Pelowcy i merytoryczna dyskusja

Data: 2010-02-07 21:28:16
Autor: awe
Pelowcy i merytoryczna dyskusja
na merytoryczna dyskusje - pelowiec ma argument "sondaze" i na tym to mniej wiecej sie konczy...
awe

Data: 2010-02-07 12:55:12
Autor: zbig
On 7 Lut, 21:28, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
na merytoryczna dyskusje - pelowiec ma argument "sondaze" i na tym to mniej
wiecej sie konczy...
awe

Nawet nie otarłeś się siurku o merytoryczną dyskusje, ale szkoda na
ciebie czasu. tak jak reszta waszej pisowskiej hałastry umiecie tylko
powtarzać jakąś wyuczona mantrę
Here Kriszna, Hare Kriszna, Kriszna Kriszna, Hare Hare
Pepsi Cola, Pepsi Cola, Cola Cola, Pepsi Pepsi
Miro Zbycho, Miro Zbycho, Zbycho Zbycho, Miro Miro
I na tym wasz repertuar się kończy. Winne jest temu wasze ubóstwo
intelektualne i niezmierzone pokłady kompleksów.

Data: 2010-02-07 22:11:11
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:9a9cd667-bb43-4d8d-aa4f-13fa957f8eb7d37g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
No wlasnie Miro, Zbycho. Grzes...i kto tam jeszcze - mysle ze to wystarczy, reszte nie ma sensu nawet wymieniac, bo co ja bede bil lezacego.

Data: 2010-02-07 21:35:22
Autor: awe

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hkn7fv$cmc$1news.onet.pl...
na merytoryczna dyskusje - pelowiec ma argument "sondaze" i na tym to mniej wiecej sie konczy...
awe
-- -- -- -- --
a poniewaz pod rzadami PO jest zle i nic nie jest tak jak powinno byc w PL to nie maja argumentow - usluznie im sie je podaje aby mogli odpierac zarzuty - sondaze.
Jesli politykowi PO mowi sie podobnie - dziennikarz slyszy "ale sondaze mamy dobre" Komu tak jest w PL dobrze?

awe

Data: 2010-02-07 21:47:08
Autor: marek czaplicki
awe pisze:
na merytoryczna dyskusje - pelowiec ma argument "sondaze" i na tym to mniej wiecej sie konczy...
awe
jeżeli dyskusja polega na tym, że należy szukać "członków układu", "szarą sieć", a tak w ogóle to "ciemny lud to kupi", to wybacz ale jedyną receptą na to jest posłużenie się sondażami, że "ciemny lud tego nie kupuje" :-)

Data: 2010-02-07 22:12:17
Autor: awe

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hkn8sd$at6$1inews.gazeta.pl...
awe pisze:
[...]
-- -- -- -- -- -- -
jak to nie kupuje, chocby inwestor z kataru ktorego nie bylo:-) lykacie wszystko bez popitki...a bilans jest negatywny, nie tylko finansowy
awe

Data: 2010-02-07 22:36:33
Autor: MH
> [...]

jak to nie kupuje, chocby inwestor z kataru ktorego nie bylo:-) lykacie wszystko bez popitki...a bilans jest negatywny, nie tylko finansowy
=====================================

Nawet słowa Pisanego nie jesteś w stanie zrozumieć..  Jak chcesz ekonomisto z
lufą z matmy zrobić coś dobrego dla swojej ukochanej partii "marzeń i snów" , to
weż sę poszukaj roboty , albo idź na śmietnik , bo cię ubiegną ..

Całymi dniami , od rana do nocy ślęczysz nad klawiaturą , molędzisz o
skompromitowanym facecie bez prawka , konta i baby ...  Rób tak dalej ekonomisto z lufą z matmy ... , dostaniesz kopa od swojej
projektantki mody..  A jeżeli już wdajesz się w dyskusję , to jedynym twoim "argumentem" (przy ich
braku) jest sildenafil citrate. Idź do rodzinnego , przedstaw swoje problemy ,
może pomoże..

Na wejściu powiedz  , że cierpisz na penis pectoris ...

MH

Data: 2010-02-07 23:14:26
Autor: awe

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:6617.0000038c.4b6f3261newsgate.onet.pl...

> [...]

może pomoże..

Na wejściu powiedz  , że cierpisz na penis pectoris ...

-- -- -- -- -- -- -- -
Na nic nie cierpie, a tym bardziej nie rozumiem dlaczego martwisz sie o mojego penisa zamiast zadbac w koncu o swojego. Jesli uwazasz ze wyleczysz sie z impotencji chodzac po smietnikach to nie dziwne ze do tej pory masz z tym problemy. Dalej komuchu chodz jak ci to pasuje mnie nic do tego. Nie powinno cie tez obchodzic co ja robie ze swoim wolnym czasem, aa robie to na co mam ochote doslownie.
Natomiast jesli nie mozesz sobie na to pozwolic to twoj problem. Gdybys myslal to bys mogl.
awe

Data: 2010-02-07 23:35:06
Autor: logiznam1
Pelowcy i merytoryczna dyskusja
Nie powinno cie tez obchodzic co ja robie ze swoim wolnym czasem, aa robie to na co mam ochote doslownie.

A róbta co chceta !!!

Natomiast jesli nie mozesz sobie na to pozwolic to twoj problem. Gdybys myslal to bys mogl.

Buahaha , jaka błyskotliwa riposta , hehe !!!  Wniosek : jakbym mógł , tobym
całymi dniami ślęczał nad klawiaturą i pisio pierdział !!
Niee , pajacu.. myślę , więc mogę sobie pozwolić na wiele innych pożytecznych
zajęć. Również na psp.. Ale nie QRVA , żeby tak od rana do nocy !!
Toż to mózgu trza nie mieć !! Z dzieckiem byś poszedł na spacer do marketu (albo śmietnika), albo w matmie
pomógł ...

MH

Data: 2010-02-08 00:28:03
Autor: awe

Użytkownik <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:6617.00000395.4b6f401anewsgate.onet.pl...
[...]

Moje dziecko jest zbyt mlode zeby chodzic do szkoly, ale jak bedzie chodzic to z pewnoscia nie do takiej po ktorej jeszcze trzeba bedzie mu pomagac.
Nie wiem czy wiesz ale sa takie szkoly. Szkoda ze do takiej nie chodziles. Warto w dziecko zainwestowac bez wzgledu na koszta, bo masz gwarancje ze je tam edukowano a nie udawano ze sie edukuje.
Co prawda moze ty akurat nie bylbys madrzejszy, bo czasami tak jest ze nawet tam nie potrafia z glaba zrobic orla. A co do pracy to nie moja strata. Mi jest dobrze tak jak jest. Ty musisz pracowac a ja nie. Mam wiecej czasu na przyjemnosci, a jest ich tak wiele ze naprawde sie nie nudze. Internet lubie bo mam dostep do wszelkich informacji. Psp traktuje jako wielka strate czasu. Owszem mozna tu spotkac ciekawych ludzi, ale ty do nich sie przeciez nie zaliczasz. Takich jak ty prostakow znam na wylot, a co do mojego smietnika to podejrzwam ze to mniej wiecej to co ty masz na stole.
awe

Data: 2010-02-08 21:30:38
Autor: marek czaplicki
awe pisze:
jak to nie kupuje, chocby inwestor z kataru ktorego nie bylo:-) lykacie wszystko bez popitki...a bilans jest negatywny, nie tylko finansowy
awe
parę postów wyżej sam łyknąłeś "bez popitki" opowieści pana prezesa Jarosława Kaczyńskiego o "bardzo dokładnych, głębokich i zupełnie innych badaniach" nie wnikając w meritum. kto, kiedy, na jakiej próbie i w jaki sposób te "badania" wykonał?
mam Ci opowiedzieć o masówkach organizowanych przez PiS do spółki ze związkiem zawodowym i okrzykach "tu jest Polska", a może o dziadku z Wermahtu, o zapewnieniach "nie będę premierem, jeśli mój brat będzie prezydentem".
więcej masz w linku: http://www.spieprzajdziadu.com/muzeum/index.php?title=Dialektyka_stosowana
tylko nie mów, że wszystkie cytaty są zmanipulowane i wyrwane z kontekstu.
merytoryczna dyskusja polega na tym, że dyskutuje się o przytoczonych faktach nie podważając ich PiS-owskim "a u was to..."

Pelowcy i merytoryczna dyskusja