Pendrive

Data: 2017-04-29 01:16:13
Autor: Smok Eustachy
Pendrive
Witajcie!
Czy realne jest kupienie pendrajwa 256 GB za ok 50zł? Widziałem taką ofertę w jednej takiej niby to hurtowni?
A karta pamięci?

Data: 2017-04-29 03:42:10
Autor: Krzysztof Staniorowski
Pendrive
Smok Eustachy <smok@wurg.pl> wrote:
Witajcie!
Czy realne jest kupienie pendrajwa 256 GB za ok 50zł? Widziałem taką ofertę w jednej takiej niby to hurtowni?
A karta pamięci?

Absolutnie nierealne. To popularny scam, chińskie pendrajwy powiedzmy 8GB z
przeprogramowanym kontrolerem pokazującym ogromne pojemności typu 256GB czy
z grubsza nawet 1TB.

--
Sent from my iPad via NewsTap :-)

Data: 2017-04-29 08:10:44
Autor: ąćęłńóśźż
Pendrive
Nierealne, najtańsze 3.0 (2.0 nie warto kupować) są PNY (mam taki 128 GB i jest super) i Lexar:
www.amazon.com/PNY-Turbo-256GB-Flash-Drive/dp/B00JN1TOHM
www.amazon.com/Lexar-JumpDrive-256GB-Flash-Drive/dp/B00S5V5PTC

-- -- -
Czy realne jest

Data: 2017-04-29 23:12:24
Autor: Smok Eustachy
Pendrive
W dniu 29.04.2017 o 08:10, ąćęłńóśźż pisze:
Nierealne, najtańsze 3.0 (2.0 nie warto kupować) są PNY (mam taki 128 GB i jest super) i Lexar:
www.amazon.com/PNY-Turbo-256GB-Flash-Drive/dp/B00JN1TOHM
www.amazon.com/Lexar-JumpDrive-256GB-Flash-Drive/dp/B00S5V5PTC

Dlaczego 2.0 się nie opłaca? Opłaca.

Tu akurat mi się sklep zareklamował. Może pojadę do ich siedziby

Data: 2017-04-30 02:50:09
Autor: Animka
Pendrive
W dniu 2017-04-29 o 23:12, Smok Eustachy pisze:
[...]

Niezłe s Toshiby. Mam 2, ale po 64 GB.
http://www.ceneo.pl/47724168#mh=V1I7MOKF13007toshibaTJuFaIACt5lzNICGW2vDdCEkyhOQpTqyo8sNMsH59kVyGf-4uFA3VbfHv2Y9ypExcdtSQgagV1b4YSqPGXzb2k401rnilUQ9pnYebp-nIDiIEjx2rhp5CMz3qux7ZvNpCQnhHO1Q_I259xDY48hJqQV2rEEQmJsbiA6SHV0eIax_qvoY6ZqZr9lFmMoFEpv50

--
animka

Data: 2017-04-30 08:26:14
Autor: ąćęłńóśźż
Pendrive
www.amazon.com/SanDisk-Cruzer-256GB-Flash-SDCZ36-256G-B35/dp/B01EHG3GVM
Jeśli wystarczyłoby 2.0, to znajdziesz niewiele taniej, lub znacznie taniej (ale brak firmy i sprzedawca ma dopiero 4 opinie):
www.amazon.com/DsionEnd-de5056-Metal-Flash-Drive/dp/B06XWT16BG
Pendrajwy pojemności 256 GB zaczęto produkować, jak już USB 3.0 było w rozkwicie, a 2.0 w zapomnieniu.
Nie wiem, co tam można włożyć do srodka, żeby zaoszczędzić 50% kosztów? :-o
Jak będziesz chciał przerzucić 250 GB, to poczujesz różnicę pomiędzy 3.0 a 2.0 (w pięciu godzinach się nie zmieścisz).
Pamietaj, że pendrajwy no-name służą do nagrywania danych.
A do odczytywania danych służą pendrajwy markowe ;-))

-- -- -
Dlaczego 2.0 się nie opłaca?

Data: 2017-04-30 12:03:18
Autor: Jan StoĹźek
Pendrive
Po głębokim namyśle ąćęłńóśźż napisał w Sunday 30 of April 2017 08:26:

Pamietaj, że pendrajwy no-name służą
do nagrywania danych. A do odczytywania danych służą pendrajwy
markowe ;-))

:ROTFL:

https://cs.fit.edu/~mmahoney/compression/barf.html

--
Pozdrawiam,

(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi kolejnymi literami.

Data: 2017-04-29 13:00:08
Autor: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
Pendrive
nie ogarniam dlaczego ludzie wystawiają same poztywy...

Data: 2017-04-29 05:04:42
Autor: TurboPascal
Pendrive
W dniu 29 kwietnia 2017 13:00:31 niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU napisał:

nie ogarniam dlaczego ludzie wystawiają same pozytywy...

To proste: sprzedawca zakłada 100 nowych kont, z których kupuje takie pendrajwy,
wystawia super pozytywne komentarze, ale nie płaci. Przekazuje tylko Allegro
prowizję, zdaje się 1%, od czasu do czasu trafia się jakiś naiwniak i interes się kręci.

Data: 2017-04-29 14:09:18
Autor: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
Pendrive
no nie wiem, kupujący mają dużo komentarzy...

Data: 2017-04-29 14:30:15
Autor: miab
Pendrive
W dniu 29.04.2017 o 14:09, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
no nie wiem, kupujący mają dużo komentarzy...

Widać jeszcze nie sprawdzili co tak naprawdę się im nagrało z tych 256GB, albo nie przejechali faktycznego końca.

miab

Data: 2017-04-29 14:43:24
Autor: miab
Pendrive
W dniu 29.04.2017 o 14:09, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
no nie wiem, kupujący mają dużo komentarzy...

Tu przykładowe komentarze do sprzedającego:
NAJSZYBSZY PENDRIVE 256GB USB PAMIĘĆ FLASH KOLORY!
https://allegro.pl/uzytkownik/40648014/oceny?page=1&recommend=false

miab

Data: 2017-04-29 15:44:02
Autor: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
Pendrive
no ten tak, ale ofert takich pendrivów jest ze 100 i w 95 z nich są same pozytywy...

Data: 2017-04-29 18:19:41
Autor: Animka
Pendrive
W dniu 2017-04-29 o 15:44, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
no ten tak, ale ofert takich pendrivów jest ze 100 i w 95 z nich są same
pozytywy...

To były raczej pozytywy za szybką wysyłkę. Nie sprawdzili jak działa faktycznie.
A tak w ogóle to podobno mają zlikwidować komentarze na Allegro. A szkoda.

--
animka

Data: 2017-04-29 18:00:36
Autor: Budzik
Pendrive
Użytkownik Animka animka@tonieja.wp.pl ...

A tak w ogóle to podobno mają zlikwidować komentarze na Allegro. A
szkoda.

Podobno ziemia jest płaska...

--
Pozdrawia... Budzik
Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

Data: 2017-04-29 16:28:10
Autor: Akarm
Pendrive
W dniu 2017-04-29 o 14:43, miab pisze:

Tu przykładowe komentarze do sprzedającego:
NAJSZYBSZY PENDRIVE 256GB USB PAMIĘĆ FLASH KOLORY!
https://allegro.pl/uzytkownik/40648014/oceny?page=1&recommend=false

:D
No bez przesady. Przecież tylko kretyn może kupować coś z takiej lokalizacji.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2017-04-29 18:21:38
Autor: Animka
Pendrive
W dniu 2017-04-29 o 16:28, Akarm pisze:
[...]

Gdyby nie było niekretynów to nie byłoby Allegro.

--
animka

Data: 2017-04-29 18:17:03
Autor: Animka
Pendrive
[...]

Ktoś chciał sformatować na NTFS, ale tego chyba (?) nie formatuje się na NTFS.

"sprzedawca nie odpowiada na wiadomości. Pendrivea nie idzie sformatować na NTFS w związku z tym nie mogę zapisać filmu 7GB. Próbował nawet informatyk. Do czasu wyjaśnienia sprawy negatyw. "

--
animka

Data: 2017-04-29 18:00:37
Autor: Budzik
Pendrive
[...]

Jak to mowia - chyba to po francusku pchła.

--
Pozdrawia... Budzik
"Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

Data: 2017-04-29 17:00:36
Autor: Budzik
Pendrive
Użytkownik TurboPascal turbopascal60@gmail.com ...

 zdaje się 1%

prowizje sa raczej wyzsze niz 1%...

--
Pozdrawia... Budzik
Jestem mały Talibanek, mam  granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

Data: 2017-05-03 11:49:19
Autor: zlotowinfo
Pendrive
Użytkownik "Smok Eustachy" <smok@wurg.pl> napisał w wiadomości news:5903cd3d$0$15208$65785112news.neostrada.pl...
Witajcie!
Czy realne jest kupienie pendrajwa 256 GB za ok 50zł? Widziałem taką ofertę w jednej takiej niby to hurtowni?
A karta pamięci?

stary temat, nowi łosie

https://fb.com/groups/permalink/361923837331315/
https://fb.com/374977709359261/