowane z: http://defetyk.salon24.pl/153221,genialny-maz-szachownicy

Wiwisekcja mentalno¶ci  pe³owca to mo¿e i  ucieszne przedsiêwziêcie,
ale tylko dla kogo¶ kto robi to po raz pierwszy. Dla mnie pe³owiec to
po prostu jeszcze jedna mutacja  tego samego pezetpeerowca, pronowca,
czy uwo³a który zaludnia licznie nasz kraj od dziesiêcioleci. We ³bie
pró¿nia doskona³a, w oczach têsknota za rozumem, morda k³api±ca
najg³upsze nawet frazesy podsuwane mu naprêdce przez propagandystów
Przewodniej Si³y Narodu......bezmy¶lni polityczni kibole, tym
szkodliwsi od kiboli pi³karskich ze gotowi z kartk± wyborcz± w rêce
wcielaæ w ¿ycie swoje urojenia. I nawet jak sie pe³o rozpadnie z
hukiem  to niczego to nie zmieni- fachmani od zagospodarowania
bezmózgiego elektoratu zaraz podsun± mu nowa Jedynies³uszn± Partyjê do
wierzenia. Bo w demokracji to w³a¶nie durnie s± prawdziw± Klas±
Panuj±c±.
J-23

Data: 2010-01-28 20:24:02
Autor: Pistacjusz
Pe³odebilizm- analiza zjawiska
Bardzo celne uwagi.

Elektorat PO ma co¶ w sobie z niewolnicy-prostytutki. To s± ludzie
ca³kowicie pozbawieni godno¶ci, szacunku do samego siebie i strasznie
zakompleksieni. Naprawdê godne wspó³czucia kreatury których marne
¿ycie jest koszmarem.

Data: 2010-01-29 04:55:47
Autor: zbig
On 29 Sty, 05:24, Pistacjusz <pistacj...@gmail.com> wrote:
[...]

O¶le.  Jaki mo¿e mieæ kompleks wykszta³cony, m³ody, dobrze zarabiaj±cy
mieszkaniec miasta ( typowy elektorat PO) wzglêdem niedouka, bez pracy
i perspektyw w jego macierzystym Wypi¼dziewie ( typowy elektorat PiS).
Ty siê puknij tam gdzie normalny cz³owiek zazwyczaj ma g³owê.

Data: 2010-01-30 14:28:49
Autor: awe
Pe³odebilizm- analiza zjawiska

Data: 2010-01-30 07:15:59
Autor: zbig
Pe³odebilizm- analiza zjawiska

Data: 2010-01-30 16:31:37
Autor: awe
Pe³odebilizm- analiza zjawiska

Data: 2010-01-29 11:33:42
Autor: *.he®sk.*
Pe³odebilizm- analiza zjawiska
On Thu, 28 Jan 2010 20:24:02 -0800 (PST), Pistacjusz
<pistacjusz@gmail.com> wrote:

Bardzo celne uwagi.
  swiadczace wylacznie o kompleksie.

[...]

 usilujesz sobie wmowic, ze jestes lepszy od nich?
 wulgaryzmy ktore tu prezetujesz swiadcza jedynie
 o twoim pochodzeniu srodowiskowym. srodowisko z ktorego
 usilujesz sie wyrwac byc moze takie zachowania uwaza
 za szpanerstwo ale we wspolczesnym swiecie garniturow
 kwalifikowane jest do zenujaco prostackich.

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-29 14:10:28
Autor: MH
[...]

=======================

Powy¿sze odnosi siê do KA¯DEGO elektoratu. Z tego powodu nigdy nie bra³em i
nie bêdê bra³ udzia³u w tych farsach zwanych wyborami.. I z tego powodu nigdy nie by³em i nie bêdê zawiedziony.. Kiedy¶ starano siê
wmówiæ mi wy¶wiechtanymi sloganami , ¿e "milcz±cy g³osu nie maj±" i takie tam
pierdo³y..  Dzisiaj z racji wieku wiem , ¿e mia³em racjê... Nie warto siê
podniecaæ takimi g³upotami. Jak widaæ , afery i przekrêty to norma wspó³czesnej
post prl-owskiej Polski ... Afery gruntowa , przeciekowa , wêglowa ,cmentarna
itd. Jeszcze trochê bêdzie kartoflana , buraczana i fiut wie jeszcze jaka ...

MH
Jeszcze trochê bêdzi

Data: 2010-01-29 01:21:11
Autor: awe
Pe³odebilizm- analiza zjawiska

U¿ytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:561192dc-4371-4ed3-b675-4a1704766871o9g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- --
dokladnie wlasnie tak zachowal sie dzis walkun juz tak nagle miluje Komorowskiego. on mu pasuje, drugi monsz stantu , a to zwykly cham, co  za dno

awe

Data: 2010-01-29 11:33:42
Autor: *.he®sk.*
Pe³odebilizm- analiza zjawiska
On Thu, 28 Jan 2010 16:05:19 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

 [litosciwie wyciete]

 analizujac zjawisko "hans kloss" mozna dojsc do wniosku,
 ze osoba ta cierpi na kopleks malego czlonka.  pochodzac z nizin spolecznych deprecjonuje innych
 stojacych wyzej w hierarchi spolecznej usilujac  w ten sposob zredukowac dysonas poznawczy wynikajacy
 z niskiego poczucia wlasnej wartosci. tacy ludzie jak  "hans kloss" (juz sam alias swiadczy o kompleksie)  zwykle musza miec wroga, a obrazajac innych, odhumanizujac
 ich staraja sie wmowic sobie, ze sa wartosciowymi ludzmi.

Data: 2010-01-29 05:10:25
Autor: Hans Kloss
Pe³odebilizm- analiza zjawiska
*. he®sk. * napisa³(a):

 analizujac zjawisko "hans kloss" mozna dojsc do wniosku,
[stek bzdur]

Zaiste klasyczny przyk³ad tego co siê kluje miêdzy czaszk± a
podniebieniem u przeciêtnego  prope³owskiego kibola ;). Na moje
niezbyt wprawne oko 10exp(-6) tora....
J-23

Data: 2010-01-29 14:40:32
Autor: *.he®sk.*
Pe³odebilizm- analiza zjawiska
On Fri, 29 Jan 2010 05:10:25 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

>  analizujac zjawisko "hans kloss" mozna dojsc do wniosku,
> [stek bzdur]

 niestety nie. analize "zjawiska" przeprowadzili moi studenci
 i analiza jest ich zdaniem trafna.

Zaiste klasyczny przyk³ad tego co siê kluje miêdzy czaszk± a
podniebieniem u przeciêtnego  prope³owskiego kibola ;).

 coz, elektorat pis pochadzacy "z ludu" nie prezentuje
 soba tego co nazywamy inteligencja wrodzona.

Na moje niezbyt wprawne oko 10exp(-6) tora....

 twoje problemy z widzeniem rzeczywistosci mnie nie interesuja.

Data: 2010-01-30 14:26:41
Autor: awe
Pe³odebilizm- analiza zjawiska

Data: 2010-01-29 15:13:03
Autor: MH
> [...]

Zaiste klasyczny przyk³ad tego co siê kluje miêdzy czaszk± a
podniebieniem u przeciêtnego  prope³owskiego kibola ;). Na moje
=====================

U ciebie to ju¿ pró¿nia absolutna : 0 ppm. Hansio chcia³ zab³ysn±æ i jak zwykle
da³ plamê.. Powszechnie stosowanym jest uk³ad jednostek SI .  Wiêc w jakich
jednostkach nale¿a³oby to wyraziæ g³upku ???  Aha , jeszcze jedno ... 10exp(-6) - co to takiego ???  Wyt³umacz , przeczytaj/napisz to po polsku...

MH

Data: 2010-01-29 06:45:48
Autor: Hans Kloss
Pe�odebilizm- analiza zjawiska
MH napisa³(a):

 Powszechnie stosowanym jest uk³ad jednostek SI .
To sobie go powszechnie stosuj.

 Aha , jeszcze jedno ...
10exp(-6) - co to takiego ???  Wyt³umacz , przeczytaj/napisz to po polsku... .

Nie mam zamiaru niczego nikomu na tej grupie t³umaczyæ bo nie prowadzê
tu szkolenia niedouków
J-23

Data: 2010-01-29 17:20:38
Autor: Artur Borubar
[...]

"Projekcja atrybutywna - projekcja cechy w³asnej, ¶wiadomej. Polega na tym, ¿e innym ludziom przypisuje siê w³asne u¶wiadomione cechy negatywne. Projekcja ta jest wiêksza wtedy, gdy osoba, której przypisuje siê cechy podobne do w³asnych jest lubiana i ceniona."

Przemek

--
 Z dokumentu wynika, ¿e w CBA nie by³o jasnych
kryteriów, wed³ug których przyznawano nagrody i premie. Premiowymi

Data: 2010-01-30 14:28:04
Autor: awe