Pe?opolowanie

Data: 2011-02-26 13:17:29
Autor: Hans Kloss
Pe?opolowanie
Przyjeżdża Bardzo Ważny Urzędnik z ministerstwa do gajowego w pewnym
bogatym w zwierzostan leśnictwie i pyta go o warunki do polowania. Bo
się wyższe sfery rządowo-platfonskie chcą w ten właśnie sposób, wzorem
rezydenta komoruskiego, rozerwać i zrelaksować po trudach rządzenia.
Gajowy bardzo się ucieszył ze splendoru, przedstawił sytuację
zwierzostanowo-noclegową i po uzgodnieniu wstępnych założeń pyta: "A
któż taki zamiaruje z samej Warsiawy przyjechać w nasze skromne progi
na to polowanie"?
Nooo... odpowiada Bardzo Ważny Urzędnik- będą Tusk, Fedak, Pawlak,
Schetyna, Kopacz, Klich, Grad...
Gajowy macha rekami i przerywa "Nie, nie!!! Nie o takich mi chodziło,
nie zrozumieliśmy się! Nagonkę to ja mogę z miejscowych zorganizować,
mnie się rozchodzi o to kto z Jaśniepaństwa MINISTRÓW polowanie
zaszczyci"......

Co dedykuję wszystkim którym  fakt że  premierem Rządu Najjaśniejszej
Rzeczpospolitej mógł zostać typ o nazwisku Tusk nijak nie pasuje do
Jej majestatu. O imieniu rzeczonego zamilczę....
J-23

Data: 2011-02-27 07:51:40
Autor: Hans Kloss
Pe?opolowanie

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:80016e46-6372-4157-9187-d75308da0301q14g2000vbf.googlegroups.com...
[...]

Za takie starocie Kain zaciukał Abla! Tak przy okazji, czy to prawda, że Jarosław Kaczyński nie umie pływać? To, że nie potrafi pisać na klawiaturze komputera to juz wiemy.

HansKoss

Pe?opolowanie