Pe³o¶winia kwiczy wniebog³osy

Data: 2010-06-23 21:57:50
Autor: J-23
Pe³o¶winia kwiczy wniebog³osy
On 23 Cze, 23:18, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
..a sama worek drze. Przypominam- w wykonaniu platfonsów widzieli¶my
nie tak dawno istny popis lizania zadów komuszerii  i bicia czo³em
przed  cimochem, belk±, urbachem..... No ale terz, zgodnie z wyznawan±
przez platfonsiarniê filozofi± Kalego to Kaczor jest be bo poklepa³
oleksesa po ³ysinie...
J-23

Hm! Pan Jarek lubi lysych!
Pierwsza "dama" bedzie lysym faciem, z kotem na kolanach?

J-...

Data: 2010-06-24 07:40:28
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-24 06:57, J-23 pisze:

Hm! Pan Jarek lubi lysych!
Pierwsza "dama" bedzie lysym faciem, z kotem na kolanach?

J-...

My¶lisz ¿e ze swoja ³ysin± masz szanse wkra¶æ siê w strefê zainteresowañ "Jarka"?

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-06-24 01:19:31
Autor: J-23
On 24 Cze, 07:40, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
W dniu 2010-06-24 06:57, J-23 pisze:

> Hm! Pan Jarek lubi lysych!
> Pierwsza "dama" bedzie lysym faciem, z kotem na kolanach?

> J-...

My lisz e ze swoja ysin masz szanse wkra si w stref zainteresowa
"Jarka"?

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz ) z kt r nale y walczy ..
Instaluj c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

nie jestem zainteresowany, bo jestem hetero...

Data: 2010-06-24 14:45:39
Autor: jadrys
Pełoświnia kwiczy wniebogłosy
W dniu 2010-06-24 10:19, J-23 pisze:
[...]

Ale on być może jest zainteresowany tobą.. A Prezydentowi się nie odmawia.

Pe³o¶winia kwiczy wniebog³osy