Pendrive 16GB

Data: 2009-05-03 17:30:25
Autor: Virus_7
Pendrive 16GB
Witam!

Chciałbym kupić pamięć przenośną o optymalnym stosunku szybkości do ceny. Z tego co widzę, to takimi najszybszymi pamięciami są: Corsair Voyager GT oraz Patriot XporterXT. Może macie coś jeszcze do polecenia?

Teraz tak. Zauważyłem, że dużo osób ma problemy z Corsairem przy kopiowaniu dużej ilości plików. Dlatego upodobałem sobie tę drugą i zacząłem szukać ofert na Allegro. Zauważyłem, że jest dużo wersji, tj. dwie prędkości 180X i 200X oraz dwa napisy na obudowie: PatriotXT lub XporterXT. Dodatkowo sprzedawcy raz piszą o pomarańczowym kolorze diody, a raz o niebieskim. W takim razie pojawia się pytanie: Czy któreś z tych pamięci to podróbki? I jeśli tak, to które są które? Może ktoś jest w posiadaniu takiego modelu i mógłby podzielić się opinią.

--
  __   ___  * Pozdrawiam *  ____
  \ \ / (_)_ _ _  _ ___    |__  |   mailto://rot13.ivehf_7@b2.cy/

Data: 2009-05-03 17:48:26
Autor: JoteR
Pendrive 16GB
"Virus_7" napisał:

zacząłem szukać ofert na Allegro.

To już lepiej zagraj w Toto-lotka...

JoteR

Data: 2009-05-05 09:57:21
Autor: omega_fan
Pendrive 16GB

"Virus_7" <virus_7@usun_to.gazeta.pl> wrote in message news:gtkdaa$2f8$1inews.gazeta.pl...
[...]

Sandisk Cruzer Contour. Najszybszy pendrive z jakim miałem do czynienia (wersja 8 GB).

Data: 2009-05-05 20:14:46
Autor: Salata
Pendrive 16GB
omega_fan pisze:
Sandisk Cruzer Contour. Najszybszy pendrive z jakim miałem do czynienia (wersja 8 GB).

Mam taki i polecam, za pierwszym razem jak na niego kopiowalem, to myslalem, ze blad jakis, bo za szybko bylo... Teraz to praktycznie kazdy   pendrive jest za wolny. Wada tego jest, ze niektore porty  USB 1.1/ legacy USB go nie widza. Zakladam, ze chodzi o zapotrzebowanie na prad. Ale zdarzylo mi sie do tej pory 2 na kilkaset razy.

--
Pozdr
Marcin

Data: 2009-05-05 21:18:35
Autor: z
Pendrive 16GB
Salata pisze:
omega_fan pisze:
[...]

A ten będzie dużo wolniejszy???
http://allegro.pl/item623967877_pendrive_sandisk_cruzer_micro_u3_8gb_sklep.html

Data: 2009-05-05 23:21:50
Autor: animka
Pendrive 16GB
z pisze:
Salata pisze:
omega_fan pisze:
[...]

Wymogiem jest zainstalowany system Windows VISTA. Cruzer Micro U3 READY BOOST

A na samym dole napisane:
Wspierane systemy operacyjne: Windows 2000 (SP4)
Windows XP
Windows Vista

To jak to jest?

--
animka

Data: 2009-05-06 00:10:51
Autor: Virus_7
Pendrive 16GB
animka pisze:
Wymogiem jest zainstalowany system Windows VISTA. Cruzer Micro U3 READY BOOST

Funkcja Ready Boost (przyspieszenie systemu) działa tylko na Windows Vista.

Sam pendrive działa na wszystkich systemach (jak każdy).

--
  __   ___  * Pozdrawiam *  ____
  \ \ / (_)_ _ _  _ ___    |__  |   mailto://rot13.ivehf_7@b2.cy/

Data: 2009-05-06 08:17:15
Autor: Wojtek
Pendrive 16GB
A ten będzie dużo wolniejszy???
http://allegro.pl/item623967877_pendrive_sandisk_cruzer_micro_u3_8gb_sklep.html

Sandisk Cruzer Contour 16 GB - zapis do 18 MB/s; odczyt do 25 MB/s
Sandisk Cruzer Micro 16 MB    - zapis do  8 MB/s;  odczyt do 24 MB/s

--
woytaski

Data: 2009-05-06 08:54:36
Autor: miab
Pendrive 16GB
z wrote:
Salata pisze:
omega_fan pisze:
[...]

Przeszło 2 razy wolniejszy przy zapise dużych plików(mam oba) przy małych rzóżnica
nie jest juz tak wyraźna.

miab

Pendrive 16GB