Pendolino w wersji Pinokio, czy sorry taki mamy nos!

Data: 2014-06-24 17:51:06
Autor: u2
Pendolino w wersji Pinokio, czy sorry taki mamy nos!
http://naszeblogi.pl/47707-pendolino-w-wersji-pinokio-czy-sorry-taki-mamy-nos

Drogi Rówieśniku (i Kolego z NZSu) & consortes:

jesteście najlepsi! Nie ma na was bata!

Żadnym, gównianym mikrofonem w ogonie wołowym czy carpaccio z pluskwy Was nie dobiją!
Przy takich numerach, jak te kolejne tzn. kolejowe tzn. kolejne – jeden (…) z Pendolino, to Monty Python jest co najwyżej Graś, a i to bez formy.

Kupiliście (bo kasa wyszła, to znaczy, że zapłacone, a jak zapłacone – to kupione)Pendolino bez Pendolino.*

I ja to rozumiem, bo zadbaliście, żeby nas jacyś przypadkowi Włosi nie bujali, skoro to akurat robicie od nich nieporównanie lepiej.

Potem się okazało, że to Pendolino będzie się poruszało poooowooooliii **…..i to jest świetnie, bo jak się z Łodzi do Warszawy 4 godziny pojedzie, to wtedy Polska wydaje się wszystkim większa, a jak większa – to silniejsza, a jak silniejsza – to piękniejsza itd. itp.

A teraz okazało się, że Pendolino nawet nos ma za długi i musi go, podczas wjazdu na perony – zadzierać!

O tutaj o tym napisali:

I to jest jeszcze lepiej, bo świadczy o naszej, narodowej dumie!

Zastanawia mnie tylko (ale troszeczkę), że kiedy słucham ”wyjaśnień” rządowych w sprawie Pendolino, nie mogę się oprzeć wrażeniu, że ten nos Pendolino po prostu – urósł.

I to nie jest jego, tego nosa znaczy, ostatni centymetr!
  ———–
* http://blog.wirtualnemedia.pl/ewaryst-fedorowicz/post/pendolino-bez-pendolino
http://blog.wirtualnemedia.pl/ewaryst-fedorowicz/post/pendolino-bez-pendolino-wydanie-2
 **http://blog.wirtualnemedia.pl/ewaryst-fedorowicz/post/pendolino-w-wersji-slow
** http://serwisy.gazetaprawna.pl/transport/artykuly/805532,pendolino-nie-miesci-sie-na-torach.html

--
Generał Skalski o żydach w UB :
http://www.youtube.com/watch?v=ScSz0xY5W88

Pendolino w wersji Pinokio, czy sorry taki mamy nos!