Pełoskiej błazenady ciąg dalszy

Data: 2009-04-05 09:12:29
Autor: Hans Kloss
Pełoskiej błazenady ciąg dalszy
"Jakie były dokładnie te instrukcje premiera Tuska skierowane do Kaczyńskiego? Jak wg Tuska miał postąpić Kaczyński? Z rozdartą koszulą na piersi położyć się u drzwi. Czy może tylko, zgłosić weto i zaproponować Sikorskiego. Oba rozwiązania są równie absurdalne i śmieszne. [...]
Jak niby miało wyglądać to blokowanie i gra na zwłokę? Ja sobie tego nie mogę wyobrazić, ani nie widzę sensu w takim zachowaniu, gdy wszyscy pozostali są zgodni. Dopiero to naraziło by nas na śmieszność. [...] Reasumując. Lepiej zamknąć gębę i raz na zawsze skończyć tę beznadziejną propagandę PR.
[...] Ta walka z PiS staje się nudna. Nie to jest istotą dobrego rządzenia! Zwalczanie i zohydzanie opozycji i wszystkich instytucji, którymi kierują jawni, lub tylko posądzeni o sympatię z opozycją, jest destrukcyjne. Trzeba to sobie w końcu uświadomić i odpowiedzieć na pytanie. Czy chcemy kontynuacji tej błazenady? Ja już dawno powiedziałem NIE, ale może, przy okazji tej sprawy, innym  opadną łuski z oczu."

Za dwa lata pełostwo wyląduje zapewne, tak jak przed nimi tow. mjuler, na śmietniku polityki. Ktokolwiek będzie w przyszłości naprawiał wyrządzone przez nich szkody ten powinien skorzystać przy tym z pomocy prokuratury, bo materiału zebrało sie już na niejedno dochodzenie.
J-23

--

Pełoskiej błazenady ciąg dalszy