Pe³odebilizm- analiza zjawiska

Data: 2010-01-29 11:33:42
Autor: *.he®sk.*
Pe³odebilizm- analiza zjawiska
On Thu, 28 Jan 2010 16:05:19 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

 [litosciwie wyciete]

 analizujac zjawisko "hans kloss" mozna dojsc do wniosku,
 ze osoba ta cierpi na kopleks malego czlonka.  pochodzac z nizin spolecznych deprecjonuje innych
 stojacych wyzej w hierarchi spolecznej usilujac  w ten sposob zredukowac dysonas poznawczy wynikajacy
 z niskiego poczucia wlasnej wartosci. tacy ludzie jak  "hans kloss" (juz sam alias swiadczy o kompleksie)  zwykle musza miec wroga, a obrazajac innych, odhumanizujac
 ich staraja sie wmowic sobie, ze sa wartosciowymi ludzmi.
  --

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-29 05:10:25
Autor: Hans Kloss
Pe³odebilizm- analiza zjawiska
*. he®sk. * napisa³(a):

 analizujac zjawisko "hans kloss" mozna dojsc do wniosku,
[stek bzdur]

Zaiste klasyczny przyk³ad tego co siê kluje miêdzy czaszk± a
podniebieniem u przeciêtnego  prope³owskiego kibola ;). Na moje
niezbyt wprawne oko 10exp(-6) tora....
J-23

Data: 2010-01-29 14:40:32
Autor: *.he®sk.*
Pe³odebilizm- analiza zjawiska
On Fri, 29 Jan 2010 05:10:25 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

>  analizujac zjawisko "hans kloss" mozna dojsc do wniosku,
> [stek bzdur]

 niestety nie. analize "zjawiska" przeprowadzili moi studenci
 i analiza jest ich zdaniem trafna.

Zaiste klasyczny przyk³ad tego co siê kluje miêdzy czaszk± a
podniebieniem u przeciêtnego  prope³owskiego kibola ;).

 coz, elektorat pis pochadzacy "z ludu" nie prezentuje
 soba tego co nazywamy inteligencja wrodzona.

Na moje niezbyt wprawne oko 10exp(-6) tora....

 twoje problemy z widzeniem rzeczywistosci mnie nie interesuja.

Data: 2010-01-30 14:26:41
Autor: awe
Pe³odebilizm- analiza zjawiska

Data: 2010-01-29 15:13:03
Autor: MH
> [...]

Zaiste klasyczny przyk³ad tego co siê kluje miêdzy czaszk± a
podniebieniem u przeciêtnego  prope³owskiego kibola ;). Na moje
=====================

U ciebie to ju¿ pró¿nia absolutna : 0 ppm. Hansio chcia³ zab³ysn±æ i jak zwykle
da³ plamê.. Powszechnie stosowanym jest uk³ad jednostek SI .  Wiêc w jakich
jednostkach nale¿a³oby to wyraziæ g³upku ???  Aha , jeszcze jedno ... 10exp(-6) - co to takiego ???  Wyt³umacz , przeczytaj/napisz to po polsku...

MH

Data: 2010-01-29 06:45:48
Autor: Hans Kloss
Pe�odebilizm- analiza zjawiska
MH napisa³(a):

 Powszechnie stosowanym jest uk³ad jednostek SI .
To sobie go powszechnie stosuj.

 Aha , jeszcze jedno ...
10exp(-6) - co to takiego ???  Wyt³umacz , przeczytaj/napisz to po polsku... .

Nie mam zamiaru niczego nikomu na tej grupie t³umaczyæ bo nie prowadzê
tu szkolenia niedouków
J-23

Pe³odebilizm- analiza zjawiska