Pełowskie POpłuczyny chcą majstrować przy IPN-ni e

Data: 2009-11-07 08:12:20
Autor: Antenka
Pełowskie POpłuczyny chcą majstrować przy IPN-ni e
"Dosyć powszechnym oczekiwaniem, artykułowanym przez liczącą się część
środowisk politycznych i liczący się odłam opinii publicznej, jest
utrzymanie funkcjonowania IPN, a nie jego likwidacja, ale jednocześnie
zasadnicze jego oddalenie od pokus funkcjonowania bardzo blisko
polityki"-
Bronisław Komorowski
(porównaj WP)

Nic to nie da, bo  już dawno zostały : "spiane czyny i rozmowy".
Pełowska mafia obawia się o swoje odwłoki he he he.

Ciekawe co miał na myśli ten nie wyrywający se rękawów darmozjad
("zawód poseł") imputując mi tzw.  "LICZĄCĄ  SIĘ CZĘŚĆ ŚRODOWISK
POLITYCZNYCH  I  LICZĄCY  SIĘ  ODŁAM ( odłam to może być np. sekta
żydowska lub kawał skały spadający komuś na łeb :D )  OPINII
PUBLICZNEJ"!!!

Arogancja tych POpłuczyn sięgnęła zenitu!

Antenka  :-E

Data: 2009-11-07 22:10:39
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Ta instytucja (IPN) nie powinna być od niczego oddalana.. To towarzystwo zakłamujące historie powinno być jak najszybciej zlikwidowane.. :-)  Dość już ich kreowania historii zgodnej z kapitalistyczną racją stanu.. :-(

Data: 2009-11-08 01:50:50
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
jadrys wrote:

Ta instytucja (IPN) nie powinna być od niczego oddalana.. To towarzystwo
zakłamujące historie powinno być jak najszybciej zlikwidowane.. :-)
Dość już ich kreowania historii zgodnej z kapitalistyczną racją stanu..
:-(

Podaj jadrysiu jakiś przykład zakłamywanie historii przez IPN. Tylko zlituj
się i nie pisz o Bolku.
A tak apropos Bolka. Wygrał już jakiś proces? No bo tak się odgrażał po
książce Zyzaka...
--
Pit

Data: 2009-11-09 18:08:17
Autor: Jadrys
Pit Kowalski albo Nowak pisze:
jadrys wrote:

[...]

Zakłamywanie w ten sposób że pokazują tylko jedną stronę medalu. Posiłkując się ich publikacjami młody człowiek może wyciągnąć wnioski takie że zło było tylko po jednej stronie..
IPN-owi kompletnie brakuje obiektywizmu.. A on jest podstawą dla publikacji historycznych.

Data: 2009-11-10 03:05:48
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

jadrys wrote:

[...]

IPN posługuje się dokumentami, więc pokazuje to na co ma kwity.
Poza tym jest Instytutem Pamięci Narodowej, czyli bada sprawy dotyczące
tego, co jest ważne dla całego narodu, a nie jakichś podrzędnych
kryminalistów.

BTW Czytałes choćby jedną publikacje IPN? Spis treści bodaj?
--
Pit

Data: 2009-11-10 21:30:23
Autor: Jadrys
[...]

Próbowałem czytać. Niestety wrażenie odniosłem takie jakbym słuchał p.Macierewicza albo p. Cejrowskiego.. Mój poziom estetyki nie pozwolił mi dalej sie zagłębiać w lekturę ich radosnej  twórczości . Moim zdaniem IPN jest to organ stworzony tylko do tego żeby siać nienawiść.

Data: 2009-11-08 11:30:42
Autor: Antenka
Pełowskie POpłuczyny chcš majstrować przy IP N-nie
On 8 Lis, 14:58, ":heŽsk:" <globalne bigbred...@interia.pl> wrote:
On Sat, 7 Nov 2009 08:12:20 -0800 (PST), Antenka

 trauma powyborcza wciaz trzyma ;o))))

--

 HeSk

* My personal opinions are just mine.(Art. 54 Konstytucji RP)- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Jaka trauma? Jak lubisz być POpaprany to twoja sprawa - lepsze
określenie uPOprany hehehe :-P

Antenka

P.s. Zaś twoja trauma wisi na włosku, bo upadek tych wyjątkowych
nieudaczników jest bliski. Tak łapówkarskiego rządu to już dawno nie
było...wszystkich do kamieniołomów i nie ma zmiłuj!  :-E

Pełowskie POpłuczyny chcą majstrować przy IPN-ni e