Pe³oska dzicz

Data: 2010-02-27 14:08:25
Autor: Hans Kloss
Pe³oska dzicz
"[...] Oni zastanawiaj± siê, czy wywiad Drzewieckiego, udzielony dla
mediów polonijnych na Florydzie, jest wynikiem uzasadnionego czy nie,
¿alu do polskiej rzeczywisto¶ci. Trwaj± dysputy. Padaj± argumenty.
[...] Rozwa¿anie, czy asystent ministra, traktowa³ ministerstwo jak
biuro s³u¿±ce do obs³ugi VIPów biznesowych, z w³asnej woli czy na
polecenie szefa. Czy chcia³ b³ysn±æ w ¶rodowisku i pochwaliæ siê
mo¿liwo¶ciami, czy je mia³. A ja s³ucham. I czekam.[...] Chce
us³yszeæ, ¿e politycy i ich pomocnicy nie mog± traktowaæ pañstwa jak
prywatnego folwarku. Czekam na s³owa, ¿e ka¿da forma,
pozaregulaminowego nacisku na proces legislacyjny oraz podejrzane
kontakty z biznesmenami, s± z³amaniem podstawowych obowi±zków pos³a
[...]I wtedy sobie my¶lê. Polska to dziki kraj. Tylko nie w znaczeniu,
zasugerowanym przez Mira."

Ca³o¶æ na: http://1maud.salon24.pl/160031,oni-zabijaja

I tak jest w istocie, w szybkim tempie na powrót stajemy siê jak±¶
bananow±, kolesiowsk± dzikolandi± jak za edziagierka czy innego
jaruzela. Albowiem na powrót do w³adzy dorwa³a siê dzicz o mentalno¶ci
troglodytów.
J-23

Data: 2010-02-28 08:54:28
Autor: -he®sk-
Pe³oska dzicz
On Sat, 27 Feb 2010 14:08:25 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

[...} Polska to dziki kraj. Tylko nie w znaczeniu,
zasugerowanym przez Mira."

 jezeli czyta sie was hans tez odnosze takie wrazenie.
 dzicz, prostactwo, chamstwo, pieniactwo i opluwanie
 zamiast argumentow. przy tobie miro to cienias.

[...]

 na szczescie narod w swojej madrosci nie dopuscil do wladzy
 prezesa i jego sfory. --

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-28 02:36:55
Autor: Hans Kloss
Pe³oska dzicz
On 28 Lut, 08:54, -he®sk- <wc bigbred...@interia.pl> wrote:

 jezeli czyta sie was hans
.... to nie sposób zanegowaæ merytorycznie "naszych" racji. Pozostaje
wekslowanie tematu na kaczory i powtarzanie k³amstw o 3 milionach
mieszkañ fozzie, telegrafie oraz plucie, obelgi i insynuacje. Czyli to
co uprawiasz na tej grupie.
J-23

Data: 2010-02-28 11:53:47
Autor: -he®sk-
Pe³oska dzicz
On Sun, 28 Feb 2010 02:36:55 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

>  jezeli czyta sie was hans
... to nie sposób zanegowaæ merytorycznie "naszych" racji.

 jakich racji? oprocz bluzgania nie przedstawiasz zadnych argumentow.

Pozostaje wekslowanie tematu na kaczory i powtarzanie k³amstw o 3 milionach
mieszkañ

 jarek obiecal 3 mln mieszkan. udalo mu sie wybudowac jedynie peron.
fozzie, telegrafie

 smrodek sie ciagnie, co ? ;o))

oraz plucie, obelgi i insynuacje.

 I KTO TO MOLWI ?!! czytasz to co tu wypisujesz ?
 patrz temat, gamoniu ;o)))

Czyli to co uprawiasz na tej grupie.

 nie ze mna te numery hans. piszesz o sobie.

Data: 2010-02-28 05:36:03
Autor: Hans Kloss
Pe³oska dzicz
On 28 Lut, 11:53, -he(R)sk- <wc bigbred...@interia.pl> wrote:

 jarek obiecal 3 mln mieszkan. u

Gówno prawda, pozostaniesz k³amliwym bydlakiem dopóki powy¿szego
twierdzenia nie UDOWODNISZ.

 smrodek sie ciagnie, co ? ;o))

Tak, od twoich oszczerczych postów

 patrz temat, gamoniu ;o)))

Co ci siê w temacie nie podoba gnoju? Pe³obydlê, przy milcz±cej
aprobacie swoich kolegów z jaczejki,  nazwa³o  moj± Ojczyznê dzikim
krajem, wiêc ja mam pe³ne podstawy nazwaæ pe³obandê dzicz± en masse.
J-23

Data: 2010-02-28 15:06:47
Autor: bolek
Pe³oska dzicz

U¿ytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:ea6ff2ba-c3a5-4bc2-9a96-ed227b48a207g28g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- --

Nie tylko pe³obandê. Ca³± t± sforê politykierów. Dzicz z buszu.
Ma³py m±drzejsze. Europa ma darmowy kabaret na miejscu.

bolek

Data: 2010-02-28 09:13:52
Autor: Hans Kloss
Pe³oska dzicz
On 28 Lut, 15:06, "bolek" <bo...@neostrada.pl> wrote:

Europa ma darmowy kabaret na miejscu.

Dlatego trzeba zmieniæ system bo widaæ ¿e niemal ka¿da kolejna zmiana
warty ¶wiñ przy korycie przynosi coraz bardziej op³akane skutki.
J-23

Data: 2010-02-28 20:56:50
Autor: Jadrys
Pe³oska dzicz
W dniu 2010-02-28 18:13, Hans Kloss pisze:
[...]

Na jaki?

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-02-28 12:18:43
Autor: Hans Kloss
Pe³oska dzicz
On 28 Lut, 20:56, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> Dlatego trzeba zmieniæ system bo widaæ ¿e niemal ka¿da kolejna zmiana
> warty ¶wiñ przy korycie przynosi coraz bardziej op³akane skutki.
> J-23

Na jaki?

Mo¿e dla odmiany na rozs±dny? Docelowo oczywi¶cie monarchia
dziedziczna, ale póki co mo¿na sterowaæ ku elekcyjnej- a na pocz±tek
choæby skopiowaæ amerykañski system prezydencki.
J-23

Data: 2010-03-01 09:58:16
Autor: Jadrys
Pe³oska dzicz
W dniu 2010-02-28 21:18, Hans Kloss pisze:
[...]

Czyli tak czy owak marzy ci siê dyktatura Hans.  O monarchii nie bêdê pisa³ bo to oczywiste ¿e jest to ustrój ca³kowicie skompromitowany..  A z demokracja w USA jest jak z "Fordami T" mo¿esz wybieraæ jaki chcesz pod warunkiem ¿e bêdzie on w kolorze czarnym. A teraz s± do wyboru demokraci albo republikanie - czyli jedno dyktatorskie kapitalistyczne  plugastwo.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-03-01 02:24:26
Autor: Hans Kloss
Pe³oska dzicz
On 1 Mar, 09:58, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Czyli tak czy owak marzy ci si dyktatura Hans.
Mi siê nic nie "marzy"- po prostu wszystko inne jest jeszcze gorsze.
Zw³aszcza demokracja jest idiotyzmem- spróbuj zorganizowaæ jakakolwiek
firmê w ten sposób ¿eby jej kierownictwo wybiera³a za³oga. Wiadomo ¿e
wybior± tych którzy im obiecaj± jak najwiêcej wyp³aty i jak najmniej
roboty bo taka jest ludzka natura. A ¿e firma zostanie w ten sposób w
krótkich abcugach  doprowadzona do ruiny to ju¿ przekracza zdolno¶æ
przewidywania przeciêtnego szaraczka. Firma, podobnie jak pañstwo,
musi mieæ W£A¦CICIELA, kogo¶ kto bêdzie ni± kierowa³ maj±c na uwagê
perspektywê dziesiêcio- a nawet stuleci a nie powodowa³ siê dora¼nymi
korzy¶ciami i zachciankami tzw. "elektoratu".
J-23

Data: 2010-03-05 21:04:54
Autor: Jadrys
Pe³oska dzicz
W dniu 2010-03-01 11:24, Hans Kloss pisze:
[...]

Jedynie prawdziwy komunizm mo¿e sprawiæ ze ludzie bêd± szczê¶liwi.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-03-05 12:27:08
Autor: Hans Kloss
Pe³oska dzicz
On 5 Mar, 21:04, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Jedynie prawdziwy komunizm mo¿e sprawiæ ze ludzie bêd± szczê¶liwi.
... tak jak dzi¶ s± szczê¶liwi  mieszkañcy Korei Pó³nocnej czy  Kuby.
Albo nawet wrêcz tak jak owe 2 miliony mieszkañców Kambod¿y
uszczê¶liwionych wiekui¶cie przez Prawdziwych Komunistów pod ¶wiat³ym
kierownictwem Pol-Pota.
J-23

Data: 2010-03-07 00:38:48
Autor: Jadrys
Pe³oska dzicz
W dniu 2010-03-05 21:27, Hans Kloss pisze:
[...]

O namiastce prawdziwego komunizmu mo¿emy mówiæ tylko w wypadku Kuby.. Mimo blokady tej wyspy przez USA i ich piesków panuje tam wzglêdny dobrobyt (w porównaniu z s±siadami Kuby) i sprawiedliwo¶æ spo³eczna.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-03-07 08:56:10
Autor: .he®sk.
Pe³oska dzicz
On Sun, 07 Mar 2010 00:38:48 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

O namiastce prawdziwego komunizmu mo¿emy mówiæ tylko w wypadku Kuby.. Mimo blokady tej wyspy przez USA i ich piesków panuje tam wzglêdny dobrobyt (w porównaniu z s±siadami Kuby) i sprawiedliwo¶æ spo³eczna.

 buuuuuuuuhahiiiiihahahahhahahhahahahahhahahahahahahhaahhahahahahaaa !

Data: 2010-03-07 19:35:39
Autor: Jadrys
Pełoska dzicz
W dniu 2010-03-07 08:56, .he®sk. pisze:
On Sun, 07 Mar 2010 00:38:48 +0100, Jadrys<Che@yahoo.com>  wrote:

O namiastce prawdziwego komunizmu możemy mówić tylko w wypadku Kuby..
Mimo blokady tej wyspy przez USA i ich piesków panuje tam względny
dobrobyt (w porównaniu z sąsiadami Kuby) i sprawiedliwość społeczna.

  buuuuuuuuhahiiiiihahahahhahahhahahahahhahahahahahahhaahhahahahahaaa !

proponuje wziąć coś na uspokojenie.. Podobno "Xanax" jest niezły.

Data: 2010-03-07 16:53:47
Autor: cirrus
Pe³oska dzicz
U¿ytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hmup24$kc2$1news.onet.pl...
[...]

Panie Bo¿e strze¿ nas od takiego dobrobytu, to juz lepsza nasza bieda.

--
stevep

Data: 2010-03-07 19:34:31
Autor: Jadrys
Pe³oska dzicz
W dniu 2010-03-07 16:53, cirrus pisze:

[...]

Nie wywo³uj imienia Jego nadaremno.  I nie wspominaj o "naszej biedzie" skoro sam powiadasz ¿e nie¼le ci sie ¿yje..

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-03-08 10:17:39
Autor: cirrus
Pe³oska dzicz
U¿ytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hn0rji$seg$1news.onet.pl...
[...]

¯adnej rozpusty i wymagañ ponad stan kieszeni.

--
stevep

Data: 2010-03-06 09:19:44
Autor: =he®sk=
.Re: Pe³oska dzicz
On Fri, 05 Mar 2010 21:04:54 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

 [...]

Jedynie prawdziwy komunizm mo¿e sprawiæ ze ludzie bêd± szczê¶liwi.

 przedstawcie na jadry zalozenia "prawdziwego komunizmu".
 mozecie sie podeprzec przykladem np kuby albo wietnamu pln.

Data: 2010-03-07 00:40:20
Autor: Jadrys
.Re: Pełoska dzicz
W dniu 2010-03-06 09:19, =he®sk= pisze:
On Fri, 05 Mar 2010 21:04:54 +0100, Jadrys<Che@yahoo.com>  wrote:

  [...]

Jedynie prawdziwy komunizm może sprawić ze ludzie będą szczęśliwi.

  przedstawcie na jadry zalozenia "prawdziwego komunizmu".
  mozecie sie podeprzec przykladem np kuby albo wietnamu pln.

Nie rozumiem o co ci chodzi.. przykro mi bardzo.

Data: 2010-03-07 08:56:11
Autor: .he®sk.
.Re: Pe³oska dzicz
On Sun, 07 Mar 2010 00:40:20 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   mozecie sie podeprzec przykladem np kuby albo wietnamu pln.

Nie rozumiem o co ci chodzi.. przykro mi bardzo.

 przedstaw mi zalozenia "prawdziwego komunizmu".

Data: 2010-03-07 16:35:28
Autor: cirrus
.Re: Pe³oska dzicz
U¿ytkownik ".heRsk." <?bigbrednie@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:sim6p59t0r544cpduguub1sfs1aidh4iob4ax.com...
[...]

A jeszcze lepiej, czym ró¿ni siê prawdziwy od nieprawdziwego, a mo¿e ten "prawdziwy" to nigdy nieistniejacy wybryk natury.

--
stevep

Data: 2010-03-07 19:39:39
Autor: Jadrys
.Re: Pe³oska dzicz
W dniu 2010-03-07 16:35, cirrus pisze:
[...]

W prawdziwym nie ma miejsca na mordowanie niewinnych.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-03-08 10:01:10
Autor: cirrus
.Re: Pe³oska dzicz
U¿ytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hn0rt6$seg$4news.onet.pl...
[...]

To zdecydowanie niemo¿liwe, ani teraz, ani w przesz³o¶ci.

--
stevep

Data: 2010-03-08 13:06:57
Autor: Jadrys
.Re: Pe³oska dzicz
W dniu 2010-03-08 10:01, cirrus pisze:
[...]

Jest mo¿liwe.. Takie wa¶nie s± za³o¿enia tego ustroju.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-03-07 19:38:44
Autor: Jadrys
.Re: Pełoska dzicz
[...]

Proste - "Równość Wolność Braterstwo"...

Data: 2010-03-06 10:17:44
Autor: cirrus
Pe³oska dzicz
U¿ytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hmro56$agg$1news.onet.pl...
[...]

Jak ju¿ wszystkich wyr¿n±. ;)

--
stevep

Data: 2010-03-07 00:44:00
Autor: Jadrys
Pe³oska dzicz
W dniu 2010-03-06 10:17, cirrus pisze:
[...]

Raczej wyedukuj±.. Wyt³umacz± ¿e mo¿na ¿yæ  bez obdzierania innych ze skóry, ze z uczciwej samodzielnej pracy te¿ mo¿na wy¿yæ.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-03-07 08:56:10
Autor: .he®sk.
Pe³oska dzicz
On Sun, 07 Mar 2010 00:44:00 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

Raczej wyedukuj±.. Wyt³umacz± ¿e mo¿na ¿yæ  bez obdzierania innych ze skóry, ze z uczciwej samodzielnej pracy te¿ mo¿na wy¿yæ.

 tak, tak. pensja kubanczyka to 25 dolarow !  mozna sobie pozyc!

Data: 2010-03-07 09:43:58
Autor: Bogdan Idzikowski
Pełoska dzicz

Użytkownik ".he®sk." <€bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:chm6p5p8llni93o92sg8ur1bk0i8rlnmsp4ax.com...
On Sun, 07 Mar 2010 00:44:00 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

Raczej wyedukujÄ….. WytÅ‚umaczÄ… że można żyć  bez obdzierania innych ze
skóry, ze z uczciwej samodzielnej pracy też można wyżyć.

 tak, tak. pensja kubanczyka to 25 dolarow !
 mozna sobie pozyc!

Jeśli bochenek chleba kosztuje 2 centy, a czynsz za wynajem mieszkania 2 dolary - to czemu nie?

Bogdan

Data: 2010-03-07 11:18:43
Autor: .he®sk.
Pe³oska dzicz
On Sun, 7 Mar 2010 09:43:58 +0100, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

> Raczej wyedukuj±.. Wyt³umacz± ¿e mo¿na ¿yæ  bez obdzierania innych ze
> skóry, ze z uczciwej samodzielnej pracy te¿ mo¿na wy¿yæ.

 tak, tak. pensja kubanczyka to 25 dolarow !
 mozna sobie pozyc!

Je¶li bochenek chleba kosztuje 2 centy, a czynsz za wynajem mieszkania 2 dolary - to czemu nie?

 no to maja raj na ziemi !  wybierasz sie na kube ?

Data: 2010-03-07 16:53:57
Autor: Bogdan Idzikowski
Pe³oska dzicz

U¿ytkownik ".heRsk." <?bigbrednie@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4uu6p5hal0dmu3sod9cr4elgmcie0f8sd94ax.com...
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

> [...]

 mozna sobie pozyc!

Je¶li bochenek chleba kosztuje 2 centy, a czynsz za wynajem mieszkania 2

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

A to ju¿ nie Twoja sprawa.

Bogdan

Data: 2010-03-07 19:42:02
Autor: Jadrys
Pełoska dzicz
<bogdanid@sz.home.pl>  wrote:

[...]

Raczej o osiedleniu się na stałe na Kubie to można tylko pomarzyć.

Data: 2010-03-07 19:40:21
Autor: Jadrys
Pełoska dzicz
[...]

KubaÅ„czycy wynagrodzenie za pracÄ™ odbierajÄ… w Peso. Na wycieczki zagraniczne nie muszÄ…  jeździć..

Data: 2010-03-07 19:49:53
Autor: u2
Pe³oska dzicz
W dniu 2010-03-07 19:40, Jadrys pisze:

Kubañczycy wynagrodzenie za pracê odbieraj± w Peso. Na wycieczki
zagraniczne nie musz±  je¼dziæ..

Raczej nie staæ ich.

Data: 2010-03-07 20:21:37
Autor: Jadrys
Pe³oska dzicz
W dniu 2010-03-07 19:49, u2 pisze:
W dniu 2010-03-07 19:40, Jadrys pisze:

Kubañczycy wynagrodzenie za pracê odbieraj± w Peso. Na wycieczki
zagraniczne nie musz±  je¼dziæ..

Raczej nie staæ ich.

Wielu Polaków te¿ nie staæ na zagraniczne wycieczki.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-03-08 10:18:41
Autor: cirrus
Pe³oska dzicz
U¿ytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hn0ubs$5ap$2news.onet.pl...
[...]

Eee, wkrotce bêdziemy masowo je¼dziæ do Egiptu.

--
stevep

Data: 2010-03-08 13:09:07
Autor: Jadrys
Pe³oska dzicz
W dniu 2010-03-08 10:18, cirrus pisze:
[...]

Wkrótce to wiêkszo¶æ Polaków nie bêdzie staæ na przys³owiowe "wczasy pod grusz±". W tym kierunku Polska zmierza.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-03-06 01:32:38
Autor: zbig
Pe³oska dzicz
On 1 Mar, 11:24, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
[...]

Pañstwo nie jest firma i madry rz±d powinien d±¿yc do tego, aby jak
najmniej firme przypominalo.
Pañstwo jest organizacj± polityczn± , która powinna s³uzyc swoim
cz³onkom a nie ich wyzyskiwac.

Data: 2010-03-06 20:27:54
Autor: Hans Kloss
Pe³oska dzicz
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisa³(a):
Pan1stwo nie jest firma i madry rzad powinien dazyc do tego, aby jak
najmniej firme przypominalo.

Sensem istnienia firmy jest (z punktu widzenia spo³eczeñstwa) zaspokajanie
potrzeb jej klientów. Je¿eli sensem istnienia pañstwa powinno byæ wed³ug
ciebie co¶ co jak najmniej przypomina sens istnienia firmy to.... mo¿e
przeprowad¼ siê do Korei P³n?

Panstwo jest organizacja polityczna , ktora powinna sluzyc swoim
czlonkom a nie ich wyzyskiwac.

Je¿eli wed³ug ciebie firmy istniej± po to ¿eby wyzyskiwaæ pracowników to
nie¼le masz zryte to co¶ co masz miêdzy czaszk± a podniebieniem.
J-23

Data: 2010-03-06 16:05:49
Autor: zbig
Pe³oska dzicz
On 6 Mar, 21:27, "Hans Kloss" <necr0c0w.WYT...@gazeta.pl> wrote:
zbig <zbigni...@gazeta.pl> napisa (a):

> Pan1stwo nie jest firma i madry rzad powinien dazyc do tego, aby jak
> najmniej firme przypominalo.

Sensem istnienia firmy jest (z punktu widzenia spo ecze stwa) zaspokajanie
potrzeb jej klient w. Je eli sensem istnienia pa stwa powinno by wed ug
ciebie co co jak najmniej przypomina sens istnienia firmy to.... mo e
przeprowad si do Korei P n?
Spo³eczeñstwo nie jest ¿adnym klientem pañstwa. Pañstwo powinno pe³nic
wobec spo³eczeñstwa rolê s³u¿ebn±.
Czytaæ ze zrozumieniem. Nigdzie nie napisa³em,ze sensem istnienia
firmy jest wyzyskiwanie pracowników. Napisa³em ,ze sensem istnienia
pañstwa nie powinno byæ wyzyskiwanie jego cz³onków, bo tak sie dzieje
obecnie.

Data: 2010-03-07 10:58:55
Autor: Hans Kloss
Pe³oska dzicz
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisa³(a):
Spoleczenstwo nie jest zadnym klientem panstwa.
Pañstwo (¶ci¶lej: aparat pañstwowy) istniej± na wyra¼ne zamówienie
spo³eczeñstwa, które jest (a raczej byæ powinno) jedynym odbiorc± us³ug owego
aparatu. Mo¿esz spo³eczeñstwa nie nazywaæ klientem ale zleceniodawc±,
kontrahentem, us³ugobiorc± czy jakkolwiek inaczej- nic to nie zmienia we
wzajemnych stosunkach pañstwo-spo³eczeñstwo. Oni istniej± po to ¿eby nam
u³atwiaæ ¿ycie, naszym zadaniem jest zapewnienie im ¶rodków niezbêdnych do
dzia³ania.
Panstwo powinno pelnic wobec spoleczenstwa role sluzebna.
Dok³adnie tak samo jak firma wobec swoich klientów. Firmy którym pelnienie owej s³u¿ebnej roli wychodzi kiepsko- znikaj± z rynku.
Pañstwa których rz±dy spe³niaj± kiepsko s³u¿ebn± rolê wobec swoich
spo³eczeñstw ...dopisz sobie sam.

Napisalem ,ze sensem istnienia panstwa nie powinno byc wyzyskiwanie jego
czlonkow, bo tak sie dzieje obecnie.
System demokratyczny powoduje to w³a¶nie, ¿e pañstwo staje siê pa¶nikiem dla
ca³ej rzeszy ludzi, którzy przyczynili siê do zwyciêstwa wyborczego. I nie ma
tu znaczenia czy wygra PiS czy PO czy jakie¶ inne lsd- zasada pozostaje ta
sama. Czyli podzia³ ³upów, synekur, stref wp³ywów itditp miêdzy sponsorami
zwyciêskiego ugrupowania. Ujawnienie jak  Zbycho bije czo³em  przed swoim
sponsorem Rychem to zaledwie uchylenie r±bka zas³ony skrywaj±cej ten
skandaliczny proceder.
J-23

Data: 2010-03-07 08:56:10
Autor: .he®sk.
Pe³oska dzicz
On Sat, 6 Mar 2010 20:27:54 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

Sensem istnienia firmy jest (z punktu widzenia spo³eczeñstwa) zaspokajanie
potrzeb jej klientów. [...]

 sensem istnienia firmy jest zysk.  to co tu bredzisz to typowe myslenie z okresu prl.

Data: 2010-03-07 11:30:22
Autor: Hans Kloss
Pe³oska dzicz
he?sk. <&#65533;bigbrednie@interia.pl> napisa³(a):
 sensem istnienia firmy jest zysk.

To co¶ tu napisa³ jest wla¶nie typowym my¶leniem wszelakiej komuszerii, od
woltera pocz±wszy poprzez marksów leninów na bierucie i gomu³ce skoñczywszy.
Jak widaæ na za³±czonym obrazku pe³okomuszeria jest jedynie kolejny odrostem z
tego samego, lewackiego pnia.
 to co tu bredzisz to typowe my¶lenie z okresu prl.

To co¶ tu ub¼dzi³ to jest w³a¶nie lewacki dogmat i jednocze¶nie podstawowy
punkt wyj¶cia dla lewackiej krytyki w³asno¶ci tzw "¶rodków produkcji".
Tymczasem jest to bzdura piramidalna, spo³eczeñstwo ma w dupie czy firma
przynosi zysk czy nie. Zysk firmy bêd±cy wypadkow± jej efektywno¶ci i
zapotrzebowania rynkowego na jej us³ugi to zmartwienie wy³±cznie jej
w³a¶ciciela i (po¶rednio) pracowników, dla konsumentów liczy siê wy³±cznie to
czy (i jak) firma zaspokaja ich potrzeby. Niejaki ludwik von Mises wy³o¿y³ to
jak so³tys ja³ówce ponad pó³ wieku temu, ale przecie¿ nie mo¿na spodziewaæ siê
po zwolenniku "leberalnej" pe³o aby zapozna³ siê z podstawowymi choæby
za³o¿eniami liberalizmu gospodarzcego.
J-23

Data: 2010-03-07 14:48:43
Autor: .he®sk.
Pe³oska dzicz
On Sun, 7 Mar 2010 11:30:22 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

he?sk. <&#65533;bigbrednie@interia.pl> napisa³(a): >  sensem istnienia firmy jest zysk.

To co¶ tu napisa³ jest wla¶nie typowym my¶leniem wszelakiej komuszerii, od
woltera pocz±wszy poprzez marksów leninów na bierucie i gomu³ce skoñczywszy.

 chyba cie pogielo ;o)))

Jak widaæ na za³±czonym obrazku pe³okomuszeria jest jedynie kolejny odrostem z
tego samego, lewackiego pnia.

 oprocz belkotu masz jakies afrumenty ?

>  to co tu bredzisz to typowe my¶lenie z okresu prl.

To co¶ tu ub¼dzi³ to jest w³a¶nie lewacki dogmat i jednocze¶nie podstawowy
punkt wyj¶cia dla lewackiej krytyki w³asno¶ci tzw "¶rodków produkcji".

 co belkoczesz ? ;o) przeczytaj ze zrozumieniem.

Tymczasem jest to bzdura piramidalna, spo³eczeñstwo ma w dupie czy firma
przynosi zysk czy nie.

 ale wlasciele nie ma...
Zysk firmy bêd±cy wypadkow± jej efektywno¶ci i zapotrzebowania rynkowego na jej us³ugi to zmartwienie wy³±cznie jej w³a¶ciciela i (po¶rednio) pracowników,

 wlasnie: pracownikow...

dla konsumentów liczy siê wy³±cznie to czy (i jak) firma zaspokaja ich potrzeby.

 czyzby pracownicy nie byli konsumentami ? teraz kombinuj ;o)))

Niejaki ludwik von Mises wy³o¿y³ to jak so³tys ja³ówce ponad pó³ wieku temu,

 0.5 wieku temu powiadasz...

ale przecie¿ nie mo¿na spodziewaæ siê po zwolenniku "leberalnej" pe³o aby zapozna³ siê z podstawowymi choæby za³o¿eniami liberalizmu gospodarzcego.

 to co prezentujesz tu jako zwolennik pis jedzie na kilometry komuna.

Data: 2010-03-07 06:37:53
Autor: Hans Kloss
Pe³oska dzicz
On 7 Mar, 14:48, .he®sk. < bigbred...@interia.pl> wrote:

 oprocz belkotu masz jakies afrumenty ?

Spróbuj zdaæ maturê to siê byæ mo¿e ucz±c do niej  nauczysz przy
okazji rozumieæ tekst czytany i odró¿niaæ be³kot od informacji.
Nastêpnie dokonaj zakupu dzie³a uczonego "Ludzkie dzia³anie- traktat o
ekonomii" autorstwa pana Ludwika von Misesa. Ka¿da kartka owego
licz±cego 750 stron dzie³a jest mia¿d¿±c± krytyka lewackich bredni
m.in. takich jak te twoje o "zysku". A "afrumenty"? Jakie "afrumenty"
mieæ mo¿na wobec cz³owieka (no, mo¿e trochê przesadzi³em) który
popiera fanatycznie pe³o a kupuj±c chleb interesuje siê tym czy
piek±ca go piekarnia przynosi jej w³a¶cicielowi zysk?  Ca³a reszta
ludzko¶ci szuka  chleba w postaci du¿ego i taniego bochenka, w
dodatku  smacznego, niechby nawet przy tym wypieczonego ze strat±
ekonomiczn± piekarza (to jego zmartwienie, nie nasze) a bandê ry¿ego
donka ma tam gdzie j± ry¿y donek mo¿e poca³owaæ.
J-23
PS. Dla tych którzy Misesa nie czytali : najwa¿niejsza my¶l tego
ekonomisty, która pozornie brzmi jak truizm i bana³, zosta³a przez
niego wy³o¿ona nastêpuj±co:
"Cz³owiek dzia³aj±c pragnie zast±piæ mniej zadowalaj±cy stan rzeczy
bardziej zadowalaj±cym. W jego umy¶le powstaj± wyobra¿enia
okoliczno¶ci, które odpowiada³yby mu bardziej, a jego dzia³ania maj±
na celu osi±gniêcie upragnionego stanu. Motywacj± sk³aniaj±c± do
dzia³ania jest zawsze pewien rodzaj dyskomfortu. Cz³owiek ca³kowicie
zadowolony ze swojego po³o¿enia nie mia³by motywacji do zmiany
istniej±cego stanu rzeczy. Nie mia³by ¿yczeñ ani pragnieñ; by³by
ca³kowicie szczê¶liwy. Nie podejmowa³by ¿adnego dzia³ania; po prostu
¿y³by bez trosk. Jednak¿e do podjêcia dzia³ania nie wystarczy uczucie
dyskomfortu i wyobra¿enie bardziej zadowalaj±cego stanu rzeczy.
Konieczne jest spe³nienie trzeciego warunku: przekonanie, ¿e celowe
zachowanie mo¿e doprowadziæ do usuniêcia lub przynajmniej zmniejszenia
niepokoju. Bez spe³nienia tego warunku ¿adne dzia³anie nie jest
mo¿liwe". Ta my¶l ogólna dotyczy wszelkiego dzia³ania ludzkiego, w tym
tak¿e dzia³ania w obszarze ekonomii. To nieprawda ze "kapitalista"
buduje przedsiêbiorstwo ¿eby osi±gn±æ ów, pogardzany przez jednych a
wynoszony na piedesta³ przez innych durniów, "zysk". On dzia³a tylko i
wy³±cznie po to ¿eby zmniejszyæ/usun±æ swój w³asny dyskomfort!
Podobnie pracownik- pracuje wy³±cznie po to aby zmniejszyæ odczuwany
dyskomfort, przy czym wcale nierzadko jego motywacja do pracy jest
natury pozaekonomicznej. Wolontariusze owsika czy caritasu s± bez
w±tpienia pracownikami choæ nie pobieraj± za swoj± pracê ani grosza!

Data: 2010-03-07 16:04:14
Autor: .he®sk.
Pe³oska dzicz
On Sun, 7 Mar 2010 06:37:53 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

>  oprocz belkotu masz jakies afrumenty ?

Spróbuj zdaæ maturê to siê byæ mo¿e ucz±c do niej  nauczysz przy
okazji rozumieæ tekst czytany i odró¿niaæ be³kot od informacji.

 alez rozrozniam. to co tu wypisujesz to typowy belkot pieniacza.
  [potwierdzenie, ze przedsiebiorstwa dzialaja dla zysku]

 wydajesz sie byc wyksztalconym czlowieczkiem a zachowujesz sie  jak fornal pgr-owski, prostak po niepelnym podstawowym.

Data: 2010-02-28 21:43:42
Autor: cytryna4
Pe³oska dzicz

 jarek obiecal 3 mln mieszkan. udalo mu sie wybudowac jedynie peron.  HeSk

Program PiS przedstawiony w 2005 roku. Przeczytaj i zrozumiesz ze jeste ma³ym,
p³atnym obsikiwaczem, k³amc± i oszystem zas³uguj±cym na skucie ryja.

"Program mieszkaniowy Prawa i Sprawiedliwo¶ci &#8222;Rodzina na swoim&#8221; zak³ada,
¿e ka¿da rodzina powinna dysponowaæ samodzielnym mieszkaniem: w³asnym b±d¼ wynajmowanym. Nale¿y zatem wybudowaæ w ci±gu najbli¿szych 8 lat od 3 do 4 milionów mieszkañ. PiS nie obiecuje gruszek na wierzbie. Tych mieszkañ pañstwo nie bêdzie rozdawa³o. Skoncentruje siê natomiast na tworzeniu warunków sprzyjaj±cych rozwojowi budownictwa mieszkaniowego. Bêdzie te¿ wspomagaæ ten rozwój, bo spo³ecznego problemu niedoboru mieszkañ sam mechanizm
rynkowy nie rozwi±¿e. Rozmiary wspomagania finansowego ze strony pañstwa bêd± oczywi¶cie zale¿a³y od sytuacji materialnej konkretnej rodziny."

No i gdzie sie schowa³e¶ oszu¶cie medialny?

Data: 2010-03-05 22:01:56
Autor: Slawek SWP
Pe³oska dzicz
U¿ytkownik cytryna4@poczta.onet.eu napisa³:

[...]

Tu jest napisane, ¿e Kaczyñski zbuduje i rozda...?

> Nale¿y zatem wybudowaæ w ci±gu najbli¿szych 8 lat od 3 do 4
milionów mieszkañ.

Wychodzi na to, ¿e PO nie ¿yczy³o sobie takich zmian i wywrzeszcza³o zmianê.

[...]

S³awek SWP
Sk±d wiadomo, ¿e PiS wpad³ na trop - w komisji(?) Bo przewodnicz±cy wy³±czy³ mikrofony!

['] Prawd± po oczach, przez ca³e ¿ycie!
http://blog.rp.pl/rybinski/

Data: 2010-03-06 11:41:42
Autor: cytryna
Pe³oska dzicz
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

> ... to nie sposób zanegowaæ merytorycznie "naszych" racji.  jakich racji? oprocz bluzgania nie przedstawiasz zadnych argumentow.

> Pozostaje wekslowanie tematu na kaczory i powtarzanie k³amstw o 3 milionach
> mieszkañ  jarek obiecal 3 mln mieszkan. udalo mu sie wybudowac jedynie peron. > fozzie, telegrafie  smrodek sie ciagnie, co ? ;o))

> oraz plucie, obelgi i insynuacje.  I KTO TO MOLWI ?!! czytasz to co tu wypisujesz ?
 patrz temat, gamoniu ;o)))

> Czyli to co uprawiasz na tej grupie.

 nie ze mna te numery hans. piszesz o sobie.

--   HeSk
(Prawo i Sprawiedliwo¶æ PROGRAM 2005, s 76)

Przeczytaj zak³amany szmaciarzu i nie k³am tak bezczelnie jak ca³a peowska dzicz z szefem szefów na czele. Wami mo¿na tylko pogardzaæ - prymitywna t³uszcza z namaszczenia Jaruzela i Koszczaka

[...]
Program Prawa i Sprawiedliwo¶ci wyodrêbnia pod tym k±tem trzy g³ówne
kategorie budownictwa:
Rynkowe;
Spo³eczne;
Socjalne.
Podstawowym ¼ród³em finansowania proponowanego przez Prawo i Sprawiedliwo¶æ programu mieszkaniowego bêdzie system bankowy &#8211; a kluczowym instrumentem &#8211; dostêpny dla rodzin o niskich i ¶rednich dochodach kredyt hipoteczny. Wspólnym dla wszystkich form budownictwa elementem wsparcia ze strony pañstwa bêdzie uproszczenie niezbêdnych procedur i formalno¶ci, pomoc dla gmin w obs³udze kosztów zad³u¿enia zaci±gniêtego na uzbrojenie terenu, a tak¿e tam, gdzie to mo¿liwe, likwidowanie czynników wp³ywaj±cych na wzrost kosztów budowy i sprzeda¿y 1 metra2 powierzchni u¿ytkowej."

Data: 2010-02-28 15:03:23
Autor: bolek
Pe³oska dzicz

U¿ytkownik "-heRsk-" <wc?bigbrednie@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:q68ko5d45evr9q1suejudq5j0d0snvvmr74ax.com...
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

[...]

-- -- -- -- -- -

A jaka jest ró¿nica czy w³adzê ma sfora prezesa, czy sfora dona.
Jedna swo³ocz. Polska to pustynia gdzie byle patyk udaje baobaba.
Jak ten zdrewnia³y pólg³ówek uwa¿a, ¿e Polska to dziki kraj
to niech spierdala na Florydê. Tam by go sami wykopali.

bolek

Data: 2010-03-05 21:55:21
Autor: Slawek SWP
Pełoska dzicz
<mrdevilyn@gmail.com>  wrote:

[...]

Ty też zaklinasz rzeczywistość(?) Wyciąłeś argumenty zostawiłeś ocenę. Nawet wykształciuch potrafi ponownie przeczytać wcześniejszy post - jeśli nie zapamięta po pierwszym przeczytaniu.
Rzeczony wykształciuch - o zgrozo - po przeczytaniu twojego przekręcenia może sam zacząć myśleć, wziąłeś pod uwagę, że tracisz w ten sposób swoją grupę docelową.

Całość na: http://1maud.salon24.pl/160031,oni-zabijaja

I tak jest w istocie, w szybkim tempie na powrót stajemy się jakąś
bananowÄ…, kolesiowskÄ… dzikolandiÄ… jak za edziagierka czy innego
jaruzela. Albowiem na powrót do władzy dorwała się dzicz o mentalności
troglodytów.

  na szczescie narod w swojej madrosci nie dopuscil do wladzy
  prezesa i jego sfory.

Tu już nic nie pomoże: "A u was biją murzynów"

--
SÅ‚awek SWP
Skąd wiadomo, że PiS wpadł na trop - w komisji(?) Bo przewodniczący wyłączył mikrofony!

['] Prawdą po oczach, przez całe życie!
http://blog.rp.pl/rybinski/

Data: 2010-02-28 10:24:37
Autor: u2
Pe³oska dzicz
W dniu 2010-02-27 23:08, Hans Kloss pisze:

[...]

Obecny uk³ad powsta³ z namaszczenia dwóch gieniera³ów Jeruzela i Kiszczaka.

Pe³oska dzicz