Pen zamiast dysku?

Data: 2013-02-04 13:49:29
Autor: Andy Niwinski
Pen zamiast dysku?

rzadko i nie ma swojego stałego miejsca), a ja potrzebuję tylko magazynu
fotek i trochę muzyki. Podobno można użyć pendrive i podpiąć na stałe. Czy
test kodowania

Data: 2013-02-04 15:28:25
Autor: LPPL
Pen zamiast dysku?

Użytkownik "Andy Niwinski"

rzadko i nie ma swojego stałego miejsca), a ja potrzebuję tylko magazynu
fotek i trochę muzyki. Podobno można użyć pendrive i podpiąć na stałe. Czy
test kodowania

Przepraszam, pisałem z pracy i faktycznie było pomieszane. Mam nadzieję, że już jest wszystko ok?

Data: 2013-02-04 16:38:28
Autor: qwerty
Pen zamiast dysku?
Użytkownik "LPPL"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:keogi9$5u5$1@node2.news.atman.pl...
Przepraszam, pisałem z pracy i faktycznie było pomieszane. Mam nadzieję, że już jest wszystko ok?

Kup większy dysk.

Pen zamiast dysku?