Pe這troll hesk pope軟i seppuku?

Data: 2010-04-08 13:32:45
Autor: Hans Kloss
Pe這troll hesk pope軟i seppuku?
A gdzie tam, ide o zak豉d 瞠 zaraz spraw zapalikoci albo nawet stanie
si szczerym zwolennikiem 鈍iate mijania 24/7
http://42.pl/u/2eeK_Swiatla_do_TK

Oczywi軼ie pe這wce natychmiast kwik podnios造 o zamachu kaczor闚 na
bezpiecze雟two ruchu drogowego. Po prostu cyrk, a w豉軼iwie
pe這cyrk ;)
J-23

Data: 2010-04-08 14:12:32
Autor: zbig
On 8 Kwi, 22:32, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
[...]

Brak zwi您ku z obowi您kowym o鈍ietleniem pojazdu a bezpiecze雟twem
ruchu drogowego mo瞠 uznawa jedynie niedzielny kierowca albo fanatyk
spod znaku PiS.

Data: 2010-04-08 14:16:53
Autor: Hans Kloss
On 8 Kwi, 23:12, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

mo瞠 uznawa jedynie niedzielny kierowca albo fanatyk
spod znaku PiS.

Pieprzy g這dne kawa趾i bez podania DOWOD紟 na swoje twierdzenia mo瞠
tylko pe這fanatyk albo osobnik obci捫ony dziedzicznie.
J-23
PS. Jak zmieni豉 si statystyka wypadk闚 drogowych PO wprowadzeniu
obowi您kowego 鈍iecenia?

Data: 2010-04-09 11:00:04
Autor:
Pe這troll hesk pope軟i seppuku?
On Thu, 8 Apr 2010 14:16:53 -0700 (PDT), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

> [...]

J-23
PS. Jak zmieni豉 si statystyka wypadk闚 drogowych PO wprowadzeniu

 http://dlakierowcow.policja.pl/portal/dk/807/

 interesujace jest zestawienie wypadkow w okresie letnim.
  na uwage zasluguje rowniez stwierdzenie: "od 2001 r nastepowal
 spadek utrzymujacy sie do 2006 r.. w 2007 roku nastapil WZROST
 liczby wypadkow i ich ofiar, natomiast w 2008 i 2009 zanotowano
 spadki".

 natomiast wyraznie widac ze wzrosla ilosc kolizji. czyzby  swiatla mijania nie pomagaly ?

 polecam analize zalaczonych plikow pdf w ktorych to policja
 usiluje ukryc fakt, ze nakaz nie poprawia sytuacji na drogach
 oprocz poprawy statystyk "za niemanie swiatel".

--

 HeSk

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dr鏬 poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-09 13:05:09
Autor: Tomek
Pe這troll hesk pope軟i seppuku?

polecam analize zalaczonych plikow pdf w ktorych to policja
 usiluje ukryc fakt, ze nakaz nie poprawia sytuacji na drogach
 oprocz poprawy statystyk "za niemanie swiatel".

W analizie nie ma s這wa o liczbie wypadk闚 w ci庵u dnia i w nocy. A przecie w nocy chyba i tak u篡wasz 鈍iate?
Tomek

Data: 2010-04-09 13:23:44
Autor:
On Fri, 9 Apr 2010 13:05:09 +0200, "Tomek" <tentom@tlen.pl> wrote:

> polecam analize zalaczonych plikow pdf w ktorych to policja
 usiluje ukryc fakt, ze nakaz nie poprawia sytuacji na drogach
 oprocz poprawy statystyk "za niemanie swiatel".

W analizie nie ma sowa o liczbie wypadk籀w w ci簣gu dnia i w nocy.

 przejrzyj pliki w zakladce: statystyka.

A przecie髒 w nocy chyba i tak u髒ywasz 繞wiate?

 wiec do czego sa potrzebne swiatla w sloneczny dzien jak dzis ?

--

 HeSk

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dr籀g poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-09 11:07:01
Autor: Tomek
Pe這troll hesk pope軟i seppuku?

U篡tkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisa w wiadomo軼i news:24cbea28-7492-452b-8ed1-b257745ad3c630g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

Ju odpowiadam - po raz pierwszy w ub.r. NIE WZROSx LICZBA WYPDK紟 w porze dziennej w okresie od marca do pa寮ziernika, co nale篡 uzna za sukces wprowadzenia 鈍iate. Wi瘯szo嗆 ludzi si podnieca globaln statystyk m闚i帷, 瞠 liczba wypadk闚 og鏊nie w 2009 r. WZROSx. Tyle, 瞠 trzeba odrzuci wypadki w porze nocnej przez ca造 rok, kiedy 鈍iat豉 i tak s u篡wane, oraz w dzie mi璠zy pa寮ziernikiem i marcem - czego nikt nie kwestionuje. No i po raz pierwszy liczba wypadk闚 tak liczona rok do roku nie wzros豉. A na og鏊ny wzrost liczby wypadk闚 zapracowali m這dzie鎍y wracaj帷y noc z dyskotek.
I jeszcze jedno - zmala豉 liczba ofiar 鄉iertelnych wypadk闚 po zderzeniach czo這wych.
Statystyki trzeba umie czyta i analizowa. S dost瘼ne na stronach MSW.
Tomek

Data: 2010-04-09 02:22:21
Autor: zbig
Pe這troll hesk pope軟i seppuku?
Jestem kierowc od 33 lat. W owym czasie przynajmniej raz w陰czone
鈍iat豉 w samochodzie uratowa造 mi 篡cie, wielokrotnie za brak
o鈍ietlenia samochodu zw豉szcza w porze wieczorowej przy je寮zie pod
s這鎍e powodowa sytuacje zagro瞠nia na drodze. Ten jeden raz
wystarczy, abym by zwolennikiem palenia 鈍iate.
Argumenty przeciw sa kompletnie nieprzekonywuj帷e. Jakie 鄉ieszne
oszc璠no軼i wobec mo磧iwo軼i uratowania cho jedneko zycia.
Typowa systuacja zagro瞠nia, z kt鏎 mia貫m wielokrotnie do czynienia
wygl康a nast瘼uj帷o.
Jedziesz w porze wieczorowej pod nisko 鈍iec帷e s這鎍e. Z naprzeciwka
nadje盥瘸 TIR, kt鏎y jak oceniasz jest stosunkowo daleko i mo瞠sz
spokojnie wyprzedi samoch鏚 przed tob. Wyprzedzasz  a tu okazuje
si , 瞠 sporo przed tirem jedzie nieo鈍ietlony ma造 samoch鏚 osobowy
w kolorze TIR. Jest na jego tle absolutnie niewidoczny zwa篡wszy na
鈍iec帷e ci w oczy s這鎍e. Wyprzedzasz i pakujesz si na czo堯wk z
osob闚k.
Dodam, 瞠 nie mam 瘸dnych k這pot闚 z wzrokiem ani odr騜nianiem
kolor闚. Tak po prostu jest.
Ta sytuacja , o kt鏎ej wspomnia貫m na pocz徠ku wygl康a豉 tak, 瞠 ten
ma造 samoch鏚, chyba przypadkiem w陰czy w ostatniej chwili 鈍iat豉
przed moim manewrem i to mnie uratowa這

Data: 2010-04-09 12:02:44
Autor:
Pisotroll j-23 pope軟i seppuku?
On Fri, 9 Apr 2010 02:22:21 -0700 (PDT), zbig <zbigniew_@gazeta.pl>
wrote:

[...]

 tak jak powiedzialem - poza terenem zabudowanym mozna dyskutowac.
 w miescie - totalna bzdura.
Argumenty przeciw sa kompletnie nieprzekonywuj帷e. Jakie 鄉ieszne
oszc璠no軼i wobec mo磧iwo軼i uratowania cho jedneko zycia.

 takich samych argumentow uzywasz przekonujac, ze swiatla maja sens.

Typowa systuacja zagro瞠nia, z kt鏎 mia貫m wielokrotnie do czynienia
wygl康a nast瘼uj帷o.
Jedziesz w porze wieczorowej pod nisko 鈍iec帷e s這鎍e. Z naprzeciwka
nadje盥瘸 TIR, kt鏎y jak oceniasz

 wlasnie... problem z ocena odleglosci ?

jest stosunkowo daleko i mo瞠sz spokojnie wyprzedi samoch鏚 przed tob.

 tylko po co ? by byc u celu 1 minute wczesniej ?

Wyprzedzasz  a tu okazuje si , 瞠 sporo przed tirem jedzie nieo鈍ietlony
ma造 samoch鏚 osobowy w kolorze TIR.

 w tym samym kolorze powiadasz?  a teraz sobie wyobraz sytuacje, ze oba samochody maja wlaczone
 swiatla... co widzisz ? uwaga: zastawilem pulapke ;o)

Jest na jego tle absolutnie niewidoczny zwa篡wszy na 鈍iec帷e ci w oczy s這鎍e.

 skoro slonce swieci ci w oczy i niewiele widzisz to wyprzedzajac  w takich warunkach naruszasz przepisy ruchu drogowego... proste ?

Wyprzedzasz i pakujesz si na czo堯wk z osob闚k.

  a moze zanim zaczniesz wyprzedzanie bys pomyslal ?

Dodam, 瞠 nie mam 瘸dnych k這pot闚 z wzrokiem ani odr騜nianiem
kolor闚. Tak po prostu jest.

 w takim razie dlaczego zaraz po wprowadzeniu nakazu ilosc wypadkow
 i kolizji wzrosla ?

Ta sytuacja , o kt鏎ej wspomnia貫m na pocz徠ku wygl康a豉 tak, 瞠 ten
ma造 samoch鏚, chyba przypadkiem w陰czy w ostatniej chwili 鈍iat豉
przed moim manewrem i to mnie uratowa這.

 czyli postapiles nierozwaznie nie majac pelnej oceny sytuacji.

 reasumujac: pozwolmy kierowcom myslec, zmusmy ich do tego.
 nakaz wlaczania swiatel pozbawia tej koniecznosci.  ze swiatlami wychowujemy i robimy z siebie idiotow.  moim zdaniem jestes mniej widoczny z okreslonej odleglosci
 i warunkach (opady), wlaczasz swiatla. ty decydujesz a nie urzedas.
 poruszajac sie troche po krajach ue (niemcy, francja, anglia)  nie zauwazylem by byl im potrzebny nakaz. swiecacy w sloneczny  dzien jest uznawany tam za kogos kto ma problemy (np. wiezie  chorego) albo za idiote. tyle, ze ich polne drogi sa lepsze  od naszych "autostrad".

Data: 2010-04-09 03:32:43
Autor: zbig
On 9 Kwi, 12:02, "<he(R)sk>" <WC15 bigbred...@interia.pl> wrote:
On Fri, 9 Apr 2010 02:22:21 -0700 (PDT), zbig <zbigni...@gazeta.pl>
wrote:

 tak jak powiedzialem - poza terenem zabudowanym mozna dyskutowac.
 w miescie - totalna bzdura.

Pozw鏊, ze si nie zgodz. W miastach te s ulice, na kt鏎ych
spokojnie takie sytuacje mog zaistnie. Te i inne. Np. pr鏏a
wyprzedzania, gdy sie ma nadje盥瘸j帷y samoch鏚 "w martwym punkcie"..
Gdyby ten samoch鏚 mia w豉帷zone 鈍iat豉 豉twiej by這by go wcze郾iej
zauwa篡, ot cho熲y po b造sku w lusterku.

> Argumenty przeciw sa kompletnie nieprzekonywuj ce. Jakie mieszne
> oszc dno ci wobec mo liwo ci uratowania cho jedneko zycia.

 takich samych argumentow uzywasz przekonujac, ze swiatla maja sens.

Takich samych???? Przeciwstawiam szans na ocalenie ludzkiego 篡cia
jakim mikroskopijnym oszczedno軼iom na 瘸r闚kach. To chyba jednak nie
to samo.

> Typowa systuacja zagro enia, z kt r mia em wielokrotnie do czynienia
> wygl da nast puj co.
> Jedziesz w porze wieczorowej pod nisko wiec ce s o ce. Z naprzeciwka
> nadje d a TIR, kt ry jak oceniasz
 wlasnie... problem z ocena odleglosci ?

Zero problemu. TIR jest doskonale widoczny, samoch鏚 osobowy - po
prostu go niema.

> jest stosunkowo daleko i mo esz spokojnie wyprzedi samoch d przed tob .

 tylko po co ? by byc u celu 1 minute wczesniej ?
Chcesz mi wm闚i , z np. 500 km tras pokonujesz bez wyprzedzania? Po
co wtedy samoch鏚. Mo積a jecha autobusem.

> [...]
 a teraz sobie wyobraz sytuacje, ze oba samochody maja wlaczone
 swiatla... co widzisz ? uwaga: zastawilem pulapke ;o)
 Nie ma 瘸dnej pu豉pki. Oba samochody s wtedy w豉郾ie bardzo dobrze
widoczne i wida, ze jeden jest znacznie bli瞠j.

> [...]

> Wyprzedzasz i pakujesz si na czo wk z osob wk .

  a moze zanim zaczniesz wyprzedzanie bys pomyslal ?

jedziesz po bandzie. Jakie mo瞠 by naruszenie przepis闚 w
wyprzedzaniu w dzie na prostej drodze. Nie ma zakazu wyprzedzania
nawet w deszczu.

> Dodam, e nie mam adnych k opot w z wzrokiem ani odr nianiem
> kolor w. Tak po prostu jest.

 w takim razie dlaczego zaraz po wprowadzeniu nakazu ilosc wypadkow
 i kolizji wzrosla ?
To s go這s這wne twiedzenia. Przeczytaj sobie post Tomka, masz tam
wyjasnienie.

> Ta sytuacja , o kt rej wspomnia em na pocz tku wygl da a tak, e ten
> ma y samoch d, chyba przypadkiem w czy w ostatniej chwili wiat a
> przed moim manewrem i to mnie uratowa o.

 czyli postapiles nierozwaznie nie majac pelnej oceny sytuacji.

Ja jecha貫m zgodnie z przepisami, to ten go嗆 powinien mie w陰czone
鈍iat豉 a tego nie zrobi.

[...]

Kto tak uwa瘸? Zapewniem ci , 瞠 na tych autostradach przejecha貫m
tysi帷e kilometr闚 i tych z nie w陰czonym i 鈍iat豉mi jest znaczna
mniejszo嗆. Czy je盥膨 tam sami idioci? Ja zreszt te je寮zi貫m na
鈍iat豉ch nawet wtedy, gdy nie by這 nakazu. W tym roku widzia貫m w
Austrii co jaki czas billboardy zach璚aj帷e kierowc闚 do w陰czania
鈍iate pomimo, 瞠 takiego nakazu tam nie ma. Czy瘺y chcieli robi z
ludzi idiot闚?

Data: 2010-04-09 13:23:43
Autor:
Pisotroll j-23 pope軟i seppuku?
On Fri, 9 Apr 2010 03:32:43 -0700 (PDT), zbig <zbigniew_@gazeta.pl>
wrote:

[...]

 pozostawilbym nakaz jazdy ze swiatlami mijania pojazdow
 uprzywilejowanych. pozostale - nie.

> [...]

Takich samych???? Przeciwstawiam szans na ocalenie ludzkiego 篡cia
jakim mikroskopijnym oszczedno軼iom na 瘸r闚kach. To chyba jednak nie

 oszczednosci w zarowkach i koszty oparow benzyny to bzdura.
 nie cierpie po prostu urzedniczej glupoty. po co mam swiecic  jak idiota tam gdzie nie ma takiej potrzeby?
>  wlasnie... problem z ocena odleglosci ?

Zero problemu. TIR jest doskonale widoczny, samoch鏚 osobowy - po
prostu go niema.

 jedzie tuz przed tire-em ? rysykant.

>  tylko po co ? by byc u celu 1 minute wczesniej ?
Chcesz mi wm闚i , z np. 500 km tras pokonujesz bez wyprzedzania? Po
co wtedy samoch鏚. Mo積a jecha autobusem.

 nie mowie o trasie km ale o wyprzedzaniu bez sensu.

> [...]
 Nie ma 瘸dnej pu豉pki. Oba samochody s wtedy w豉郾ie bardzo dobrze
widoczne i wida, ze jeden jest znacznie bli瞠j.

 wiec sie zdecyduj. skoro jeden z nich jest znacznie blizej to nawet
 bez swiatel POWINIENES go widziec. to jest ta pulapka ;o)

> [...]

jedziesz po bandzie. Jakie mo瞠 by naruszenie przepis闚 w
wyprzedzaniu w dzie na prostej drodze. Nie ma zakazu wyprzedzania

 w kazdym tescie egzaminacyjnym jest: mysl, zachowaj ostroznosc.

>  w takim razie dlaczego zaraz po wprowadzeniu nakazu ilosc wypadkow
>  i kolizji wzrosla ?
To s go這s這wne twiedzenia. Przeczytaj sobie post Tomka, masz tam
wyjasnienie.

 tak wynika z tego co da sie wyczytac na stronie policji.
 sa odpowiednie wykresy. wskazuja wyraznie wzrost.

>  czyli postapiles nierozwaznie nie majac pelnej oceny sytuacji.

Ja jecha貫m zgodnie z przepisami, to ten go嗆 powinien mie w陰czone
鈍iat豉 a tego nie zrobi.

 podtrzymuje: nie oceniles poprawnie sytuacji.

> [...]
>  nie zauwazylem by byl im potrzebny nakaz. swiecacy w sloneczny
>  dzien jest uznawany tam za kogos kto ma problemy (np. wiezie

Kto tak uwa瘸?

 mieszkancy tych panstw.
Zapewniem ci , 瞠 na tych autostradach przejecha貫m
tysi帷e kilometr闚 i tych z nie w陰czonym i 鈍iat豉mi jest znaczna
mniejszo嗆. Czy je盥膨 tam sami idioci? Ja zreszt te je寮zi貫m na
鈍iat豉ch nawet wtedy, gdy nie by這 nakazu.

 nie krec. za czasow prl w dzien mogly na swiatlach tylko jezdzic
 samochody uprzywilejowane. pozostali mieli zakaz. oprocz pogorszenia
 warunkow. bylo nawet podane: od zmierzchu do switu.

W tym roku widzia貫m w Austrii co jaki czas billboardy zach璚aj帷e kierowc闚 do w陰czania 鈍iate pomimo, 瞠 takiego nakazu tam nie ma.

 dlaczego zostal zniesiony ? znasz odpowiedz ?

Czy瘺y chcieli robi z ludzi idiot闚?

 nie. pozwalaja ludziom decydowac i myslec. --

Data: 2010-04-09 05:22:22
Autor: zbig
On 9 Kwi, 13:23, "<he簧sk>" <WC15 bigbred...@interia.pl> wrote:

jedzie tuz przed tire-em ? rysykant.
Nie tu a 100 m  dalej

w kazdym tescie egzaminacyjnym jest: mysl, zachowaj ostroznosc.
To jest w豉郾ie typowa urz璠nicza mantra, kt鏎a tak naprawd nic nie
znaczy. A co ty my郵isz, 瞠 ja sobie ogl康a貫m film na GPS?

nie krec. za czasow prl w dzien mogly na swiatlach tylko jezdzic
samochody uprzywilejowane. pozostali mieli zakaz. oprocz pogorszenia
warunkow. bylo nawet podane: od zmierzchu do switu.
Co ci si pomyli這.mam prawo jazdy od 77 roku i nie przypominam
sobie, aby w jakiej wersji kodeksu by zakaz w陰czania 鈍iate w
dzie. Od zmierzchu do 鈍itu owszem, ale NAKAZ w陰czania 鈍iate.
Pr鏏ujesz tu wm闚i dyskutantom, ze s bezmy郵nymi wykonawcami woli
urzedniczej. Ja do nich nie nale輳. 安iat豉 zacz掖em w陰cza pod
koniec lat 80-tych, gdy zaobserwowa貫m to zjawisko  na zachodzie
Europy.

> W tym roku widzia貫m w Austrii co jaki czas billboardy zach璚aj帷e
> kierowc闚 do w陰czania 鈍iate pomimo, 瞠 takiego nakazu tam nie ma.

dlaczego zostal zniesiony ? znasz odpowiedz ?
Nic nie wiem o tym , 瞠by by zniesiony. By mo瞠 po prostu nigdy go
nie by這

Data: 2010-04-09 13:16:31
Autor: jadrys
Pisotroll j-23 popeni seppuku?
W dniu 2010-04-09 12:02, "<he簧sk>" pisze:

  tak jak powiedzialem - poza terenem zabudowanym mozna dyskutowac.
  w miescie - totalna bzdura.

Dlaczego bzdura? Mi si znacznie lepiej je驕dzi gdy wszystkie pojazdy maj wiata wczone.. Nie widz w tym nic bzdurnego.

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz) z kt籀r nale髒y walczy..
Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-04-09 13:27:31
Autor:
On Fri, 09 Apr 2010 13:16:31 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

>   tak jak powiedzialem - poza terenem zabudowanym mozna dyskutowac.
>   w miescie - totalna bzdura.

Dlaczego bzdura? Mi si znacznie lepiej je寮zi gdy wszystkie pojazdy maj 鈍iat豉 w陰czone..

 po co? po co swiecic poprzedzajacemu w tablice rejestracyjna ?
 dzis jest piekny wiosenny dzien, po cholere te swiatla ?
 do czego sa potrzebne? czy az do tego stopnia zidiocielismy?
Nie widz w tym nic bzdurnego.

 a ja widze totalne uzaleznienie od pomyslow urzednikow.
 kaza ci jezdzic w zoltym berecie to tez bedziesz jezdzic?
 jest zakaz rozmowy przez tlf komorkowe - przyjrzyj sie  czy wprowadzenie go spowdowalo, ze kierowcy uzywaja zestawow.

Data: 2010-04-09 13:37:38
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-09 13:27, "<he簧sk>" pisze:
[...]

Nie ma w tym 髒adnej dziecinady. Po prostu lepiej tak mi si je驕dzi. atwiej choby odr籀髒ni pojazdy stojce od tych znajdujcych si w ruchu.

[...]

Akurat pod tym przepisem o wczonych wiatach si podpisuj obiema rkami, - to dobry przepis.

Data: 2010-04-09 14:20:38
Autor:
On Fri, 09 Apr 2010 13:37:38 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

>   po co? po co swiecic poprzedzajacemu w tablice rejestracyjna ?
>   dzis jest piekny wiosenny dzien, po cholere te swiatla ?
>   do czego sa potrzebne? czy az do tego stopnia zidiocielismy?

Nie ma w tym 瘸dnej dziecinady. Po prostu lepiej tak mi si je寮zi. ζtwiej cho熲y odr騜ni pojazdy stoj帷e od tych znajduj帷ych si w ruchu.

 i wtedy nie masz obaw, ze "stojacego" nie zobaczysz ? ;o)))
 widzisz oba, prawda? wiec po cholere swiecic ?

>   kaza ci jezdzic w zoltym berecie to tez bedziesz jezdzic?
>   jest zakaz rozmowy przez tlf komorkowe - przyjrzyj sie
>   czy wprowadzenie go spowdowalo, ze kierowcy uzywaja zestawow.

Akurat pod tym przepisem o w陰czonych 鈍iat豉ch si podpisuj obiema r瘯ami, - to dobry przepis.

 a ja uwazam za bzdurny. --

Data: 2010-04-10 00:12:57
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-09 14:20, "<he簧sk>" pisze:
[...]

Przy swieccych wiatach atwiej r籀wnie髒 oceni prdko jadcego pojazdu. Jest jeszcze wicej pozytywnych rzeczy kt籀re daja wczone wiata.

[...]

  a ja uwazam za bzdurny.

Masz takie prawo.  - Ja jestem za wiatami.

Data: 2010-04-09 15:37:39
Autor: Hans Kloss
Pe這troll hesk pope軟i seppuku?
On 10 Kwi, 00:12, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Przy swiec帷ych 鈍iat豉ch 豉twiej r闚nie oceni pr璠ko嗆 jad帷ego
pojazdu. Jest jeszcze wi璚ej pozytywnych rzeczy kt鏎e daja w陰czone
鈍iat豉.

Na przyk豉d 豉twiej dostrzec 鈍iat豉 stopu hamuj帷ego nagle przed nami
samochodu? Albo dostrzec nie o鈍ietlonego pieszego/rowerzyst w
sytuacji gdy naprzeciw nas jedzie kawalkada 鈍iec帷ych autek? Przymus
鈍iecenia w naszych, cz瘰to zat這czonych  miastach to zbrodnia przeciw
zdrowemu rozs康kowi i prawdopodobnie czynnik wr璚z zwi瘯szaj帷y ilo嗆
kolizji drogowych. Sprawa oczywi軼ie wymaga bada, analizy danych itp
lecz nigdy nie spotka貫m si w naszym kraju z powa積 pr鏏a takiego
podej軼ia do zagadnienia . Jak捷 wskaz闚k mo瞠 tu by dla nas Austria
kt鏎a po analizie danych statystycznych po prostu z przymusu 鈍iecenia
zrezygnowa豉.
J-23

Data: 2010-04-10 09:25:20
Autor:
On Sat, 10 Apr 2010 00:12:57 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]

Przy swiec帷ych 鈍iat豉ch 豉twiej r闚nie oceni pr璠ko嗆 jad帷ego pojazdu. Jest jeszcze wi璚ej pozytywnych rzeczy kt鏎e daja w陰czone 鈍iat豉.

 kiedys przeed samochodem biegl koles z pochodnia.
 wracamy do tamtych czasow ?

Masz takie prawo.  - Ja jestem za 鈍iat豉mi.

 a ja uwazam, ze to totalna glupota. --

Data: 2010-04-09 11:00:03
Autor:
Pe這troll hesk pope軟i seppuku?
On Thu, 8 Apr 2010 14:12:32 -0700 (PDT), zbig <zbigniew_@gazeta.pl>
wrote:

> [...]

Brak zwi您ku z obowi您kowym o鈍ietleniem pojazdu a bezpiecze雟twem
ruchu drogowego mo瞠 uznawa jedynie niedzielny kierowca albo fanatyk

 Jestem odmiennego zdania. mozemy dyskutowac co do celowosci uzywania
 swiatel mijania poza terenem zabudowanym. uzywanie swiatel w miescie,
 na dodatek przy slonecznej pogodzie jest idiotyczne. komu potrzebne
 swiecenie w tablice rejestracyjne ? jezeli kierowca nie widzi innego
 pojazdu czy pieszego z odleglosci min. 100 m nie powienien siadac  za kierownica. inna sprawa: piesi i rowerzysci. to oni sa problemem
 na naszych drogach. sa praktycznie NIEWIDOCZNI. oczywiscie stan drog  wola o pomste. nakaz uzywania swiatel nie poprawi ich stanu.  jestem za zniesieniem tego nakazu.  --

Data: 2010-04-09 11:00:03
Autor:
Pe這troll hesk pope軟i seppuku?
On Thu, 8 Apr 2010 13:32:45 -0700 (PDT), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

A gdzie tam, ide o zak豉d 瞠 zaraz spraw zapalikoci albo nawet stanie
si szczerym zwolennikiem 鈍iate mijania 24/7
http://42.pl/u/2eeK_Swiatla_do_TK

 ABSOLUTNIE NIE! to najwieksza bzdura jaka wprowadzono.

Oczywi軼ie pe這wce natychmiast kwik podnios造 o zamachu kaczor闚 na
bezpiecze雟two ruchu drogowego. Po prostu cyrk, a w豉軼iwie
pe這cyrk ;)

 gdybys czytal moje sygnaturki wiedzialbys, ze swiatla przez  24 godz/dobe uwazam za najwieksza glupote jaka wprowadzono  za rzadow PiS. pomysl byl PO, klepnal go owczesny minister PiS.
 pomysl przeszedl wiekszoscia glosow. sam pomysl byl sponsorowany
 przez koncerny samochodowe. istniala swego czasu strona zachecajaca
 do uzywania swiatel przez cala dobe. po ok roku zniknela.

http://bezswiatel.4.pl/ http://miniurl.pl/glosludu
http://www.swiatlacalyrok.org.pl/zaiprzeciw.html - to !
http://www.policja.pl/portal/pol/71/3250/
http://www.drogizaufania.pl/