Pe³orecenzja

Data: 2010-03-04 20:55:55
Autor: Hans Kloss
Pe³orecenzja
"W pierwszych s³owach mojego postu pragnê poinformowaæ, ¿e ksi±¿ki Artura
Domos³awskiego nie czyta³em, a w zwi±zku z tym mam o niej bardzo du¿o do
powiedzenia.  Kto¶ s³abo zorientowany w realiach Polski uzna to za groteskê,
ale nie my, którzy wiemy, ¿e to norma w III RP.  Co tam norma, to standard
praktykowany przez autorytety i ma liczne precedensy, których nie ma potrzeby
wymieniaæ [...]"

Ca³o¶æ, zdecydowanie warta przeczytania, na: http://seaman.salon24.pl/161132,rykoszety-domoslawskiego

Przepiêknie d³awi siê pe³oswo³ocz t± ¿ab±- Domos³awskiego nie wypada zgnoiæ
sponiewieraæ czy wyszydziæ ani nas³aæ na niego komisji jak na jakiego¶ Zyzaka
Cenckiewicza czy Gontarczyka- bo to przecie¿ "swój" Z drugiej strony "odpór"
daæ trzeba no bo przecie¿ "a³toryteta" szargaj±. Wykonuje wiêc lewacka
pe³obanda pocieszne ³amañce semantyczne, bredzi, palikoci i bzdurzy rzeczy tak
nieprawdopodobnie g³upie (vide niejaka ¦roda ;) ¿e a¿ rado¶æ bierze s³uchaæ.
J-23

Data: 2010-03-04 22:41:30
Autor: u2
Pe³orecenzja
W dniu 2010-03-04 21:55, Hans Kloss pisze:

[...]

To o t± ksi±¿kê jest ten ca³y rejwach w tiwi ? Domos³awski choæ
ho³ubiony przez GWno i wywodz±cy siê tamtego krêgu wali miêdzy oczy.
Wystarczy przeczytaæ jego Amerykê zbuntowan±, za któr± dosta³ nagrodê :)

Data: 2010-03-04 14:15:52
Autor: Hans Kloss
Pe³orecenzja
On 4 Mar, 22:41, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Wystarczy przeczytaæ jego Amerykê zbuntowan±, za któr± dosta³ nagrodê :)

Ano, s³ysza³em ¿e jest ow³adniêty tak± antyamerykañsk± mani± przy
której fanatyzm cycka jawi siê niczym nieszkodliwe dziwactwo ;).
J-23

Data: 2010-03-04 23:51:36
Autor: cytryna
Pe³orecenzja
> [...]

ho³ubiony przez GWno i wywodz±cy siê tamtego krêgu wali miêdzy oczy.
Wystarczy przeczytaæ jego Amerykê zbuntowan±, za któr± dosta³ nagrodê :)

Dawno juz dowiedziono, ze nikt tak nie za³atwi na cacy klienta jak swój swego.
Odwróci³o siê szczê¶cie od - jak mawiaj± na mie¶cie - "¯yda z Piñska". Prawda zawsze wychodzi na jaw, z oporami, pó¼no ale jak ta przys³owiowa oliwa.

Data: 2010-03-05 12:02:53
Autor: =he®sk=
Pe³orecenzja
On Thu, 4 Mar 2010 20:55:55 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

Przepiêknie d³awi siê pe³oswo³ocz t± ¿ab± [...]

 raczej ty sie dlawisz. wlasnym pieniactwem.

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://bezswiatel.4.pl/

Pe³orecenzja