Pe³owaciki

Data: 2011-08-03 13:06:04
Autor: Hans Kloss
Pe³owaciki
Gdzie¶ w Polsce. Mo¿e w Wa³brzychu na ten przyk³ad albo w innej mie¶cinie
prê¿nie i fachowo zarz±dzanej przez wiadome si³y dobra i szczê¶liwo¶ci. ¦rodek
upalnego lata [...]
- Waciki proszê
Stoj±cy za lad± przedsiêbiorca zblad³.
- No… byli ju¿ przecie¿ – wyja¶ni³ s³abym g³osem.
Hiu nie poj±³ z tej wypowiedzi nic a nic.
- Kto by³ i po co? – zapyta³ wiêc.
- Noooo… Oni byli. Po waciki.
- No i…? – nie zrozumia³ Hiu.
- No i nie mam – ³ami±cym siê g³osem przyzna³ biznesmen drobny.
- Tyle potrzebowali? – zdziwi³ siê Hiu
- No tak. [...]
Przedsiêbiorca pad³ na kolana.
- Na g³owy moich dzieci…
To nieco wzruszy³o Hiu
- A du¿o ich Pan masz?
- Nie mam. Ale planujê… No wiêc na g³owy moich dzieci. Nie mam ju¿.
Hiu by³ bliski popadniêcia w rozpacz.
- To co mam zrobiæ? I¶æ do konkurencji?
Z twarzy przedsiêbiorcy przebija³a walka z w³asnym sob±. Bo z jednej strony
czemu oszczêdzaæ konkurentom takiego stresu. Z drugiej jednak…
- Nie ma co. Oni te¿ nie maj±.
- Jak to ?! – Nie móg³ uwierzyæ Hiu – Oni te¿ nie maj±?!
- Wie pan ile problemów trzeba by³ w tym kraju rozwi±zaæ? Drogi, mosty,
szko³y, komputery, emerytury, dop³aty do rolnictwa, jaguar dla Halicza…
Hiu krêci³ g³ow± z niedowierzaniem. Wyobra¿a³ sobie taki ma³y zwitek puszystej
bawe³ny.
- To wszystko z wacików? – zapyta³ ci±gle nie wierz±c.
- Je¶li wierzyæ Angeli, Gordonowi, Silwio, Donowi Kingowi, Grzechom Mirom i
Zbychom to na to wychodzi.
D³ugo jeszcze siedzieli tak razem i krêcili g³owami z niedowierzania…[...]

Z: http://hiugrant.salon24.pl/330101,waciki
J-23

Data: 2011-08-03 17:52:12
Autor: Leprechaun
Pe³owaciki

U¿ytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j1bh3s$28n$1inews.gazeta.pl...
Gdzie¶ w Polsce. Mo¿e w Wa³brzychu na ten przyk³ad albo w innej mie¶cinie
prê¿nie i fachowo zarz±dzanej przez wiadome si³y dobra i szczê¶liwo¶ci. ¦rodek
upalnego lata [...]

http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Pe³owaciki