Pełoskurwysyństw ciąg dalszy

Data: 2010-05-27 13:28:56
Autor: boukun
Pełoskurwysyństw ciąg dalszy

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:115df571-6e9d-4484-a457-b8b83389814cz17g2000vbd.googlegroups.com...
"Chciałabym przekazać Państwu jako koproducentom filmu informację, że
firma Gutek Film, w związku z emisją filmu >>Solidarni 2010<< i medialną
burzą wywołaną tym filmem, podjęła decyzję o rezygnacji z dystrybucji
kinowej filmu >>Nie opuszczaj mnie<< w reż. E. Stankiewicz."
Innymi słowy firma Gutek Costam odmawia rozpowszechniania filmu w
rezyserii pani Stankiiewicz motywując to.... wrzawą jaka wywołał
całkiem iny jej film.
Sama reżyserka skomentowała sytuację krótko i celnie:
"Dzisiaj rzeczywistość polityczno-medialna przypomina Niemcy w 1938 r.
Zaszczuwani, szykanowani, znieważani są ci, którzy patrzą władzy na
ręce"

Rozumiem, że ona czeka teraz na dojście do władzy polskiego Hitlera, co jej da wolność...

boukun

Data: 2010-05-27 13:46:49
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:htll74$1li$1mx1.internetia.pl...

[...]

czyu aby na pewno skonsultowales te wypowiedz ze swoim misiem puchatkiem?
awe

Data: 2010-05-27 13:40:36
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:htllms$vq$1news.onet.pl...

[...]

Misiu się właśnie zastanawia, czy chce mi possać..

boukun

Pełoskurwysyństw ciąg dalszy